Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor, HVOR blir det da av min L'air de la Mystique? :snurt:

Skrevet (endret)

Da får du værsågod ta med deg telefonen i senga mens du ligger og trøkker ut den derre greia, og komme med oppdateringer MINST hvert femte minutt! :snurt:

Endret av Wind
Skrevet

Jeg skal ta med meg Mac'en, så når ungen er vel ute og jeg ligger utslitt i nettingtruse og kjortel på barselhotellet, skal dere få vite...;)

Skrevet

Da får du værsågod ta med deg telefonen i senga mens du ligger og trøkker ut den derre greia, og komme med oppdateringer MINST hvert femte minutt! :snurt:

:hoho:

Åh guuuhd, nå holdt det hardt for at jeg ikke sprutet ut i latter på lesesalen!

Skrevet (endret)

Burde ikke du ha en sladris? Vi må jo få vite når ting skjer. Skaff deg en sladris. Vi krever det. *bestemt*

Endret av Pingting
Skrevet

Burde ikke du ha en sladris? Vi må jo få vite når ting skjer. Skaff deg en sladris. Vi krever det. *bestemt*

Men...men...hva med min mystisisme? Ingen som syns den er verdt å opprettholde? :dåne:

Skrevet

Det er jo det jeg sier! :Nikke:

Kvaks: Mac er ikke godt nok. PC er et minimum. Og så "litt" før enn når du ligger på hotellet. Er du snill. :fnise:

Skrevet

Det er jo det jeg sier! :Nikke:

Kvaks: Mac er ikke godt nok. PC er et minimum. Og så "litt" før enn når du ligger på hotellet. Er du snill. :fnise:

Krever du PC, får du overhodet INGEN oppdatering! :snurt:

Skal prøve å få informert dere om eventuelle rier...kanskje...;)

Skrevet

Om du blir borte mer enn en dag uten at vi hører noe, så kommer jeg til å bli helt :bond: !

Gleder meg! :hoppe:

Skrevet

:lur:

Neida, jeg skal ikke holde dere på pinebenken om jeg ikke må! :ler:

Skrevet

er det ingen her inne du kjenner på ånkli' altså? :snurt:

Skrevet

er det ingen her inne du kjenner på ånkli' altså? :snurt:

Nope! :grine:

Skrevet

Nope! :grine:

Kan du ikke tvinge noen til å registrere seg, da? :klø:

Skrevet

Jeg liker Wind sin idé! :lur:

Skrevet

Njeei...jeg skriver så mange eksplisitte fraser her inne, så det vil jeg ikke! :ler:

Skrevet

Det er godt å kunne skrive akkurat hva man vil uten at noen trenger å forbinde det med annet enn et nick :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...