Wind Skrevet 12. november 2010 #921 Del Skrevet 12. november 2010 Trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #922 Del Skrevet 12. november 2010 Njeei, ikke for tiden...jeg går turer, da! Skal begynne å traske på tredemølla mi nå, framfor å gå ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 12. november 2010 #923 Del Skrevet 12. november 2010 Flinkis!! Når jeg blir gravid skal jeg også blir sprek Fiskeboller i hvitsaus her i dag, med massssse gulrøtter til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #924 Del Skrevet 12. november 2010 Flinkis!! Når jeg blir gravid skal jeg også blir sprek Fiskeboller i hvitsaus her i dag, med massssse gulrøtter til! Takk! Det er deilig å holde seg noenlunde i form; ikke minst for ryggen sin skyld! Fiskeboller er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 12. november 2010 #925 Del Skrevet 12. november 2010 Fiskeboller med karrisaus og tomatbønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #926 Del Skrevet 12. november 2010 Fiskeboller med karrisaus og tomatbønner. Tomatbønner til? Hørtes spennende ut! Siler man av tomatsaften først ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2010 #927 Del Skrevet 12. november 2010 Eh? Fiskeboller og tomatbønner? Den har jeg aldri vært borti før. Jaja, høres ikke helt på trynet ut Har du egen tredemølle altså? Så deilig! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 12. november 2010 #928 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Tomatbønner til? Hørtes spennende ut! Siler man av tomatsaften først ? Niks. Og det må være karrisaus. Eh? Fiskeboller og tomatbønner? Den har jeg aldri vært borti før. Jaja, høres ikke helt på trynet ut Det er veldig godt, faktisk. Endret 12. november 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #929 Del Skrevet 12. november 2010 Ja! Har egen tredemølle! Et stort monster! Deilig når man ikke er i humør til å gå ute i kulda Bikkja trenes mest med apportering om vinteren...dvs. hun løper og jeg står på trappa og kaster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #930 Del Skrevet 12. november 2010 Gjett hva jeg skal ha til kveldsmat.......................................................? Tomatbønner på brødskiva!!! ( ringte samboer som er på vei hjem fra jobb og ba ham kjøpe med tomatbønner og lakrisbåter....jeg komme vel til å ham til månen i natt!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2010 #931 Del Skrevet 12. november 2010 Faaaaart me to the moon, and let me stink among those stars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. november 2010 #932 Del Skrevet 13. november 2010 Ingen vits i Inwe, jeg var nemlig innom og spiste opp alt! Det synes jeg var fryktelig dårlig gjort Ping! Ble først et par pølser også frossenpizza her i går. impulstur til IKEA med et vennepar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. november 2010 Forfatter #933 Del Skrevet 13. november 2010 Faaaaart me to the moon, and let me stink among those stars... Det synes jeg var fryktelig dårlig gjort Ping! Ble først et par pølser også frossenpizza her i går. impulstur til IKEA med et vennepar! Å...IKEA!! Du måtte ha betalt meg for å være med dit! Takler ikke den butikken, så om jeg absolutt må ha noe der....ja, da sender jeg gubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. november 2010 Forfatter #934 Del Skrevet 13. november 2010 DAGENS FILOSOFERING: SPONTANNYSEN Ode til en spontannys Hva er det med Dem, din nesemonsun, som med brå og voldsom kraft skal skyte Dem selv ut av min nese før jeg rekker å reagere ? Hva er det med Dem, din nesetyfon, som besudler både hånd og erme som ikke sier hverken hei takk eller farvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 13. november 2010 #935 Del Skrevet 13. november 2010 Ååå, Kvaksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. november 2010 Forfatter #936 Del Skrevet 13. november 2010 Ååå, Kvaksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 13. november 2010 #937 Del Skrevet 13. november 2010 Du gjør meg glad, du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. november 2010 Forfatter #938 Del Skrevet 13. november 2010 Du gjør meg glad, du.. Koselig å høre! Right back at ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 13. november 2010 #939 Del Skrevet 13. november 2010 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Hva skal du gjøre i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. november 2010 Forfatter #940 Del Skrevet 13. november 2010 :hoppe: :hoppe: :hoppe: Hva skal du gjøre i dag da? Drive litt med matte, gå på tredemølla og spise lørdagskosemat med kjæresten! Du da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå