Jesse Skrevet 22. november 2010 #1081 Del Skrevet 22. november 2010 Nå merka jeg at nerden i meg kom frem, for jeg ble også litt misunnelig .. Jeg syns faktisk ligninger er kjempemorsomt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. november 2010 Forfatter #1082 Del Skrevet 22. november 2010 Jesse: Ligninger er faktisk ikke så ille! Verre med sannsynlighetsregning, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 22. november 2010 #1083 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Jesse: Ligninger er faktisk ikke så ille! Verre med sannsynlighetsregning, gitt! Ja, det er ikke like gøy.. Men heller det enn naturfag eller noe sånn syns jeg Men dette klarer du strålende! Når har du eksamen? Endret 22. november 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 22. november 2010 #1084 Del Skrevet 22. november 2010 Åh, naturfag. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. november 2010 #1085 Del Skrevet 23. november 2010 Åh, naturfag. :rødme: Organisk kjemi. :rødme: Hvordan føler du deg dagen før dagen Sequax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. november 2010 #1086 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Organisk kjemi. :rødme: JA! Gud, det er gøy!!! Ellers vil jeg ønske vår alles kjære Kvakselaks en fin dag. Ta det rolig i dag, i alle fall i kveld. Om du skal begynne å panikklese på "alt" du ikke "kan", så får du ikke sove i natt. Endret 23. november 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. november 2010 #1087 Del Skrevet 23. november 2010 Åh, sånt er sånn jeg gjerne vil kunne en masse om, men aldri har tid til å sette meg inn i. God morgen Kvaksen, håper du og Sequel får en ålreit innspurt-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1088 Del Skrevet 23. november 2010 Ja, det er ikke like gøy.. Men heller det enn naturfag eller noe sånn syns jeg Men dette klarer du strålende! Når har du eksamen? Takk for oppmuntrende ord! Jeg har eksamen i morgen...klokken 09.00-14.00... Dere kan jo tro jeg skal være glad klokka 14! Organisk kjemi. :rødme: Hvordan føler du deg dagen før dagen Sequax? Jeg er nervøs og i en slags rar "zombie mode"...Drømte noe helt ufattelig merkelig i natt! JA! Gud, det er gøy!!! Ellers vil jeg ønske vår alles kjære Kvakselaks en fin dag. Ta det rolig i dag, i alle fall i kveld. Om du skal begynne å panikklese på "alt" du ikke "kan", så får du ikke sove i natt. Tusen takk, Wind! Nei, nå er det ikke mer lesing...det jeg ikke kan nå, får bare være, rett og slett! Åh, sånt er sånn jeg gjerne vil kunne en masse om, men aldri har tid til å sette meg inn i. God morgen Kvaksen, håper du og Sequel får en ålreit innspurt-dag! God morgen, Ping! Jeg vil helst ikke se et mattestykke igjen...så det er forskjellen på oss to! Håper du får en god dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1089 Del Skrevet 23. november 2010 Ja, folkens, da er det dagen før dagen...Hjelpes!! Dette halve året har gått fort, og jeg har lest iherdig og flittig...får håpe det holder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 23. november 2010 #1090 Del Skrevet 23. november 2010 Masse lykke til i morgen!! Jeg er sikker på at det går helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1091 Del Skrevet 23. november 2010 Masse lykke til i morgen!! Jeg er sikker på at det går helt fint Tusen takk, O'Hara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. november 2010 #1092 Del Skrevet 23. november 2010 Nå måtte jeg bare stikke innom og hilse på, for det har gått veeeldig lang tid siden sist. Tenk at du har kommet så langt i svangerskapet!!! Så spennende at tiden går forholdsvis fort MASSE lykke til på eksamen i morgen!!! Det kommer til å gå kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1093 Del Skrevet 23. november 2010 Hei, Dine! Takk for lykkeønskninger! Du er jo snart ved veis ende i svangerskapet, du! :dåne: Snart sitter vi der med baby i fanget, hele gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. november 2010 #1094 Del Skrevet 23. november 2010 Ja dette her går jaggu meg fort Blir godt å kunne prate om diverse problemstillinger som måtte oppstå fremover - for dette er en helt ny situasjon for veldig mange av oss. Nå har jeg ikke rukket å titte gjennom hele dagboken din, men er du fortsatt i jobb eller er du sykmeldt? Har du vært på 3D ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1095 Del Skrevet 23. november 2010 Ja dette her går jaggu meg fort Blir godt å kunne prate om diverse problemstillinger som måtte oppstå fremover - for dette er en helt ny situasjon for veldig mange av oss. Nå har jeg ikke rukket å titte gjennom hele dagboken din, men er du fortsatt i jobb eller er du sykmeldt? Har du vært på 3D ul? Jeg merker jeg setter veldig pris på jentene her på KG! Man kan jo spørre om alt man lurer på! Jeg er i svangerskapspermisjon; har en jobb som ikke er gunstig å utføre med en liten en i magen Jeg skal på 3D-ultralyd den 17.desember! Gleder meg masse! Har du vært på 3D ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. november 2010 #1096 Del Skrevet 23. november 2010 Så deilig Jeg er 100% sykmeldt og har vært det to måneder allerede pga nyrestein og ryggproblemer. Kan være litt kjedelig til tider, men deilig også da jobben ikke lar seg utføre sånn som jeg har vært den siste tiden.. Vi var på 3D i uke 28 og det er helt utrolig hvor godt man kan se babyen Nå ble jeg litt skuffet fordi han lå og koste med morkaken og det var vanskelig å se han til å begynne med + vi fikk ikke særlig gode bilder, men mulig jeg hadde litt for høye forventninger også. Han ser skikkelig søt ut og som en god blanding av oss begge faktisk, så det blir moro å se om han faktisk ser ut som han gjør på 3D bildene Dere får helt sikkert en kjempe opplevelse - det blir så gøy skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1097 Del Skrevet 23. november 2010 Så deilig Jeg er 100% sykmeldt og har vært det to måneder allerede pga nyrestein og ryggproblemer. Kan være litt kjedelig til tider, men deilig også da jobben ikke lar seg utføre sånn som jeg har vært den siste tiden.. Vi var på 3D i uke 28 og det er helt utrolig hvor godt man kan se babyen Nå ble jeg litt skuffet fordi han lå og koste med morkaken og det var vanskelig å se han til å begynne med + vi fikk ikke særlig gode bilder, men mulig jeg hadde litt for høye forventninger også. Han ser skikkelig søt ut og som en god blanding av oss begge faktisk, så det blir moro å se om han faktisk ser ut som han gjør på 3D bildene Dere får helt sikkert en kjempe opplevelse - det blir så gøy skal du se Å, som jeg gleder meg! Fikk du med video av klumpen, også? Jeg er så nysgjerrig på hvordan han ser ut og hvem han kommer til å bli!!! Dette er sååååååååå fascinerende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. november 2010 #1098 Del Skrevet 23. november 2010 Ja, fikk med video også Er en stund siden jeg så den nå, fikk veldig lyst til å se de igjen ettersom vi snakker om det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1099 Del Skrevet 23. november 2010 Ja, fikk med video også Er en stund siden jeg så den nå, fikk veldig lyst til å se de igjen ettersom vi snakker om det nå Å, heldiggris! :rødme: Gleeeeeder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. november 2010 #1100 Del Skrevet 23. november 2010 *stikker innom* *blir verpesjuk* *stikker av igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå