Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1101 Del Skrevet 23. november 2010 *stikker innom* *blir verpesjuk* *stikker av igjen* Aaaw... Snart er det din tur, Ping! *glede seg til Pingen kommer med The Big News en gang i framtiden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. november 2010 #1102 Del Skrevet 23. november 2010 Å, heldiggris! :rødme: Gleeeeeder meg!!! Det er bare å glede seg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 23. november 2010 #1103 Del Skrevet 23. november 2010 Masse lykke til imorgen Sequax!! Bare tenk at om et døgn så er du ferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1104 Del Skrevet 23. november 2010 Masse lykke til imorgen Sequax!! Bare tenk at om et døgn så er du ferdig!! Tusen takk....uff, jeg sitter og innbiller meg at jeg ikke får til en eneste oppgave, jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. november 2010 #1105 Del Skrevet 23. november 2010 Men det skjer så klart ikke. Finn på noe annet å gjøre så du får tankene over på andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. november 2010 #1106 Del Skrevet 23. november 2010 Masse lykke til, tipper det går strålende! Tenker du får såpass smaken på det at du melder deg frivilig til å ta min og, jeg, når det tid kommer! (... ja?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1107 Del Skrevet 23. november 2010 Men det skjer så klart ikke. Finn på noe annet å gjøre så du får tankene over på andre ting. Har ikke åpnet en mattebok i hele dag, faktisk! Det jeg ikke kan til nå får bare være, rett og slett! Masse lykke til, tipper det går strålende! Tenker du får såpass smaken på det at du melder deg frivilig til å ta min og, jeg, når det tid kommer! (... ja?) Matteeksamen? I don't think so, missy..... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. november 2010 #1108 Del Skrevet 23. november 2010 Bare kjapt innom for å ønske deg lykke til i morgen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. november 2010 #1109 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Lykke til! Skal tenke på deg og sende deg masser av gode vibber. :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Endret 23. november 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. november 2010 #1110 Del Skrevet 23. november 2010 Kjempe mye lykke til i morgen :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. november 2010 #1111 Del Skrevet 23. november 2010 Lykke til i morgen! Detta kommer til å gå fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 23. november 2010 #1112 Del Skrevet 23. november 2010 Lykke tiiiiil!!!!!!! Det går nok kjempebra!! Skal tenke på deg i morra! :tommelsmil: :tommelsmil: Og en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. november 2010 Forfatter #1113 Del Skrevet 24. november 2010 Tusen, tusen takk, jenter! Så tidlig tror jeg jeg aldri har vært på KG før.... Har ikke sovet noenting i natt, men hvem trenger søvn når man har cola, juice og rosiner? Ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2010 #1114 Del Skrevet 24. november 2010 Masse lykke til i dag. Regner med vi får et utfyllende referat av hvordan det gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. november 2010 #1115 Del Skrevet 24. november 2010 Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. november 2010 #1116 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Masse, masse lykke til i dag søta! Krysser bein og armer og tær og øyne og fingre og ansdyhusb whuiewh94h %%¤Dkhjdfå ev dflkjvh2 Nei, jeg lar vær å krysse fingre, ble så vanskelig å skrive! (men jeg krysser alt annet, altså) En av jentene jeg trener med på Krav Magaen skulle forresten også ha matteeksamen i dag. Kanskje dere tar den sammen? Endret 24. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. november 2010 Forfatter #1117 Del Skrevet 24. november 2010 JEG ER FERDIG MED EKSAMEN!! Men hvordan gikk det...? Jeg vet ærlig talt ikke...syns jeg fikk altfor liten tid, egentlig! Tar jo så lang tid å føre inn... Jeg tror jeg fikk til en overslagsregningsoppgave, en standardformoppgave pluss litt til i delprøve 1 og en beregningsoppgave, mesteparten av en statistikkoppgave, en eksponentialfunksjonsoppgave og deler av en funksjonsoppgave i delprøve 2.....Men er det nok til en 2'er? Sensuren faller visst ikke før på nyåret, så nå er det juuuuuleferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 24. november 2010 #1118 Del Skrevet 24. november 2010 :hoppe: HURRA! Klart du greide det! Nå kan du bare slappe av og ta det helt med ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2010 #1119 Del Skrevet 24. november 2010 Så gøy! Det høres jo ut som om du fikk til en del da. Vi får krysse fingrene for at det holder. Kanskje får du bedre enn en toer også? Åh, juleferie høres helt superfantastisk ut. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. november 2010 Forfatter #1120 Del Skrevet 24. november 2010 Njaaa....er ikke helt sikkert jeg greide det, skjønner du...er dessverre helt 100 % håpløs i matte! Men vi får krysse fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå