Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, gid, da. :rødme: Du mener at a er stigningstallet, mens b er tallet der linjen krysser y-aksen, ja? :sjenert:

Ja, det mener jeg! Skrev jeg så utydelig, da....:klø:

a er stigningstallet og b er konstantleddet....Men for å finne den ukjente a må jeg dele verdien av oppover med bortover ( bra forklaring i min verden....;) ) :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er a også ukjent? Ikke bare x? Gøøøy. :hoppe: Må nok dele oppover på bortover, ja. Gir mening her. :ler:

Endret av Wind
Skrevet

Er a også ukjent? Ikke bare x? Gøøøy. :hoppe: Må nok dele oppover på bortover, ja. Gir mening her. :ler:

Er vel hvis du skal finne a ut i fra en graf ;)

Skrevet

Er vel hvis du skal finne a ut i fra en graf ;)

Ja, var det jeg mente.. Var det ikke det jeg sa? :sjenert:

Skrevet

*kikker inn og bestemmer seg for å gå og grave opp noe gammelt. En viking ellerno. Dette ble for ufroståelig*

(selv om jeg egentlig angrer på at jeg ikke tok mer matte på vgs)

Skrevet

Ja, var det jeg mente.. Var det ikke det jeg sa? :sjenert:

:ler: Joda, forstod at det var det du mente ;)

Skrevet

*kikker inn og bestemmer seg for å gå og grave opp noe gammelt. En viking ellerno. Dette ble for ufroståelig*

(selv om jeg egentlig angrer på at jeg ikke tok mer matte på vgs)

Det var også en ting å angre på...? :hakeslepp:

Greit du liker tørre, støvete ting, Pingting, men matematikk er selve Kjedsomhetens Grustak!!!!

Skrevet

Det var også en ting å angre på...? :hakeslepp:

Greit du liker tørre, støvete ting, Pingting, men matematikk er selve Kjedsomhetens Grustak!!!!

Tenk å SI noe sånt! Tenk på stakkars matten nå! :grine:

Skrevet (endret)

Tenk å SI noe sånt! Tenk på stakkars matten nå! :grine:

Hvis jeg står skal jeg tørke av meg all mulig skitt og gjørme på den! :rope: Gjøre'n til dørmatte, skal jeg! :opplyser:

Endret av Sequax
Skrevet

Jeg liker egentlig en del matte veldig godt, men noe (mye) er HAT!! Kort forklart, det jeg får til uten store anstrengelser liker jeg :ler:

Polynomdivisjon er min venn :rødme:

Skrevet

Tenk å få lov til å lære polynomdivisjon på barneskolen, da! Da kunne man digget det i ti år ekstra! :dåne:

Skrevet

GABY OG WIND!!! KOM DERE UT AV DAGBOKA MI OG IKKE VEND TILBAKE FØR DERE HAR VUNNET TILBAKE FORNUFTEN DERES!! Elendige poly-vafforno'-elskere!! :rope:

:ler:

Bra vi er forskjellige, sier nå jeg! ;)

ÅÅÅÅÅ, jeg BLEI så søtsugen i stad og miksa opp noen amerikanske pannekaker som jeg drukna i lønnesyrup og fortærte! :spise: Hadde man kunnet få orgasme av å spise hadde jeg vært temmelig i nærheten da disse vidunderlige bakverk fort og nådeløst skled nedover halsen og SVUPP landet i magen!! :ler:

Skrevet (endret)

:hoho: SVUPP!

Lurte en stund på hva fór-tærte var.. Om det var en annerledes terte laget av.. noe slags fór..? :klø: Men jeg skjønte det til slutt!!!

Og jeg vil ikke gå noe sted, det er så fint her! :sjenert:

Endret av Wind
Skrevet

Ååååååh, nå fikk jeg lyst på pannekaker!

Skrevet

God ettermiddag, jenter! :klem:

Det trådløse nettverket mitt er virkelig lunefullt for tiden, altså...ferdig med å skrive innlegg her, trykker på post, og plutselig er det kryss over internettsymbolet :sur:

Anyway: jeg føler at jeg har greid å knekke funksjonskoden! Både lineære funksjoner og andregradsfunksjoner går relativt greit! :)

Forhåpningsfull angående eksamen i dag! :nigo:

PS! Har dere lagt merke til at dama i dette ikonet :bryllup: har skjegg ?!

:fnise:

Skrevet

Andregradsfunksjoner! Du er så heldig! :hoppe:

Hmfr. Kjøp deg en mattebok og kos deg selv, da vel...:dry:

:ler:

Skrevet

God ettermiddag, jenter! :klem:

Det trådløse nettverket mitt er virkelig lunefullt for tiden, altså...ferdig med å skrive innlegg her, trykker på post, og plutselig er det kryss over internettsymbolet :sur:

Anyway: jeg føler at jeg har greid å knekke funksjonskoden! Både lineære funksjoner og andregradsfunksjoner går relativt greit! :)

Forhåpningsfull angående eksamen i dag! :nigo:

PS! Har dere lagt merke til at dama i dette ikonet :bryllup: har skjegg ?!

:fnise:

Hurra! :hoppe:

:ler: Nei, det har jeg ikke sett... før nå! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...