Inwe Skrevet 12. oktober 2010 #681 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #682 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hjelpes, ustabilt nett her idag!! God ettermiddag, alle sammen! Iril: jeg går opp som privatist. Mangler mattekarakter for å få fullstendig vitnemål; noe jeg trenger siden jeg planlegger å studere fra høsten 2011 igjen! Jeg har allerede en tre-årig utdannelse fra utlandet, men her til lands kreves det selvfølgelig at man har matteeksamen for å studere språk...Høl i huet!! Inwe: Vi er i samme båt, bortsett fra at du har fem fag mer enn meg å pløye gjennom :dåne: Når har du eksamen ? Til dere ufyselige realister: ikke kom med at realfag er morro, a!! Fag som det gyver støv av ER ikke gøy!! ( PS: jeg blir med og briljerer når mattekarakteren er i boks! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 12. oktober 2010 #683 Del Skrevet 12. oktober 2010 Da har du vel eksamen i desember, og da kommer resultatet i januar en gang. Jeg hadde matte som privatist også, og fikk karakteren min 21. januar (ja, jeg har en snål greie med å huske ubetydelige datoer), eksamen var 15. desember. Men det er jo noen år siden, tror det var i 2008, kanskje? Det går nok sikkert helt fint, jeg heier på deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. oktober 2010 #684 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har alle eksamner i mai og juni :dåne: Men alt er glemt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #685 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei på dere! Ny uke, og nye muligheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 18. oktober 2010 #686 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ha en super uke, Kvaksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. oktober 2010 #687 Del Skrevet 18. oktober 2010 Håper du får en fantastisk uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #688 Del Skrevet 19. oktober 2010 Takk, jenter! God ettermiddag, alle sammen! Idag har jeg kjent masse, masse spark og sett det bule ut både her og der på magen! Jeg drakk nesten en liter kald melk til frokost, så lurer på om det var det som satte igang lillegutt!! Driver og skal bestille 3D/4D ultralyd på Jessheim! Noen som har erfaring med Kvinnespesialisten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. oktober 2010 #689 Del Skrevet 19. oktober 2010 Åh, spariking og buler og... åååå. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #690 Del Skrevet 19. oktober 2010 Åh, spariking og buler og... åååå. :rødme: Høres nesten ut som om du begynner å bli klar for et lite frø, Ping ? Etter at du er ferdig med skolen setter du igang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. oktober 2010 #691 Del Skrevet 19. oktober 2010 Må skaffe meg en jobb først, så er det bare å ture i gang! J er minst like ivrig, så jeg tror ikke dte blir noe problem :happy: Fant du ut av ultralydstyret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #692 Del Skrevet 19. oktober 2010 Må skaffe meg en jobb først, så er det bare å ture i gang! J er minst like ivrig, så jeg tror ikke dte blir noe problem :happy: Fant du ut av ultralydstyret? Koselig! Ja, har lest om han på Jessheim, så nå skal jeg bestille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #693 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Faens, faens, FAENS NAV. Helvetes råtne institusjon!!!!! Jeg har, på grunn av at arbeidet mitt kan utgjøre en fare for fosteret, gått ut i svangerskapspermisjon. Legen min skrev under på søknad om svangerskapspenger til NAV for over tre måneder siden. Jeg mottok bekreftelse på at de hadde mottatt søknaden og at det ville ta inntil 2 MÅNEDER Å BEHANDLE SAKEN. I går var jeg innom det helvetes NAV-kontoret og spurte hvor pengene mine er, og om det er vanlig for denne etableringa å IKKE GI NOEN SOM HELST INFORMASJON angående hvor mye jeg kan forvente meg å motta i måneden, hvor mye skatt jeg skal betale, når, hvor, hvordan.... Helvetesskapet som satt på kontoret søkte meg opp og hva får jeg høre ?!!! SAKEN MIN ER IKKE TIL BEHANDLING ENDA!!! Jeg eksploderte regelrett!! Hvordan VÅGER DE å behandle folk på denne måten ?? Jeg spurte om når jeg kan forvente at noe skjer, men nei, det visste han ikke... - Så jeg skal gå og sulte til dere finner det for godt å behandle saken min ????=????????!!!! - Neeeii, altså, har du ikke penger ? - Jeg har avvikla bedriften min for å motta penger fra dere???!!!! ( faens imbesiler ) HVA SKAL JEG GJØRE?????!!! Endret 21. oktober 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. oktober 2010 #694 Del Skrevet 21. oktober 2010 vet ikke, men det høres ikke lett ut Prøv å finne andre som har vært i samme situasjon og se hva de gjorde kanskje? Lag en tråd her på KG, på diskusjon.no, et eller annet gravidforum kanskje... Eneste jeg kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. oktober 2010 #695 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skjønner godt du er forbannet nå!! Aner ikke hva du skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #696 Del Skrevet 21. oktober 2010 Takk, jenter.... Lager en tråd nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. oktober 2010 #697 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lurt. Nå skal ikke jeg uttale meg for skråsikkert siden jeg ikke har så mye kjennskap til NAV-systemet, men det er jo som regel en grunn til at sånne ting går treig. Og med grunn så mener jeg ikke at det er greit eller at det skal være en unnskyldning eller nor sånt - men at det er NOE. At de har for mye å gjøre, det kan være kludder i papirmølla etc. Det som er problemet da er at det ofte er vanskelig å finne personen som faktisk kan gjøre noe med det. Man kan snakke med verdens mest hjelpevillige person, men hvis ikke de har tilgang til alt eller har mulighet til å påvirke noe som helst, så nytter det jo ikke. Derfor er det sikkert fint å legge ut en tråd om det - hvis noen andre har vært gjennom noe lignende så har de kanskje noen tips og triks til deg. Jeg krysser fingrene altså! (hvis ikke får du true med å prakke meg på dem ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #698 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lurt. Nå skal ikke jeg uttale meg for skråsikkert siden jeg ikke har så mye kjennskap til NAV-systemet, men det er jo som regel en grunn til at sånne ting går treig. Og med grunn så mener jeg ikke at det er greit eller at det skal være en unnskyldning eller nor sånt - men at det er NOE. At de har for mye å gjøre, det kan være kludder i papirmølla etc. Det som er problemet da er at det ofte er vanskelig å finne personen som faktisk kan gjøre noe med det. Man kan snakke med verdens mest hjelpevillige person, men hvis ikke de har tilgang til alt eller har mulighet til å påvirke noe som helst, så nytter det jo ikke. Derfor er det sikkert fint å legge ut en tråd om det - hvis noen andre har vært gjennom noe lignende så har de kanskje noen tips og triks til deg. Jeg krysser fingrene altså! (hvis ikke får du true med å prakke meg på dem ) Tusen takk, Pingting... Jeg håper på mange svar i tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. oktober 2010 #699 Del Skrevet 21. oktober 2010 Uff, herlighet for en dum situasjon. Skjønner godt at du er fortvila, det er jo grenser for hvor lenge man kan overleve med kun én inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 21. oktober 2010 #700 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har ikke ord. Håper det ordner seg snart for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå