^^Belle^^ Skrevet 8. oktober 2010 #647 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg får legge inn spor her også da. *happyhappyhappy*
Pingting Skrevet 8. oktober 2010 #652 Skrevet 8. oktober 2010 Å hupps, det var sant ja! *setter opp skilt med pil på, som peker mot Belle*
Sequax Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #654 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg får legge inn spor her også da. *happyhappyhappy* Der! Se! Gravid dame! *peker på Belle* Hæ? Meg? :happy: Jaaaah! *peke igjen* Jeeeeeeeeeeei!! La cocaracha, la cocaracha olé olé olé olé....
cypress Skrevet 8. oktober 2010 #655 Skrevet 8. oktober 2010 Her var det jo partay!!! *sniker meg med*
Sequax Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #656 Skrevet 8. oktober 2010 Her var det jo partay!!! *sniker meg med* Oh Yeah!!
Becky1 Skrevet 9. oktober 2010 #659 Skrevet 9. oktober 2010 Er tydeligvis lenge siden jeg har vært innom her, for nå var det over 5 sider sider med skravling å lese igjennom . Moro . Leste ikke alt like nøye, men kan svare på noe av det som var graviditetsrelatert ihvertfall. Jeg har og vond smak i munnen. Kjenner ofte blodsmak.. Jeg er og mye sulten og veeeldig godtesjuk :dåne: . Vil egentlig spise hele smågodthyllen på butikken Ha en strålende kveld
Sequax Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #660 Skrevet 11. oktober 2010 Er tydeligvis lenge siden jeg har vært innom her, for nå var det over 5 sider sider med skravling å lese igjennom . Moro . Leste ikke alt like nøye, men kan svare på noe av det som var graviditetsrelatert ihvertfall. Jeg har og vond smak i munnen. Kjenner ofte blodsmak.. Jeg er og mye sulten og veeeldig godtesjuk :dåne: . Vil egentlig spise hele smågodthyllen på butikken Ha en strålende kveld Ja, her skravles det over en lav sko! Ha en god dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå