Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #901 Del Skrevet 12. november 2010 Åh, jeg er lei pølser altså. Vi spiser det for ofte for tiden siden vi er alt for travle for tiden Det blir iallefall ikke pølser i dag.. Kanskje lasagne? Eller noe annet godt. Fløtegratinerte poteter Æsj, nå ble jeg sulten! Biff med bernaisesaus og fløtegratinerte poteter med hvitløk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. november 2010 #902 Del Skrevet 12. november 2010 Rent bortsett fra bernaisen! Det liker jeg nemlig ikke. Lommeboka sier nei til biff egentlig. Satt over 3000 på sparing i dag, så sitter "bare" igjen med 600 frem til mandag. Ikke det at det er lite, men vi skal på en liten shoppingrunde i dag, så da blir nok noe borte der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #903 Del Skrevet 12. november 2010 Rent bortsett fra bernaisen! Det liker jeg nemlig ikke. Lommeboka sier nei til biff egentlig. Satt over 3000 på sparing i dag, så sitter "bare" igjen med 600 frem til mandag. Ikke det at det er lite, men vi skal på en liten shoppingrunde i dag, så da blir nok noe borte der. Hvilken saus bruker du på biffen, da ? Peppersaus er også farlig godt! Ja...pengene får liksom litt...bein å gå på når man drar på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. november 2010 #904 Del Skrevet 12. november 2010 Mhm, peppersaus, fløtesaus, soppesaus. Altså, rett og slett saus De gjør det, selvom vi bare skal kjøpe nerdestuff til sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #905 Del Skrevet 12. november 2010 Mhm, peppersaus, fløtesaus, soppesaus. Altså, rett og slett saus De gjør det, selvom vi bare skal kjøpe nerdestuff til sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. november 2010 #906 Del Skrevet 12. november 2010 Synes kanskje mine to polarbrød med tubeost blekna litt i forhold her ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #907 Del Skrevet 12. november 2010 Synes kanskje mine to polarbrød med tubeost blekna litt i forhold her ... Tøys! Polarbrød er jo....snaddermat! *sender cyberbiff til KissKiss'n* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. november 2010 #908 Del Skrevet 12. november 2010 Tøys! Polarbrød er jo....snaddermat! *sender cyberbiff til KissKiss'n* Kunne du kanskje sendt over no sjokolodakake og? Stod kake på personalrommet på jobb i dag, og nå angrer jeg veldig på at jeg ikke forsynte meg grovt. Visste jeg skulle stappa full lommene! Synes ikke jeg ber om for mye, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #909 Del Skrevet 12. november 2010 Kunne du kanskje sendt over no sjokolodakake og? Stod kake på personalrommet på jobb i dag, og nå angrer jeg veldig på at jeg ikke forsynte meg grovt. Visste jeg skulle stappa full lommene! Synes ikke jeg ber om for mye, vel? ÅH! Hva tenkte jeg med?? Klart du må ha dessert! Here u go, m'dear! *sender sjokoladekake med masse melkesjokoladenonstop på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2010 #910 Del Skrevet 12. november 2010 Kan jeg og fåååå? *dådyrøyne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 12. november 2010 #911 Del Skrevet 12. november 2010 Spis den opp, dere, så blir ikke jeg fristet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #912 Del Skrevet 12. november 2010 Kan jeg og fåååå? *dådyrøyne* *smelt* Of course! Spis den opp, dere, så blir ikke jeg fristet. *sender...en babybelost til Wind* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 12. november 2010 #913 Del Skrevet 12. november 2010 Takk, Kvaksen. Er nesten bedre, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #914 Del Skrevet 12. november 2010 Takk, Kvaksen. Er nesten bedre, det. Eeeelsker babybel!! Å....nå fikk jeg lyst på det..... *går på kjøkkenet og åpner blokka med gulost jeg kjøpte i går* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 12. november 2010 #915 Del Skrevet 12. november 2010 Sambo pleier å spise en skive (nå snakker vi å skjære med kniv, her) gulost med salami på til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #916 Del Skrevet 12. november 2010 Sambo pleier å spise en skive (nå snakker vi å skjære med kniv, her) gulost med salami på til kvelds. Nam!! *sitter og gumler gulost* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. november 2010 #917 Del Skrevet 12. november 2010 SJOKOLADEKAKE OG OST Her blir jeg en stund altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2010 #918 Del Skrevet 12. november 2010 Ingen vits i Inwe, jeg var nemlig innom og spiste opp alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #919 Del Skrevet 12. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. november 2010 Forfatter #920 Del Skrevet 12. november 2010 I morgen skal jeg begynne å gå turene mine innendørs på tredemølla! For glatt ute til at jeg får noen skikkelig trim, så da kjører vi på. Daily updates will be provided... Trene litt styrke med strikker også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå