Inwe Skrevet 14. november 2010 #961 Del Skrevet 14. november 2010 Flinka Hatt en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. november 2010 Forfatter #962 Del Skrevet 14. november 2010 Takk! Jeg har hatt en strålende søndag! Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. november 2010 #963 Del Skrevet 14. november 2010 En fin søndag her også ja Kost meg først med gode venner så med familie, kan vel ikke bli bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. november 2010 Forfatter #964 Del Skrevet 14. november 2010 En fin søndag her også ja Kost meg først med gode venner så med familie, kan vel ikke bli bedre enn det Nei, det kan det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. november 2010 #965 Del Skrevet 14. november 2010 Nei, nå forvilla jeg meg inn her igjen. "Kom igjen Inwe, du sa du skulle i seng før 23.00, nå er den MYE mer.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. november 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 14. november 2010 God natt, søte Inwe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. november 2010 Forfatter #967 Del Skrevet 17. november 2010 God morgen! I dag er det en uke til eksamen...:dåne: Har jeg pugga nok...? Lurer på om jeg leste at man får resultatet ca. en uke etter eksamen...Noen som vet om dette stemmer ? Ha en god dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 17. november 2010 #968 Del Skrevet 17. november 2010 Variabelt når man får svar på eksamener. Hos oss er det 3 uker sensur, men resultatene kommer som regel før den tid Og, vel, om du har lest nok vil du nok oppdage på eksamensdagen... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. november 2010 Forfatter #969 Del Skrevet 17. november 2010 Variabelt når man får svar på eksamener. Hos oss er det 3 uker sensur, men resultatene kommer som regel før den tid Og, vel, om du har lest nok vil du nok oppdage på eksamensdagen... :gjeiper: Ok Ja...når VET man egentlig om man har lest nok ? ( hadde det enda vært LESING og ikke funksjoner, sannsynlighetsregning og annen møkk! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 17. november 2010 #970 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har aldri fått resultatet så fort, og jeg har ikke hørt om andre som har fått det heller. De sender ut sensuren samtidig, i januar engang. Men kanskje det er annerledes i ditt fylke..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 17. november 2010 #971 Del Skrevet 17. november 2010 Krysser fingrene for at eksamenen går bra!! Her har jeg ikke fått lest så mye som jeg burde ha gjort, så jeg aner ikke hvordan det går. I tillegg har jeg vel ei lita tøtte hengende over skulderen, så, det får gå som det går tenker jeg Bruker du studentweb? Hos oss står sensurfristen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. november 2010 Forfatter #972 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har aldri fått resultatet så fort, og jeg har ikke hørt om andre som har fått det heller. De sender ut sensuren samtidig, i januar engang. Men kanskje det er annerledes i ditt fylke..? I januar? Så sent ?? Jeg bor i Akershus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. november 2010 Forfatter #973 Del Skrevet 17. november 2010 Krysser fingrene for at eksamenen går bra!! Her har jeg ikke fått lest så mye som jeg burde ha gjort, så jeg aner ikke hvordan det går. I tillegg har jeg vel ei lita tøtte hengende over skulderen, så, det får gå som det går tenker jeg Bruker du studentweb? Hos oss står sensurfristen der. HÆ?? Har Tøtta kommet???!!!! Jeg skal sjekke studentweb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. november 2010 #974 Del Skrevet 17. november 2010 Så flink du er! :happy: Har erfart alt fra 4-5 dager til over 1 mnd. når det gjelder eksamensresultater, jeg. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. november 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 17. november 2010 Så flink du er! :happy: Har erfart alt fra 4-5 dager til over 1 mnd. når det gjelder eksamensresultater, jeg. Irriterende. Du mener jeg bør være postkassenazi fra månedsskiftet nov/des, altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 17. november 2010 #976 Del Skrevet 17. november 2010 HÆ?? Har Tøtta kommet???!!!! Jeg skal sjekke studentweb... Nånei du, men hun har vel kommet når jeg skal ha eksamen Har to stykker helt i starten av desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. november 2010 Forfatter #977 Del Skrevet 17. november 2010 Nånei du, men hun har vel kommet når jeg skal ha eksamen Har to stykker helt i starten av desember Men...hvordan gjør du dét, da ? Skal Tøtta være med på eksamen, eller pumper du deg og overlater tuppa til gubben ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. november 2010 Forfatter #978 Del Skrevet 17. november 2010 Da er jeg 28 uker på vei! 28 uker Fra 28 uker og 0 dager til 28 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 1100 g CRL: 24,5 cm Full lengde: 33,5 cm Se hvordan vi regner vekt, lengde og alder her. OM BARNET Fosteret er i begynnelsen av denne uken 26 uker gammelt. Hjernebølgenes mønster ligner det nyfødtes. Fosteret blir stadig flinkere til å åpne og lukke øynene, suge og svelge. Lungene kan nå puste luft, men det er fremdeles best for fosteret å forbli i livmoren slik at det kan vokse seg større. For hver dag som går bedres prognosene for å få et sunt og friskt barn om for tidlig fødsel inntreffer. Fosterets kropp består av mellom to og tre prosent fett. Sentralnervesystemet begynner også å bli så modent at fosteret klarer å regulere kroppstemperaturen og gjøre regelmessige pusteøvelser. Hos gutter begynner testiklene å synke ned i pungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 17. november 2010 #979 Del Skrevet 17. november 2010 :hoppe: Hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. november 2010 Forfatter #980 Del Skrevet 17. november 2010 :hoppe: Hurra. Takk! Gleeeeder meg til han er på utsiden! Alt bra med deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå