Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmpf. Jeg skrev et skikkelig bra svar, og så klikket KG. :snurt: Alle er jo mot meg i dag!

Bortsett fra Inwe da. Skal vi gifte oss? :rødme:

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss gjør det :hjerte: Vet ikke hvor glad sambo blir når han kommer hjem og finner ut at jeg er gift, men pytt jeg må da få lov til å gjøre akkurat som jeg vil :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt. Har samboer jeg også. Bare ubetydelige detaljer! :fnise:

:bryllup:

(Eh.. Du kan få være mannen, så er jeg bruda med skjegg. :fnise: )

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er fornøyd så lenge jeg slipper skjegg jeg. Skjegg klør nemlig :jepp:

Vi trenger en prest, eller en rådmann, eller noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker skjegg, jeg, så jeg synes du skal gro noe snart!! :jepp:

Hmm.. :klø: Det kan være din oppgave. Så kan jeg bestemme alt det andre. Jeg er jo bruden. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo ikke gift enda da Ping. Vi trenger jo en prest, eller noe i den duren :klø:

Skjegg skal bli, jeg har spart i 22 år allerede, uten å barbere haka, så da kommer det vel snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo ikke gift enda da Ping. Vi trenger jo en prest, eller noe i den duren :klø:

Skjegg skal bli, jeg har spart i 22 år allerede, uten å barbere haka, så da kommer det vel snart :ler:

Jamen jeg vil kaste ris nååå! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke alltid gjøre som man vil, du er stor jente nå og burde vite sånt :fnise:

Dessuten må du kaste fuglefrø, tenk på alle de stakkars cyberfuglene som kommer til å spise risen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øh. Jeg har glemt hvem det var som skulle gifte seg. Samma det, jeg bare kaster litt ris på alle. Har kokt den. Bare synd det eneste jeg hadde var sushiris, den er jævlig klissete. Sorry, lixm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah, det tok én tekstmelding til å overbevise J-man om at pølser er bra fredagsmiddag! :ler:

Takk for inspirasjon! :pls:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, det tok én tekstmelding til å overbevise J-man om at pølser er bra fredagsmiddag! :ler:

Takk for inspirasjon! :pls:

Bare hyggelig! Kos dere med pølsefest ikveld! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er lei pølser altså. Vi spiser det for ofte for tiden siden vi er alt for travle for tiden :ler: Det blir iallefall ikke pølser i dag.. Kanskje lasagne? Eller noe annet godt. Fløtegratinerte poteter :sikle:

Æsj, nå ble jeg sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...