Wind Skrevet 6. november 2010 #841 Del Skrevet 6. november 2010 Kos deg masse, Kvaksen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. november 2010 Forfatter #842 Del Skrevet 7. november 2010 Nå er jeg aleine igjen...plutselig takler jeg det dårlig... Sutreguri drar på middag til mamma'n og pappa'n sin i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. november 2010 #843 Del Skrevet 7. november 2010 Er fint å være alene av og til, men når man ikke vil er det ordentlig kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. november 2010 Forfatter #844 Del Skrevet 7. november 2010 Er fint å være alene av og til, men når man ikke vil er det ordentlig kjipt! Takk for Ja...når det blir flere netter på rad får graviditetshormonene mine spader! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. november 2010 Forfatter #845 Del Skrevet 8. november 2010 Nå syns jeg det var dårlig med besøk i dagboka mi, altså! *vifte med øyenvipper og lage trutmunn* :gjeiper: Varm cybereplekake med krem, anyone ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. november 2010 #846 Del Skrevet 8. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. november 2010 #847 Del Skrevet 8. november 2010 Ja...når det blir flere netter på rad får graviditetshormonene mine spader! :dåne: *ser for meg bittesmå hormoner med bittesmå spader som graver et eller annet* Kake? Jatakk, er vel ikke så mange kalorier å tenke på når det er cybervarianten heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. november 2010 #848 Del Skrevet 8. november 2010 Kan ikke jeg få en annen kake, da? Ikke så glad i eplekake. *kravstor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 8. november 2010 #849 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er så innmari opptatt av å være letta over at enkelte KG-ere har uttrykt at de fortsatt vil pule meg, til tross for at jeg har byttet ut min sæksiskitne avatar med en snill, moderlig og seriøs en, OG er smelt på tjukka (!), at jeg rett og slett ikke har TID til å skrive så mye her. Det må du da forstå! Men jeg vil fortsatt bumpe tummies og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. november 2010 #850 Del Skrevet 8. november 2010 Mmmm Cake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 8. november 2010 #851 Del Skrevet 8. november 2010 Nå syns jeg det var dårlig med besøk i dagboka mi, altså! *vifte med øyenvipper og lage trutmunn* :gjeiper: Varm cybereplekake med krem, anyone ? Det er nok fordi jeg får så lyst på kake og godis hver gang jeg er her Hvordan går det med lille Sequel?? Hva gjør han om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. november 2010 Forfatter #852 Del Skrevet 9. november 2010 Håper den smakte! *ser for meg bittesmå hormoner med bittesmå spader som graver et eller annet* Kake? Jatakk, er vel ikke så mange kalorier å tenke på når det er cybervarianten heller? Nei, de kaloriene er temmelig tomme.... Kan ikke jeg få en annen kake, da? Ikke så glad i eplekake. *kravstor* For you: anything! Her har du Nordlands Trompet-lefse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. november 2010 Forfatter #853 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg er så innmari opptatt av å være letta over at enkelte KG-ere har uttrykt at de fortsatt vil pule meg, til tross for at jeg har byttet ut min sæksiskitne avatar med en snill, moderlig og seriøs en, OG er smelt på tjukka (!), at jeg rett og slett ikke har TID til å skrive så mye her. Det må du da forstå! Men jeg vil fortsatt bumpe tummies og sånn! Vi er to sexy babes! No doubt about it! GET THAT TUMMY OVER HERE, I SAY!! Mmmm Cake! Velbekomme, Chiyo! Her har du litt kaffe til, også! Det er nok fordi jeg får så lyst på kake og godis hver gang jeg er her Hvordan går det med lille Sequel?? Hva gjør han om dagen? Joda, lille Sequel er i form og sparker og styrer! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. november 2010 Forfatter #854 Del Skrevet 9. november 2010 I morgen er jeg 27 uker på vei! Snart i tredje trimester...for det er etter uke 28, tror jeg ? Bare seks måneder på vei, og jeg er SÅ utålmodig etter å få møte min lille prins....:rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 9. november 2010 #855 Del Skrevet 9. november 2010 Er innom å titter litt Ukene flyr avgårde! Samtidig som de egentlig går ganske sakte.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. november 2010 #856 Del Skrevet 9. november 2010 Det går jo dritfort, jo! Hvordan er formen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. november 2010 Forfatter #857 Del Skrevet 9. november 2010 Er innom å titter litt Ukene flyr avgårde! Samtidig som de egentlig går ganske sakte.. Ha en fin dag! Nytt fjes! Velkommen i dagboka mi! Ja...det går saaaaaakte og fort på en gang! Merkelig... Det går jo dritfort, jo! Hvordan er formen om dagen? Formen er helt på topp! Jeg må ha det enkleste svangerskapet i historien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. november 2010 Forfatter #858 Del Skrevet 9. november 2010 Nå har je børi ved! Sitter i huset mitt i skogen og fyrer i peisen! November er til for peiskos... Jeg har tent lys og røkelse også, så nå mangler jeg bare kattene, så er jeg ei skikkelig skrulle ( synd pusekatten min døde i sommer...hun hadde elska å ligge oppå peisen nå...isteden ligger hun frossen og stiv i sin mørke, kalde grav ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. november 2010 #859 Del Skrevet 9. november 2010 Hvilken eksamen, Inwe..? Skulle jeg ha hatt en idag som jeg ikke visste om ? Neida, jeg har ikke eksamen før i slutten av denne måneden! Åja. Da missforsto jeg veldig Men du klarer det nok så fint så. Fikk igjen en matteprøve i dag, og fikk bare en 4'er Jeg er nemlig kravstor til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. november 2010 Forfatter #860 Del Skrevet 10. november 2010 Åja. Da missforsto jeg veldig Men du klarer det nok så fint så. Fikk igjen en matteprøve i dag, og fikk bare en 4'er Jeg er nemlig kravstor til meg selv Åh, heldiggris... Jeg skal være glad jeg står, jeg...forstår ikke tall noe særlig....:dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå