Gjest Iril Skrevet 28. oktober 2010 #761 Del Skrevet 28. oktober 2010 På grunn av bekkenløsninga ? Ja, er ikke så lett å når man nesten ikke klarer å spre beina nok til å få på buksa engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #762 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, er ikke så lett å når man nesten ikke klarer å spre beina nok til å få på buksa engang. Uff....må være helt jævlig!! Kjenner det så vidt litt på skambeinet, jeg...og det er det! Heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. oktober 2010 #763 Del Skrevet 28. oktober 2010 Sniker meg innom og ber pent om at du ikke blir alt for irritert på meg fordi jeg sier deg litt i mot i vaksinetråden... *uforbederlig kranglebøtte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #764 Del Skrevet 28. oktober 2010 Sniker meg innom og ber pent om at du ikke blir alt for irritert på meg fordi jeg sier deg litt i mot i vaksinetråden... *uforbederlig kranglebøtte* Selvfølgelig ikke! Du kommer med gode råd! Har dessverre dårlige erfaringer med Norges helsevesen, så det spiller selvsagt inn i min be(for)dømmelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 28. oktober 2010 #765 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Nei, du har rett...graviditet er tross alt ikke særlig kvinnelig Nei, se det. Nå har du forstått det! Håper du har en superduper dag, Kvaksen! Hvordan går det med matten? Endret 28. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 31. oktober 2010 #766 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 31. oktober 2010 #767 Del Skrevet 31. oktober 2010 Her er det forbud. Har vært det siden i uke 19... Så, jeg håper virkelig at artikkelen om at ikke hjelper for å få fødselen igang er feil... Ha en super søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. november 2010 Forfatter #768 Del Skrevet 1. november 2010 Ha en fin søndag! Takk for det, Inwe! Ønsker deg en herlig uke! Her er det forbud. Har vært det siden i uke 19... Så, jeg håper virkelig at artikkelen om at ikke hjelper for å få fødselen igang er feil... Ha en super søndag! Forbud ? :klø: Nei, nå må jeg visst en tur over i dagboka di for å oppdatere meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. november 2010 #769 Del Skrevet 1. november 2010 for yuuuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. november 2010 Forfatter #770 Del Skrevet 1. november 2010 for yuuuuuu! Thank you! Og... for you... Neida! En skikkelig for you! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. november 2010 #771 Del Skrevet 1. november 2010 Æsj, nå minnet du meg på at jeg bør vaske klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. november 2010 Forfatter #772 Del Skrevet 1. november 2010 Æsj, nå minnet du meg på at jeg bør vaske klær. Og jeg skulle ha vaska vinduer for...lizzom seks måneder sia, lizzom!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. november 2010 Forfatter #773 Del Skrevet 1. november 2010 Hmm...kanskje jeg må ha et kodenavn her inne til gutten i magen, jeg også ? Kan jo ikke være den eneste som ikke har en Goffel eller Tøtta... Så: herved en konkurranse: den som finner på det beste kodebabynavnet til sønnen min får en premie! Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. november 2010 #774 Del Skrevet 1. november 2010 Avkommet? Arvtageren? Sneipen? Pølsa? Krapylet? Rølpen? Bøllefrøet? Mini-me? Mini? Genoverførselen? Nestegenerasjonsrepresentanten? (nei, nå tok jeg litt av) Produktet? Bolla? (som i bolle i ovnen?) Lille trille? (du må jo trille på ham når han kommer ut, ihvertfall) Mageboeren? Leietageren? Karate kid? (ihvertfall hvis han sparker endel) Æsj, dte ble jo bare tullenavn, jo! *får angst av sånne sukkersøte kallenavn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2010 #775 Del Skrevet 1. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. november 2010 Forfatter #776 Del Skrevet 1. november 2010 Avkommet? Arvtageren? Sneipen? Pølsa? Krapylet? Rølpen? Bøllefrøet? Mini-me? Mini? Genoverførselen? Nestegenerasjonsrepresentanten? (nei, nå tok jeg litt av) Produktet? Bolla? (som i bolle i ovnen?) Lille trille? (du må jo trille på ham når han kommer ut, ihvertfall) Mageboeren? Leietageren? Karate kid? (ihvertfall hvis han sparker endel) Æsj, dte ble jo bare tullenavn, jo! *får angst av sånne sukkersøte kallenavn* Kaller'n bare huleboer'n sjøl...men vil ha et "skikkelig" kodenavn..... Kanskje Nestegenerasjonsrepresentanten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. november 2010 Forfatter #777 Del Skrevet 1. november 2010 Nå har jeg vært hos jordmor! Verdens beste Alt ser fortsatt helt perfekt ut, og hun kunne faktisk kjenne at han lå med det lille hodet sitt ned! :rødme: Goingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. november 2010 #778 Del Skrevet 1. november 2010 Fint at alt ser bra ut Godt å ha en jordmor man er fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. november 2010 Forfatter #779 Del Skrevet 1. november 2010 Fint at alt ser bra ut Godt å ha en jordmor man er fornøyd med! Jordmora mi er bare best! Verre med legen som er et skikkelig hespetre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. november 2010 #780 Del Skrevet 1. november 2010 Heia, kvakselaksen. Fint du har en flink jordmor. Hva med.. snerken? Eller.. lakselusa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå