Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*danser litt i boka di*

Dance_Gif_by_Miicchan.gif

ÅÅÅÅH! KAWAAAAAAAAIIIII!! :hjerter_rundt:

Skrevet

Hei, Inwe! :)

Hadde en fin dag i går; var på Colosseum og så Harry Potter....selv om filmen var litt så som så....:sjenert:

Skrevet (endret)

Har hørt at den er en av de beste jeg, men har ikke fått surra meg på kino enda. Kanskje vente til vi kan se den her hjemme :klø:

Endret av Inwe
Skrevet

Har hørt at den er en av de beste jeg, men har ikke fått surra meg på kino enda. Kanskje vente til vi kan se den her hjemme :klø:

De hadde ikke trengt å lage to filmer av siste boka, for å si det sånn! Hele filmen er bare en oppbygging til det som skal skje i siste filmen...må si jeg var litt skuffa, ja!

Skrevet

De hadde ikke trengt å lage to filmer av siste boka, for å si det sånn! Hele filmen er bare en oppbygging til det som skal skje i siste filmen...må si jeg var litt skuffa, ja!

Åh.. Så kjedelig! Jeg hadde tenkt å ta med mannen på den filmen, for han har så lyst å se den, men nå revurderer jeg om vi skal gidde å gå på kino og se den.. Hmm

Skrevet

Kan være dere liker den, da...Den var jo ikke forferdelig, men det er så tydelig at filmprodusentene har trukket ut storyen for å tjene mer penger...:roll:

Skrevet

Kan godt tenke meg det ja..

Får høre med mannen, kan nok være han har lyst å se den uansett. Og så kan det jo bli en date ut av det ;)

Ha en flott dag Seqaux :)

Skrevet

Du også, Dine!

Nå er det ikke mange dagene igjen før knerten din kommer! :rødme:

Skrevet

Småkjekset: det er jo overhodet ingen elendig film, men de kunne nok greid seg med å lage én film til den siste boka. Følte at historien ble strukket så voldsomt ut...

I går tok vi 3D-ultralyd av småen: F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! :hjerter_rundt: :rødme: :hjerte:

Det som befinner seg i magen min er rett og slett det vakreste jeg har sett noen gang.....

Skrevet

Du også, Dine!

Nå er det ikke mange dagene igjen før knerten din kommer! :rødme:

Nei, hipp hurra for 2 uker til termin idag sier jeg ;)

Lagt ut magebilde i dagboken min.. Nå er det på tide han kommer ut snart før det blir aaaltfor fullt her :fnise:

Skrevet

Åh, så herlig da. :rødme: Fikk du se ansiktet og sånn? *drømmer seg bort*

Skrevet

Skjønner hva du mener :jepp: Har ikke lest siste boken enda, men jeg skulle gjerne sett alt i en engang i stedet for å vente helt til sommeren igjen for å se siste delen.

Alt de skal gjøre for å få inn mer penger :sjenert:

Skrevet

God morgen, og i tilfelle jeg ikke rekker det senere: god jul! :kose:

Skrevet

Ja...babyen min ser helt perfekt ut...har aldri sett noe så vakkert som den lille søtingen med bollekinn inne i magen.....:rødme:

*må IKKE prakke ungen min på fremmede mennesker og forvente at de syns det samme som meg når han kommer til verden* :opplyser:

( selv om jeg VET han er verdens fineste )

:fnise: Noen som kjenner seg igjen?

Skrevet

:ler: Dere er nydelige både du og bebisen! Innbiller meg at jeg også kommer til å bli sånn, desperat forsøk på å beholde common sense når morskjærligheten tar overhånd :fnise:

Goooood jul! :tre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...