Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Ja, stemmer det...dette er jo en GRAVIDITETSDAGBOK!! :fnise:

Updates: Lillemann har sparka så samboer har kjent det utenpå! Og jeg to spark idag! :jepp:

Hurra! :hoppe:

Pingu: Må man ikke spise middag først?

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! :hoppe:

Pingu: Må man ikke spise middag først?

Ikke i cyberverdenen!! ;) JIPPI!!! Da blir det boller og brus til middag og fårikål til dessert! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Jeg vil ikke ha dessert!! Jeg er sunn i dag, nemlig. :jepp:

Hehe...;) Nå skal jeg gå og sette på potittene til desser'n...Skrævlast seinare!!

PS! Har gubben fått rydda kjøkkenet?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Updates: Lillemann har sparka så samboer har kjent det utenpå! Og jeg to spark idag! :jepp:

Hipp hurra for spark! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare har jeg vært der, jeg bodde der i to år! :jepp:

Kringlan er et must; shoppingsenter som var bra på slutten av 90-tallet og sikkert helt konge nå ;) Lækjarbrekka har deilig mat; jeg anbefaler islandsk lam på det varmeste!! Ellers MÅ du få med deg "heitar pylsur" Gå til en pølsekiosk og spør etter "pylsu med øllu" ( uttales "pylsu med øtlu" ) Da får du pølse med alt tilbehøret som er vanlig der!

Så syns jeg du skal ta deg en tur innom Kolaportid, som er et loppemarked i et varehus ved havna! Adressen er nedenfor Tryggvagata et sted...du får spørre deg fram! Islendingene er vennlige og snakker engelsk hele gjengen :)

Ellers er nattelivet EKSEPSJONELT og livsfarlig for en 18 åring! :fnise:

Bare spør om det er noe mer du lurer på!! Du kommer til å kose deg masse, masse!!

PS! Skal du ha lava får du reise til Eldafjallajökull og grave litt med ei skje.... ;)

Oi, så kult! Hvorfor bodde du der?

Syns den pølsa hørtes litt nifs ut :fnise: Men spennende da! Loppemarked er kult, alltid på jakt etter en uoppdaget skatt ;) Men tipper at mesteparten av pengene mine blir liggende igjen på Topshop :sjenert:

Natteliv ja, flaks at jeg er en oldis som ikke liker å gå ut :ler:

Hmm, ingen andre steder man kan se lava? Jeg VIL se lava :sur:

Oioioi!! Så kult!!! :hoppe:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. altså.. jeg har tatt mesteparten.. :sjenert:

Fy, skamme seg!! :ler:

Her er det alltid så gøy!

Kan jeg ta en bolle?

Klart det! Pingting tok med nok cyberboller til alle! Og det beste med disse bollene er at du kan velge hva som er i dem...:spise: ( Jeg gjemte unna noen så ikke Wind skulle spise alle...)

Hipp hurra for spark! :strix:

Tusen takk, Numi!!! Det er helt fantastisk! :rødme:

Oi, så kult! Hvorfor bodde du der?

Syns den pølsa hørtes litt nifs ut :fnise: Men spennende da! Loppemarked er kult, alltid på jakt etter en uoppdaget skatt ;) Men tipper at mesteparten av pengene mine blir liggende igjen på Topshop :sjenert:

Natteliv ja, flaks at jeg er en oldis som ikke liker å gå ut

Hmm, ingen andre steder man kan se lava? Jeg VIL se lava

Oioioi!! Så kult!!! :hoppe:

Jeg studerte og jobba :jepp: Helt herlig...Syns du må prøve den pølsa og rapportere! :ler: Den er veldig god!! Hvis du havner borte ved " hlöllabátar " så anbefaler jeg deg å ta en...:lur:

Helt herlig med lillemann, ja! :nigo:

Nedring? Hvor er man det? :klø:

Er det mer boller igjen? :lete:

Er du sikker på at du er Romeriking ? :fnise: Du er nedring hvis du er fra Nedre Romerike! :jepp:

Jada, her er det boller til alle! Selv om jeg og Wind tok kåla på de fleste i går! :sjenert::fnise:

Ha en god dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, slik og forstå. Romeriking er jeg tvers igjennom, født og oppvokst her, og hvis du ser bortifra 2, 3 år har jeg bodd her hele livet :jepp: Men da er jeg Nedring også!

Ha en strålende dag selv du :klemmer:

Edit: Noen ganger skulle man tro jeg var dysletiker :fnise:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, slik og forstå. Romeriking er jeg tvers igjennom, født og oppvokst her, og hvis du ser bortifra 2, 3 år har jeg bodd her hele livet :jepp: Men da er jeg Nedring også!

Ha en strålende dag selv du :klemmer:

Edit: Noen ganger skulle man tro jeg var dysletiker :fnise:

Morsomt!! Da har vi sikkert vokst opp i nærheten av hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:opplyser: Jeg har også vokst opp ikke så langt fra! Riktignok rett på andre siden av bygrensa, men jeg var mye utover den veien i oppveksten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle sammen! :kaffekopp:

Jasså, Cypress! :) Jeg tror jeg vet hvilken retning du kommer fra! :jepp:

Kommer ikke 99% av Norges befolkning fra Romerike, da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...