Sequax Skrevet 4. november 2010 Forfatter #821 Del Skrevet 4. november 2010 Hurra! Nei, det har jeg ikke sett... før nå! Lurer på om det har noe med en slags...omvendt likestilling å gjøre ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. november 2010 #822 Del Skrevet 4. november 2010 Det skal du ikke se bort fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. november 2010 Forfatter #823 Del Skrevet 4. november 2010 Det skal du ikke se bort fra! Det er virkelig noen knallmorsomme ikoner her på KG...mine favoritter er og Sistnevnte ler jeg meg i hjel av om jeg ser den i et innlegg!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. november 2010 #824 Del Skrevet 4. november 2010 Flinkeflinkekvaksen!!! Æh, nei, skjegget har jeg ikke sett før. Det minnet meg plutselig veldig om en lærer jeg hadde på videregående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. november 2010 Forfatter #825 Del Skrevet 4. november 2010 Flinkeflinkekvaksen!!! Æh, nei, skjegget har jeg ikke sett før. Det minnet meg plutselig veldig om en lærer jeg hadde på videregående. Mattelærer, da.....? Takk og takk!! Føler meg mer flink i matte i dag enn jeg har gjort på leeeeeeeeeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 4. november 2010 #826 Del Skrevet 4. november 2010 Huff, jeg hater funksjoner. En på jobben min fortalte meg om hvor mye han hadde i dag fordi han visstnok hadde fått diare. Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. november 2010 #827 Del Skrevet 4. november 2010 PS! Har dere lagt merke til at dama i dette ikonet har skjegg ?! Gikk det bra på eksamen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. november 2010 Forfatter #828 Del Skrevet 5. november 2010 Hvilken eksamen, Inwe..? Skulle jeg ha hatt en idag som jeg ikke visste om ? Neida, jeg har ikke eksamen før i slutten av denne måneden! God ettermiddag, mine kjære jenter! Gubben er på guttetur og jeg har kjøpt inn en plate Stratos og en flaske julebrus jeg tenkte jeg skulle begynne på nå Må jo ha litt hjerneføde til eksamenspugginga! Har virkelig en god følelse angående eksamen, nå... Hvorfor det, mon tro ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. november 2010 #829 Del Skrevet 5. november 2010 Fordi det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. november 2010 Forfatter #830 Del Skrevet 5. november 2010 Fordi det går bra! Yes, beibi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2010 #831 Del Skrevet 5. november 2010 Heia heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. november 2010 Forfatter #832 Del Skrevet 5. november 2010 Heia heia heia! Eg takkar og bukkar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. november 2010 Forfatter #833 Del Skrevet 5. november 2010 Å...hermetiske ferskener..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. november 2010 #834 Del Skrevet 5. november 2010 Nom nom nom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. november 2010 Forfatter #835 Del Skrevet 5. november 2010 Kjempe ! Litt ensom ikveld...samboeren har dratt på guttetur og blir borte til midten av neste uke...Godt å være aleine av og til, men i kveld er jeg...selskapssyk. Etter kjæresten min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 5. november 2010 #836 Del Skrevet 5. november 2010 Hvilken eksamen, Inwe..? Skulle jeg ha hatt en idag som jeg ikke visste om ? Neida, jeg har ikke eksamen før i slutten av denne måneden! God ettermiddag, mine kjære jenter! Gubben er på guttetur og jeg har kjøpt inn en plate Stratos og en flaske julebrus jeg tenkte jeg skulle begynne på nå Må jo ha litt hjerneføde til eksamenspugginga! Har virkelig en god følelse angående eksamen, nå... Hvorfor det, mon tro ? :klø: Sequax, FY!!!!! ...nå vil jeg også ha Stratos og det har jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. november 2010 Forfatter #837 Del Skrevet 5. november 2010 Sequax, FY!!!!! ...nå vil jeg også ha Stratos og det har jeg ikke Hvis det er noen trøst: det har ikke jeg lenger heller... SVUPP! Så blei'n borte, gitt....:dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 5. november 2010 #838 Del Skrevet 5. november 2010 Et velkjent problem med Stratos det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. november 2010 Forfatter #839 Del Skrevet 5. november 2010 Et velkjent problem med Stratos det der.. Hele plata ble borte i en fei, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. november 2010 Forfatter #840 Del Skrevet 6. november 2010 God ettermiddag Nå får jeg snart besøk av ei venninne og vi skal: se på film, spise masse god mat og ete godteri til det tyter ut av ørene på oss! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå