Wind Skrevet 17. november 2010 #981 Del Skrevet 17. november 2010 Har impulsshoppet to kjoler nå, og så gruer jeg meg til noe skolegreier i morgen, men ellers er alt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. november 2010 #982 Del Skrevet 17. november 2010 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. november 2010 #983 Del Skrevet 17. november 2010 28 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 17. november 2010 #984 Del Skrevet 17. november 2010 Men...hvordan gjør du dét, da ? Skal Tøtta være med på eksamen, eller pumper du deg og overlater tuppa til gubben ? :klø: Netteksamener Skoleeksamene har jeg utsatt til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. november 2010 #985 Del Skrevet 18. november 2010 God morgen, superquaxen! (tok meg friheten til å skrive om navnet ditt, jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 18. november 2010 #986 Del Skrevet 18. november 2010 Tror alle har en egen versjon på navnet til Kvaksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. november 2010 #987 Del Skrevet 18. november 2010 28 uker Litt treg, men har ikke rørt pcen på flere dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. november 2010 Forfatter #988 Del Skrevet 18. november 2010 God morgen, superquaxen! (tok meg friheten til å skrive om navnet ditt, jeg ) God...kveld! Syns det er kjempekoselig med kallenavn, jeg! :rødme: Tror alle har en egen versjon på navnet til Kvaksen. Jeg er heldig! 28 uker Litt treg, men har ikke rørt pcen på flere dager! Hei på deg, Inwe! Koselig at du stakk innom en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 18. november 2010 #989 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Koselig at du stakk innom en tur! Ja, det er koselig når folk gjør det. Ja, helt enig. Ja.. mhm. Nettopp! HINT HINT! Endret 18. november 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. november 2010 #990 Del Skrevet 18. november 2010 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #991 Del Skrevet 19. november 2010 Netteksamener Skoleeksamene har jeg utsatt til neste år. Det var nok ikke så dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. november 2010 #992 Del Skrevet 19. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #993 Del Skrevet 19. november 2010 God ettermiddag! Nå har jeg nettopp hatt nok en mattetime med min kjære, og jeg må bare få meddele: JEG ER EN MESTER PÅ POLYNOMFUNKSJONER! Dette føler jeg at jeg er ok på i matte: - prosentregning - geometri - brøk - ligninger - funksjoner - potenser - statistikk - indeksregning - økonomi Dette føler jeg at jeg har litt mer vanskelig for: - sannsynlighetsregning Nå får tiden vise om jeg faktisk har fått med meg så mye som jeg håper/tror! Wow...det var en lang "jeg kan"-liste...DEN mentaliteten skal jeg kle på meg på onsdag til eksamen... Problemet er at jeg ikke har fått gått i dybden på noen av emnene, fordi jeg bare har hatt et halvt år på meg til å komme meg igjennom to års videregående matte...men med litt hell, lykke og ok oppgaver, så SKAL JEG greie minst en toer! Og hvis jeg ikke greier det ? Vel...så prøver jeg igjen! GO SEQUAX!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #994 Del Skrevet 19. november 2010 Hei på deg, Belle! Godt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 19. november 2010 #995 Del Skrevet 19. november 2010 Du ruler, Kvaksen! Jeg sliter også med sannsynlighetsregning, så da er vi to! FlinkeflinkeflinkeKvaks!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. november 2010 #996 Del Skrevet 19. november 2010 Steike, du er jo kjempeflinkis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #997 Del Skrevet 19. november 2010 Du ruler, Kvaksen! Jeg sliter også med sannsynlighetsregning, så da er vi to! FlinkeflinkeflinkeKvaks!!! :hoppe: Tusen takk!! Ja, hva er GREIA med sannsynlighetsregning??!! Noe av det er jo rett og slett................usannsynlig ( i min bok )....:dåne: Steike, du er jo kjempeflinkis! Takker og bukker! Føler meg flink selv, så nå får tiden vise...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #998 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Ja, da har bekkenløsninga kommet vel i hus.. Man har: - stiv, vraltende gange - vanskelig for å snu tung kropp i senga ved hjelp av musklene nedenfor lysken - vondt i korsrygg - vondt på skambeinet Og er generelt stiv i ryggen..... Sånn! Dagens klaging fra Mattegeniet (!) Endret 19. november 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 19. november 2010 #999 Del Skrevet 19. november 2010 Dakar. Syns du kan skifte nick til "Mattegeniet", jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1000 Del Skrevet 19. november 2010 Dakar. Syns du kan skifte nick til "Mattegeniet", jeg! Vi får nå se til etter eksamensresultatene er inne.... Å, gud! Jeg kommer til å være ufordragelig kjepphøy om det går bra! Mattekvaksen!! Hva syns du om det, Wind? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå