Inwe Skrevet 22. oktober 2010 #701 Del Skrevet 22. oktober 2010 NAV Synes alltid det er noe tull med de jeg :klø: Får håpe du får penger snarest, det skal jo ikke ta 3 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #702 Del Skrevet 23. oktober 2010 Dagen etter at jeg var på NAV-kontoret ringte jeg sivilombudsmannen. De sa at jeg skulle gi purringa en uke, og hvis det ikke hadde skjedd noe da, skulle jeg kontakte SO igjen Litt mer håpefull nå; NAV er visst livredde for SO!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. oktober 2010 #703 Del Skrevet 23. oktober 2010 Dagen etter at jeg var på NAV-kontoret ringte jeg sivilombudsmannen. De sa at jeg skulle gi purringa en uke, og hvis det ikke hadde skjedd noe da, skulle jeg kontakte SO igjen Litt mer håpefull nå; NAV er visst livredde for SO!! Vi får håpe det går fort nå, da. Hvis ikke får du sette deg midt i NAV-lokalene og hulkegrine. Høyt. Det hjelper! .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. oktober 2010 #704 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ja, også står jeg fram som smugleser og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. oktober 2010 #705 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hurrah, dette går jo fremover! Så du tipset til Wind i dagboka mi om hvordan du får endret signaturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 23. oktober 2010 #706 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er så hjelpsom, atte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #707 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ja, også står jeg fram som smugleser og sånn! Velkommen som offisiell leser! Hurrah, dette går jo fremover! Så du tipset til Wind i dagboka mi om hvordan du får endret signaturen? Skal se nå....Men jeg får det sikkert ikke til.... Jeg er så hjelpsom, atte.. Takk, Wind! Sjekker nå! *tusler over til Pingens dagbok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #708 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har skikkelig kosekveld! Har tent opp i peisen...sitter og koser meg! Hører det knitrer der borte.... Spiste nettopp middag: en hel pakke skogsbacon, fullkornsspaghetthi med smør og ost og kokosboller til dessert!! Noen som slår den, eller!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 23. oktober 2010 #709 Del Skrevet 23. oktober 2010 I'm back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #710 Del Skrevet 24. oktober 2010 Fint være idag....gleder meg til eksamen er overstått i slutten av november, for da DREPER IKKE MATTEN ALL GLEDEN MIN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. oktober 2010 #711 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #712 Del Skrevet 24. oktober 2010 Takk for kosen! Lover at jeg skal snakke om noe annet enn matte snart...bare eksamenen er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. oktober 2010 #713 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er lov å klage i sin egen dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #714 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det er lov å klage i sin egen dagbok! Bra!! Det henger liksom over meg som en svart sky...hadde det enda vært eksamen i et fag jeg liker, lizzom.....Men, men..må jeg ta denne ruta for å komme meg videre, så har jeg jo ikke noe valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 24. oktober 2010 #715 Del Skrevet 24. oktober 2010 Velkommen som offisiell leser! Tenkju! Jeg HATER matte. Har hatt høye krav til meg selv i alle andre fag, men i matte har jeg vært storfornøyd med å stå. Jeg skjønner det bare ikke, uansett hvor mye jeg prøver. Nå er jeg smelt på tjukka av en mattelærer, så jeg satser på at ungen arver mattegenet til pappan sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #716 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tenkju! Jeg HATER matte. Har hatt høye krav til meg selv i alle andre fag, men i matte har jeg vært storfornøyd med å stå. Jeg skjønner det bare ikke, uansett hvor mye jeg prøver. Nå er jeg smelt på tjukka av en mattelærer, så jeg satser på at ungen arver mattegenet til pappan sin! Kjæresten min er også knallgod i matte! Får håpe dissa ungene våre arver rette gener, nå, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. oktober 2010 #717 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Måtte nesten besøke deg også da Sequax Hva slags matte er det snakk om? (kan være det er nevnt, men jeg har bare lest siste side ) Endret 24. oktober 2010 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #718 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei, Hinata! Velkommen hit! Uff, det er snakk om videregåendematte...jeg har lyst til å studere videre her i Norge ( har allerede studert tre år i utlandet uten at matten trengtes...) og da må jeg ha generell studiekompetanse, altså må jeg ta opp matten som jeg strøk i på videregående for over et tiår siden... Jeg skal studere språk, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 24. oktober 2010 #719 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hmm, kan du ikke bruke realkompetansen da, Sequax?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #720 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hmm, kan du ikke bruke realkompetansen da, Sequax?? :klø: Nei, dessverre...jeg studerte noe helt annet i utlandet enn det jeg skal studere nå! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå