Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Seriøst? Var ikke hun populær på sånn...80-tallet? :skratte:

Neida, nå er jeg ferdig med mobbingen. Du er jo faktisk bare 3,5 år eldre enn meg. Selv om musikksmaken kanskje tilsier noe annet? :erter:

Okei, det var siste gangen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Var ikke hun populær på sånn...80-tallet? :skratte:

Neida, nå er jeg ferdig med mobbingen. Du er jo faktisk bare 3,5 år eldre enn meg. Selv om musikksmaken kanskje tilsier noe annet? :erter:

Okei, det var siste gangen. :fnise:

Så...ifølge din logikk....folk som hører på klassisk musikk er 200-400 år gamle..? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...ifølge din logikk....folk som hører på klassisk musikk er 200-400 år gamle..? :tongue:

Jepp! Selvsagt. :Nikke:

:fnise: Neida, jeg liker klassisk musikk selv, jeg. Og jeg er jo bare ungfolen. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Selvsagt. :Nikke:

:fnise: Neida, jeg liker klassisk musikk selv, jeg. Og jeg er jo bare ungfolen. :rosaengel:

Men mobbe MEG!! DET kan a!!! Fyttirakker'n!! :kjefte:

Nei...jeg har MEGET variert musikksmak! ;)

Nå skal jeg innom litt Radiohead, Joni Mitchell og Portishead...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Du liker Radiohead, ergo du er kul! :ler:

Men jeg beundrer dem med såpass variert musikksmak altså. Jeg har en ekstremt snever smak som er borderline snobbete. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Du liker Radiohead, ergo du er kul! :ler:

Men jeg beundrer dem med såpass variert musikksmak altså. Jeg har en ekstremt snever smak som er borderline snobbete. :sjenert:

Radiohead rocker max!! Finnes ikke mer perfekt deppe/selvmords/livet-er-bare-faen-og-helvete-musikk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Radiohead er litt forut min tid også (storhetstiden deres var vel på midten av 90-tallet? Da hørte jeg på Pelle Politibil og Løvenes Konge på kassett :sjenert: ), men fy søren de er så flinke. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, og Sequax: jeg digger forresten Almost Famous soundtracket. Der skulle jeg tro det var mye for deg. :jepp:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker du, da? Justin Bieber? :hoho: Barnerumpa! :gjeiper:

:skratte: Eller Hannah Montana? :rosaengel: (okei, ja, jeg er i skikkelig mobbehumør i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...