Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

*stikker innom*

*blir verpesjuk*

*stikker av igjen*

Aaaw...:klem: Snart er det din tur, Ping! :jepp: *glede seg til Pingen kommer med The Big News en gang i framtiden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til imorgen Sequax!! :duskedame:

Bare tenk at om et døgn så er du ferdig!! :jepp:

Tusen takk....uff, jeg sitter og innbiller meg at jeg ikke får til en eneste oppgave, jeg nå...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, tipper det går strålende! :jepp:

Tenker du får såpass smaken på det at du melder deg frivilig til å ta min og, jeg, når det tid kommer! :nigo: (... ja?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det skjer så klart ikke. :klemmer: Finn på noe annet å gjøre så du får tankene over på andre ting. :)

Har ikke åpnet en mattebok i hele dag, faktisk! :) Det jeg ikke kan til nå får bare være, rett og slett! :jepp:

Masse lykke til, tipper det går strålende! :jepp:

Tenker du får såpass smaken på det at du melder deg frivilig til å ta min og, jeg, når det tid kommer! :nigo: (... ja?)

Matteeksamen? I don't think so, missy..... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Skal tenke på deg og sende deg masser av gode vibber. ;)

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:klemmer:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk, jenter! :nigo:

Så tidlig tror jeg jeg aldri har vært på KG før....:ler:

Har ikke sovet noenting i natt, men hvem trenger søvn når man har cola, juice og rosiner? ;)

Ha en god dag alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse, masse lykke til i dag søta! Krysser bein og armer og tær og øyne og fingre og ansdyhusb whuiewh94h %%¤Dkhjdfå

ev

dflkjvh2

Nei, jeg lar vær å krysse fingre, ble så vanskelig å skrive! :ler:

(men jeg krysser alt annet, altså)

En av jentene jeg trener med på Krav Magaen skulle forresten også ha matteeksamen i dag. Kanskje dere tar den sammen? :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG ER FERDIG MED EKSAMEN!! :bolledeig:

Men hvordan gikk det...? Jeg vet ærlig talt ikke...syns jeg fikk altfor liten tid, egentlig! Tar jo så lang tid å føre inn...:sukk:

Jeg tror jeg fikk til en overslagsregningsoppgave, en standardformoppgave pluss litt til i delprøve 1 og en beregningsoppgave, mesteparten av en statistikkoppgave, en eksponentialfunksjonsoppgave og deler av en funksjonsoppgave i delprøve 2.....Men er det nok til en 2'er? :vetikke:

Sensuren faller visst ikke før på nyåret, så nå er det juuuuuleferie!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :hoppe: Det høres jo ut som om du fikk til en del da. Vi får krysse fingrene for at det holder. Kanskje får du bedre enn en toer også? :nigo:

Åh, juleferie høres helt superfantastisk ut. *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa....er ikke helt sikkert jeg greide det, skjønner du...er dessverre helt 100 % håpløs i matte! :fnise:

Men vi får krysse fingrene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...