Wind Skrevet 25. oktober 2010 #741 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fin den.. Menneh.. Den ække helt Kvaksen (enda), altså. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 27. oktober 2010 #742 Del Skrevet 27. oktober 2010 Matte er moro!! Og jeg kom inn på høyere utdanning via realkompetanse, men jeg søkte bevisst på års-studier "i gokk", og ikke det jeg egentlig ville gå på. Det er opp til hver enkelt skole og godkjenne noen for realkompetanse, så i de skolekretsene med stor pågang vil det antageligvis være vanskeligere. Men jeg manglet mange fag, har bare gått ett år på vg, så jeg tenkte det er bedre med ett års høyere utdanning som automatisk gir studiekompetanse, kontra vg-fagene.... Og nå har jeg ikke sluttet å studert engang.... Begynner du på studier til høsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #743 Del Skrevet 27. oktober 2010 Takk for kommentarer om avataren! Wind: husker du da Pingting bytta fra dra-i-bartene-smile-avataren til den som hun har nå ? Uvant,det også.... :gjeiper: O'Hara: forhåpentligvis begynner jeg på de studiene jeg vil høsten 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. oktober 2010 #744 Del Skrevet 27. oktober 2010 Åh, jeg har begynt å få lyst til å bytte ut den nye allerede, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #745 Del Skrevet 27. oktober 2010 Åh, jeg har begynt å få lyst til å bytte ut den nye allerede, jeg... Har du en ny en på lager ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. oktober 2010 #746 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nope! Tør ikke begynne å se heller - da går fort resten av arbeidsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #747 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nope! Tør ikke begynne å se heller - da går fort resten av arbeidsdagen Bra du tilsynelatende får være inne på jobb idag, da! Her er det et helvetes ruskevær! Nå skal jeg strax til NAV for å høre hvordan det ligger an... Som jeg HATER den etaten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. oktober 2010 #748 Del Skrevet 27. oktober 2010 Åh, lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #749 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tja...veit ikke helt hva jeg skal si... NAV virka faktisk temmelig hjelpsomme idag, til tross for at det, selvfølgelig, er problemer. Grunnen til det er at jeg har greid å få regnskapet mitt i 0 i fjor, og derfor "ikke hadde noen inntekt". Jeg forklarte at jo, jeg hadde inntekt, men jeg satte inntektene opp mot utgiftene og greide å gå i 0. Jeg må nå sende inn regnskapet mitt for å vise at jeg hadde inntekt i fjor og at jeg har det i år... Om mitt private regnskap blir godkjent som inntektsbevis....ja, det vil tiden vise... Det aller, aller verste jeg vet er å bruke tid og energi på dokumentasjoner og offentlige samtaler...jeg blir fullstendig utkjørt av det... Jeg sender avgårde alt jeg har i morgen, så er det bare å vente...igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #750 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hadde nok vært mer sur over dette NAV-styret idag om jeg ikke hadde fått meg en skikkelig runde i går.... Det er virkelig en humørbooster med en go'runde, eller hva sier dere, jenter? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 27. oktober 2010 #751 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg vil og *sutre litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 27. oktober 2010 #752 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Wind: husker du da Pingting bytta fra dra-i-bartene-smile-avataren til den som hun har nå ? Uvant,det også.... :gjeiper: Det er da absolutt ikke det samme! Du skal være sånn rød og sånn. Med sverd. Nå er du plutselig kvinnfolk. Har aldri falt meg inn før. Endret 27. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 27. oktober 2010 #753 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er virkelig en humørbooster med en go'runde, eller hva sier dere, jenter? :rødme: men... ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. oktober 2010 #754 Del Skrevet 27. oktober 2010 ...? Husker ikke hva det er lenger, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 27. oktober 2010 #755 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Åh! Minner meg om Øyvind Blunck! Han er så fantastisk! :rødme: Ellers er jeg enig, ja. Endret 27. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. oktober 2010 #756 Del Skrevet 28. oktober 2010 Nå er du plutselig kvinnfolk. Har aldri falt meg inn før. ...og graviditeten hjalp ikke på det heller!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #757 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg vil og *sutre litt* Du får se på Hinata i en hentai og drømme deg bort litt... Det er da absolutt ikke det samme! Du skal være sånn rød og sånn. Med sverd. Nå er du plutselig kvinnfolk. Har aldri falt meg inn før. Jeg blir nok dødelig og rød og med sverd og sånn igjen....når jeg er småbarnsmor! :gjeiper: men... ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #758 Del Skrevet 28. oktober 2010 ...? Husker ikke hva det er lenger, jeg.. På grunn av bekkenløsninga ? ...og graviditeten hjalp ikke på det heller!? Ikke sant ??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 28. oktober 2010 #759 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hmpf. Nei, hvorfor skulle den det? Har da ikke noe med saken å gjøre det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #760 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hmpf. Nei, hvorfor skulle den det? Har da ikke noe med saken å gjøre det heller. Nei, du har rett...graviditet er tross alt ikke særlig kvinnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå