Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagen etter at jeg var på NAV-kontoret ringte jeg sivilombudsmannen. De sa at jeg skulle gi purringa en uke, og hvis det ikke hadde skjedd noe da, skulle jeg kontakte SO igjen :) Litt mer håpefull nå; NAV er visst livredde for SO!! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter at jeg var på NAV-kontoret ringte jeg sivilombudsmannen. De sa at jeg skulle gi purringa en uke, og hvis det ikke hadde skjedd noe da, skulle jeg kontakte SO igjen :) Litt mer håpefull nå; NAV er visst livredde for SO!! :redd:

:ler: Vi får håpe det går fort nå, da. Hvis ikke får du sette deg midt i NAV-lokalene og hulkegrine. Høyt. Det hjelper! .. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrah, dette går jo fremover! :hoppe:

Så du tipset til Wind i dagboka mi om hvordan du får endret signaturen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, også står jeg fram som smugleser og sånn! :nigo:

Velkommen som offisiell leser! :nigo:

Hurrah, dette går jo fremover! :hoppe:

Så du tipset til Wind i dagboka mi om hvordan du får endret signaturen?

Skal se nå....Men jeg får det sikkert ikke til....:ler:

Jeg er så hjelpsom, atte.. :sjenert:

Takk, Wind! Sjekker nå!

*tusler over til Pingens dagbok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig kosekveld! Har tent opp i peisen...sitter og koser meg! Hører det knitrer der borte.... :hjerter_rundt:

Spiste nettopp middag: en hel pakke skogsbacon, fullkornsspaghetthi med smør og ost og kokosboller til dessert!! :ler: Noen som slår den, eller!? :wink::icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint være idag....gleder meg til eksamen er overstått i slutten av november, for da DREPER IKKE MATTEN ALL GLEDEN MIN!! :kjefte::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å klage i sin egen dagbok! :opplyser:

Bra!! :ler:

Det henger liksom over meg som en svart sky...hadde det enda vært eksamen i et fag jeg liker, lizzom.....Men, men..må jeg ta denne ruta for å komme meg videre, så har jeg jo ikke noe valg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som offisiell leser! :nigo:

Tenkju! :danse:

Jeg HATER matte. Har hatt høye krav til meg selv i alle andre fag, men i matte har jeg vært storfornøyd med å stå. Jeg skjønner det bare ikke, uansett hvor mye jeg prøver.

Nå er jeg smelt på tjukka av en mattelærer, så jeg satser på at ungen arver mattegenet til pappan sin! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkju! :danse:

Jeg HATER matte. Har hatt høye krav til meg selv i alle andre fag, men i matte har jeg vært storfornøyd med å stå. Jeg skjønner det bare ikke, uansett hvor mye jeg prøver.

Nå er jeg smelt på tjukka av en mattelærer, så jeg satser på at ungen arver mattegenet til pappan sin! :ler:

:hoho:

Kjæresten min er også knallgod i matte! Får håpe dissa ungene våre arver rette gener, nå, da.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte nesten besøke deg også da Sequax ;) Hva slags matte er det snakk om? (kan være det er nevnt, men jeg har bare lest siste side :sjenert:)

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hinata! Velkommen hit! :nigo:

Uff, det er snakk om videregåendematte...jeg har lyst til å studere videre her i Norge ( har allerede studert tre år i utlandet uten at matten trengtes...) og da må jeg ha generell studiekompetanse, altså må jeg ta opp matten som jeg strøk i på videregående for over et tiår siden...:forvirret:

Jeg skal studere språk, forresten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan du ikke bruke realkompetansen da, Sequax?? :klø:

Nei, dessverre...jeg studerte noe helt annet i utlandet enn det jeg skal studere nå! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...