Sequax Skrevet 3. november 2010 Forfatter #801 Del Skrevet 3. november 2010 Åh, gid, da. :rødme: Du mener at a er stigningstallet, mens b er tallet der linjen krysser y-aksen, ja? Ja, det mener jeg! Skrev jeg så utydelig, da....:klø: a er stigningstallet og b er konstantleddet....Men for å finne den ukjente a må jeg dele verdien av oppover med bortover ( bra forklaring i min verden.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. november 2010 #802 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Er a også ukjent? Ikke bare x? Gøøøy. Må nok dele oppover på bortover, ja. Gir mening her. Endret 3. november 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 3. november 2010 #803 Del Skrevet 3. november 2010 Er a også ukjent? Ikke bare x? Gøøøy. Må nok dele oppover på bortover, ja. Gir mening her. Er vel hvis du skal finne a ut i fra en graf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. november 2010 #804 Del Skrevet 3. november 2010 Er vel hvis du skal finne a ut i fra en graf Ja, var det jeg mente.. Var det ikke det jeg sa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. november 2010 #805 Del Skrevet 3. november 2010 *kikker inn og bestemmer seg for å gå og grave opp noe gammelt. En viking ellerno. Dette ble for ufroståelig* (selv om jeg egentlig angrer på at jeg ikke tok mer matte på vgs) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 3. november 2010 #806 Del Skrevet 3. november 2010 Ja, var det jeg mente.. Var det ikke det jeg sa? Joda, forstod at det var det du mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. november 2010 Forfatter #807 Del Skrevet 3. november 2010 *kikker inn og bestemmer seg for å gå og grave opp noe gammelt. En viking ellerno. Dette ble for ufroståelig* (selv om jeg egentlig angrer på at jeg ikke tok mer matte på vgs) Det var også en ting å angre på...? Greit du liker tørre, støvete ting, Pingting, men matematikk er selve Kjedsomhetens Grustak!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. november 2010 #808 Del Skrevet 3. november 2010 Det var også en ting å angre på...? Greit du liker tørre, støvete ting, Pingting, men matematikk er selve Kjedsomhetens Grustak!!!! Tenk å SI noe sånt! Tenk på stakkars matten nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. november 2010 Forfatter #809 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Tenk å SI noe sånt! Tenk på stakkars matten nå! Hvis jeg står skal jeg tørke av meg all mulig skitt og gjørme på den! Gjøre'n til dørmatte, skal jeg! Endret 3. november 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. november 2010 #810 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg liker egentlig en del matte veldig godt, men noe (mye) er HAT!! Kort forklart, det jeg får til uten store anstrengelser liker jeg Polynomdivisjon er min venn :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. november 2010 #811 Del Skrevet 3. november 2010 Polynomdivisjon er definitivt elsk, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 3. november 2010 #812 Del Skrevet 3. november 2010 Ja! Det gir sånne gode barneskolevibber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. november 2010 #813 Del Skrevet 3. november 2010 Tenk å få lov til å lære polynomdivisjon på barneskolen, da! Da kunne man digget det i ti år ekstra! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. november 2010 Forfatter #814 Del Skrevet 3. november 2010 GABY OG WIND!!! KOM DERE UT AV DAGBOKA MI OG IKKE VEND TILBAKE FØR DERE HAR VUNNET TILBAKE FORNUFTEN DERES!! Elendige poly-vafforno'-elskere!! Bra vi er forskjellige, sier nå jeg! ÅÅÅÅÅ, jeg BLEI så søtsugen i stad og miksa opp noen amerikanske pannekaker som jeg drukna i lønnesyrup og fortærte! Hadde man kunnet få orgasme av å spise hadde jeg vært temmelig i nærheten da disse vidunderlige bakverk fort og nådeløst skled nedover halsen og SVUPP landet i magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. november 2010 #815 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) SVUPP! Lurte en stund på hva fór-tærte var.. Om det var en annerledes terte laget av.. noe slags fór..? :klø: Men jeg skjønte det til slutt!!! Og jeg vil ikke gå noe sted, det er så fint her! Endret 3. november 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. november 2010 #816 Del Skrevet 3. november 2010 Ååååååh, nå fikk jeg lyst på pannekaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. november 2010 Forfatter #817 Del Skrevet 4. november 2010 God ettermiddag, jenter! Det trådløse nettverket mitt er virkelig lunefullt for tiden, altså...ferdig med å skrive innlegg her, trykker på post, og plutselig er det kryss over internettsymbolet Anyway: jeg føler at jeg har greid å knekke funksjonskoden! Både lineære funksjoner og andregradsfunksjoner går relativt greit! Forhåpningsfull angående eksamen i dag! PS! Har dere lagt merke til at dama i dette ikonet har skjegg ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 4. november 2010 #818 Del Skrevet 4. november 2010 Andregradsfunksjoner! Du er så heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. november 2010 Forfatter #819 Del Skrevet 4. november 2010 Andregradsfunksjoner! Du er så heldig! Hmfr. Kjøp deg en mattebok og kos deg selv, da vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. november 2010 #820 Del Skrevet 4. november 2010 God ettermiddag, jenter! Det trådløse nettverket mitt er virkelig lunefullt for tiden, altså...ferdig med å skrive innlegg her, trykker på post, og plutselig er det kryss over internettsymbolet Anyway: jeg føler at jeg har greid å knekke funksjonskoden! Både lineære funksjoner og andregradsfunksjoner går relativt greit! Forhåpningsfull angående eksamen i dag! PS! Har dere lagt merke til at dama i dette ikonet har skjegg ?! Hurra! Nei, det har jeg ikke sett... før nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå