Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1041 Skrevet 19. november 2010 Jeg ønsker meg også tredemølle, egentlig. Hadde vært deilig. Men det er dyrt, og tar stor plass. Vi har riktignok plass til det i gangen nå, men før eller siden skal vi vel flytte til et mindre sted, sikkert. Hva med powerwalking ? http://en.wikipedia.org/wiki/Power_walking Kanskje noe for deg ?
Wind Skrevet 19. november 2010 #1042 Skrevet 19. november 2010 Men da må jeg jo ut. Ikke bry deg om meg, Kvaksen.
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1043 Skrevet 19. november 2010 Men da må jeg jo ut. Ikke bry deg om meg, Kvaksen. Ja! I mørketiden er dette VELDIG VIKTIG for å opprettholde god psykisk helse! Ut mens det er dagslys og gå, gå GÅ!!!
Wind Skrevet 19. november 2010 #1044 Skrevet 19. november 2010 (endret) Tør jeg påpeke at jeg bor i Bergen? Sitter og ser på trimsykler nå, jeg. :klø: Endret 19. november 2010 av Wind
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1045 Skrevet 19. november 2010 Tør jeg påpeke at jeg bor i Bergen? Sitter og ser på trimsykler nå, jeg. :klø: Her er en liten artikkel til deg, uansett! http://www.nettdoktor.no/helseraad/soevn/artikler/vinterdepresjoner.php Er du glad i å sykle ?
Wind Skrevet 19. november 2010 #1046 Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg er nordlending. Jeg får ikke vinterdepresjon. Jeg har kanskje litt etterheng av en annen en, men det er irrelevant. Nemlig. Takk for artikkelen uansett, da. Jeg hater å sykle ute, men jeg var inne på en god bølge tidligere et år, med sykling. Da gikk spisingen rett til helvete og jeg utviklet omtrent en spiseforstyrrelse, så da måtte jeg kutte ut det. Jeg liker litt sånne enkle ting som man ikke trenger å tenke så mye for å gjøre. Se serie eller noe samtidig, kanskje... Endret 19. november 2010 av Wind
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1047 Skrevet 19. november 2010 Jeg er nordlending. Jeg får ikke vinterdepresjon. Jeg har kanskje litt etterheng av en annen en, men det er irrelevant. Nemlig. Takk for artikkelen uansett, da. Jeg hater å sykle ute, men jeg var inne på en god bølge tidligere et år, med sykling. Da gikk spisingen rett til helvete og jeg utviklet omtrent en spiseforstyrrelse, så da måtte jeg kutte ut det. Jeg liker litt sånne enkle ting som man ikke trenger å tenke så mye for å gjøre. Se serie eller noe samtidig, kanskje... Jeg VEIT du er nordlending...ingen som er så obsternasige som dere, jo! Hvis du vil se serie/TV samtidig er det jo perfekt med trimsykkel, da!!
Wind Skrevet 19. november 2010 #1048 Skrevet 19. november 2010 (endret) Haaahaaa! :slåss: Du din.. din.. TETING! HAH! Ja, egentlig. Men nå må jeg overbevise sambo. Endret 19. november 2010 av Wind
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1049 Skrevet 19. november 2010 Haaahaaa! :slåss: Du din.. din.. TETING! HAH! Ja, egentlig. Men nå må jeg overbevise sambo. Lykke til!
Wind Skrevet 19. november 2010 #1050 Skrevet 19. november 2010 Takk. Jeg kan være ganske overbevisende, skal jeg si deg. Hva bedriver du i kveld?
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1051 Skrevet 19. november 2010 Takk. Jeg kan være ganske overbevisende, skal jeg si deg. Hva bedriver du i kveld? Kooooser meg etter en god matteøkt! Hører på deilig musikk Å! Kakekampen på TLC nå!!!
Wind Skrevet 19. november 2010 #1052 Skrevet 19. november 2010 DET tør jeg ikke se på, altså! Du er så flink! Hva slags musikk hører du på?
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1053 Skrevet 19. november 2010 DET tør jeg ikke se på, altså! Du er så flink! Hva slags musikk hører du på? Ikveld har jeg hørt på Björk, Miles Davis, Lauryn Hill, Aretha Franklin og Händel's Rinaldo.... Lett blanding! Hva gjør du ikveld, da ?
Wind Skrevet 19. november 2010 #1054 Skrevet 19. november 2010 Fin blanding! *imponert* :D Nå prøver jeg å finne på noe. Skavlan på tv, det er jeg ikke såå glad i. Nettopp sett Nytt på nytt. Hmm. Må finne på noe mer å spise, faktisk. Henger på kg, bare, altså..
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2010 #1055 Skrevet 20. november 2010 Så flink du er i matte da. Hurra for deg! Sannsynlighetsregning sliter jeg også med forresten, og jeg hadde all universitetsmatten på bachelornivå uten store problemer. Konklusjonen er...sannsynlighetsregning kan bare gå og legge seg. Krysser fingrene for at eksamen går kjempebra! Og så må jeg litt for drittbekkenløsning.
Inwe Skrevet 20. november 2010 #1056 Skrevet 20. november 2010 Trening og matte? på samme dag? det tror jeg ikke altså! jeg eier ikke selvdisiplin for tiden, er alt for klar for juleferie
Sequax Skrevet 22. november 2010 Forfatter #1057 Skrevet 22. november 2010 God morgen, jenter! Dere har sikkert gjettet hvorfor jeg ikke er så mye her for tiden..... Jupp....matteeksamen er på onsdag... Tenker litt på dette med innføring; skal man vise utregning på absolutt alt ? :klø: F.eks..minus og pluss-stykker ? Eller skriver man bare svaret ?
Wind Skrevet 22. november 2010 #1058 Skrevet 22. november 2010 (endret) Åpenbare ting som pluss og minus trenger du vel bare skrive svaret på, så sant du viser hva du har lagt sammen. De skal kunne følge tankegangen din, og helst evt. se hvor ting har gått galt (det kan være noe så teit som å skrive inn feil tall i en formel). Endret 22. november 2010 av Wind
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå