Wind Skrevet 6. oktober 2010 #621 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Ja, stemmer det...dette er jo en GRAVIDITETSDAGBOK!! Updates: Lillemann har sparka så samboer har kjent det utenpå! Og jeg så to spark idag! Hurra! Pingu: Må man ikke spise middag først? Endret 6. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #622 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hurra! Pingu: Må man ikke spise middag først? Ikke i cyberverdenen!! JIPPI!!! Da blir det boller og brus til middag og fårikål til dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. oktober 2010 #623 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Jeg vil ikke ha dessert!! Jeg er sunn i dag, nemlig. Endret 6. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg vil ikke ha dessert!! Jeg er sunn i dag, nemlig. Hehe... Nå skal jeg gå og sette på potittene til desser'n...Skrævlast seinare!! PS! Har gubben fått rydda kjøkkenet????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. oktober 2010 #625 Del Skrevet 6. oktober 2010 Eh.. altså.. jeg har tatt mesteparten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2010 #626 Del Skrevet 6. oktober 2010 Her er det alltid så gøy! Kan jeg ta en bolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 6. oktober 2010 #627 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, stemmer det...dette er jo en GRAVIDITETSDAGBOK!! Updates: Lillemann har sparka så samboer har kjent det utenpå! Og jeg så to spark idag! Hipp hurra for spark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. oktober 2010 #628 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Ikke bare har jeg vært der, jeg bodde der i to år! Kringlan er et must; shoppingsenter som var bra på slutten av 90-tallet og sikkert helt konge nå Lækjarbrekka har deilig mat; jeg anbefaler islandsk lam på det varmeste!! Ellers MÅ du få med deg "heitar pylsur" Gå til en pølsekiosk og spør etter "pylsu med øllu" ( uttales "pylsu med øtlu" ) Da får du pølse med alt tilbehøret som er vanlig der! Så syns jeg du skal ta deg en tur innom Kolaportid, som er et loppemarked i et varehus ved havna! Adressen er nedenfor Tryggvagata et sted...du får spørre deg fram! Islendingene er vennlige og snakker engelsk hele gjengen Ellers er nattelivet EKSEPSJONELT og livsfarlig for en 18 åring! Bare spør om det er noe mer du lurer på!! Du kommer til å kose deg masse, masse!! PS! Skal du ha lava får du reise til Eldafjallajökull og grave litt med ei skje.... Oi, så kult! Hvorfor bodde du der? Syns den pølsa hørtes litt nifs ut Men spennende da! Loppemarked er kult, alltid på jakt etter en uoppdaget skatt Men tipper at mesteparten av pengene mine blir liggende igjen på Topshop Natteliv ja, flaks at jeg er en oldis som ikke liker å gå ut Hmm, ingen andre steder man kan se lava? Jeg VIL se lava Ja, stemmer det...dette er jo en GRAVIDITETSDAGBOK!! Updates: Lillemann har sparka så samboer har kjent det utenpå! Og jeg så to spark idag! Oioioi!! Så kult!!! Endret 6. oktober 2010 av Gaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 6. oktober 2010 #629 Del Skrevet 6. oktober 2010 Bare å begynne å grave, Gaby. Da trenger du ikke dra til Island en gang. Spare penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. oktober 2010 #630 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da må jeg jo kjøpe meg en gravemaskin. Det koster mer enn å reise til Island altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 6. oktober 2010 #631 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nedring? Hvor er man det? :klø: Er det mer boller igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #632 Del Skrevet 7. oktober 2010 Eh.. altså.. jeg har tatt mesteparten.. Fy, skamme seg!! Her er det alltid så gøy! Kan jeg ta en bolle? Klart det! Pingting tok med nok cyberboller til alle! Og det beste med disse bollene er at du kan velge hva som er i dem... ( Jeg gjemte unna noen så ikke Wind skulle spise alle...) Hipp hurra for spark! Tusen takk, Numi!!! Det er helt fantastisk! :rødme: Oi, så kult! Hvorfor bodde du der? Syns den pølsa hørtes litt nifs ut Men spennende da! Loppemarked er kult, alltid på jakt etter en uoppdaget skatt Men tipper at mesteparten av pengene mine blir liggende igjen på Topshop Natteliv ja, flaks at jeg er en oldis som ikke liker å gå ut Hmm, ingen andre steder man kan se lava? Jeg VIL se lava Oioioi!! Så kult!!! Jeg studerte og jobba Helt herlig...Syns du må prøve den pølsa og rapportere! Den er veldig god!! Hvis du havner borte ved " hlöllabátar " så anbefaler jeg deg å ta en... Helt herlig med lillemann, ja! Nedring? Hvor er man det? :klø: Er det mer boller igjen? Er du sikker på at du er Romeriking ? Du er nedring hvis du er fra Nedre Romerike! Jada, her er det boller til alle! Selv om jeg og Wind tok kåla på de fleste i går! Ha en god dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. oktober 2010 #633 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Åja, slik og forstå. Romeriking er jeg tvers igjennom, født og oppvokst her, og hvis du ser bortifra 2, 3 år har jeg bodd her hele livet Men da er jeg Nedring også! Ha en strålende dag selv du Edit: Noen ganger skulle man tro jeg var dysletiker Endret 7. oktober 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #634 Del Skrevet 7. oktober 2010 Åja, slik og forstå. Romeriking er jeg tvers igjennom, født og oppvokst her, og hvis du ser bortifra 2, 3 år har jeg bodd her hele livet Men da er jeg Nedring også! Ha en strålende dag selv du Edit: Noen ganger skulle man tro jeg var dysletiker Morsomt!! Da har vi sikkert vokst opp i nærheten av hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. oktober 2010 #635 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vi har nok det, det er jo ikke som om det er veldig mange steder å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #636 Del Skrevet 7. oktober 2010 Veldig sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2010 #637 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har også vokst opp ikke så langt fra! Riktignok rett på andre siden av bygrensa, men jeg var mye utover den veien i oppveksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #638 Del Skrevet 8. oktober 2010 God morgen, alle sammen! Jasså, Cypress! Jeg tror jeg vet hvilken retning du kommer fra! Kommer ikke 99% av Norges befolkning fra Romerike, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 8. oktober 2010 #639 Del Skrevet 8. oktober 2010 Øyh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #640 Del Skrevet 8. oktober 2010 Øyh! Eller var det Helgeland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå