Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Åh, gid, da. :rødme: Du mener at a er stigningstallet, mens b er tallet der linjen krysser y-aksen, ja? :sjenert:

Ja, det mener jeg! Skrev jeg så utydelig, da....:klø:

a er stigningstallet og b er konstantleddet....Men for å finne den ukjente a må jeg dele verdien av oppover med bortover ( bra forklaring i min verden....;) ) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er a også ukjent? Ikke bare x? Gøøøy. :hoppe: Må nok dele oppover på bortover, ja. Gir mening her. :ler:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er a også ukjent? Ikke bare x? Gøøøy. :hoppe: Må nok dele oppover på bortover, ja. Gir mening her. :ler:

Er vel hvis du skal finne a ut i fra en graf ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kikker inn og bestemmer seg for å gå og grave opp noe gammelt. En viking ellerno. Dette ble for ufroståelig*

(selv om jeg egentlig angrer på at jeg ikke tok mer matte på vgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kikker inn og bestemmer seg for å gå og grave opp noe gammelt. En viking ellerno. Dette ble for ufroståelig*

(selv om jeg egentlig angrer på at jeg ikke tok mer matte på vgs)

Det var også en ting å angre på...? :hakeslepp:

Greit du liker tørre, støvete ting, Pingting, men matematikk er selve Kjedsomhetens Grustak!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også en ting å angre på...? :hakeslepp:

Greit du liker tørre, støvete ting, Pingting, men matematikk er selve Kjedsomhetens Grustak!!!!

Tenk å SI noe sånt! Tenk på stakkars matten nå! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å SI noe sånt! Tenk på stakkars matten nå! :grine:

Hvis jeg står skal jeg tørke av meg all mulig skitt og gjørme på den! :rope: Gjøre'n til dørmatte, skal jeg! :opplyser:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig en del matte veldig godt, men noe (mye) er HAT!! Kort forklart, det jeg får til uten store anstrengelser liker jeg :ler:

Polynomdivisjon er min venn :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GABY OG WIND!!! KOM DERE UT AV DAGBOKA MI OG IKKE VEND TILBAKE FØR DERE HAR VUNNET TILBAKE FORNUFTEN DERES!! Elendige poly-vafforno'-elskere!! :rope:

:ler:

Bra vi er forskjellige, sier nå jeg! ;)

ÅÅÅÅÅ, jeg BLEI så søtsugen i stad og miksa opp noen amerikanske pannekaker som jeg drukna i lønnesyrup og fortærte! :spise: Hadde man kunnet få orgasme av å spise hadde jeg vært temmelig i nærheten da disse vidunderlige bakverk fort og nådeløst skled nedover halsen og SVUPP landet i magen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: SVUPP!

Lurte en stund på hva fór-tærte var.. Om det var en annerledes terte laget av.. noe slags fór..? :klø: Men jeg skjønte det til slutt!!!

Og jeg vil ikke gå noe sted, det er så fint her! :sjenert:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ettermiddag, jenter! :klem:

Det trådløse nettverket mitt er virkelig lunefullt for tiden, altså...ferdig med å skrive innlegg her, trykker på post, og plutselig er det kryss over internettsymbolet :sur:

Anyway: jeg føler at jeg har greid å knekke funksjonskoden! Både lineære funksjoner og andregradsfunksjoner går relativt greit! :)

Forhåpningsfull angående eksamen i dag! :nigo:

PS! Har dere lagt merke til at dama i dette ikonet :bryllup: har skjegg ?!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag, jenter! :klem:

Det trådløse nettverket mitt er virkelig lunefullt for tiden, altså...ferdig med å skrive innlegg her, trykker på post, og plutselig er det kryss over internettsymbolet :sur:

Anyway: jeg føler at jeg har greid å knekke funksjonskoden! Både lineære funksjoner og andregradsfunksjoner går relativt greit! :)

Forhåpningsfull angående eksamen i dag! :nigo:

PS! Har dere lagt merke til at dama i dette ikonet :bryllup: har skjegg ?!

:fnise:

Hurra! :hoppe:

:ler: Nei, det har jeg ikke sett... før nå! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...