Sequax Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #521 Del Skrevet 2. oktober 2010 But it's aaaaaaall riiiiight now, in fact it's a gaaaas, yeah,it's allll right: JUMPIN' JACK FLASH IT'S A GAS GAS GAS!!!!! :digge: :digge: :digge: :digge: :digge: :digge: :digge: :digge: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. oktober 2010 #522 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg gir opp, ALT dere sier går det an å få til å høres pervo ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. oktober 2010 #523 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hva var det nå da, Pingu? Fortsatt hestene? Eller har du en sær fetisj for banning? Hmmm?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. oktober 2010 #524 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg gir opp, ALT dere sier går det an å få til å høres pervo ut. Enig Men nå har jeg aldri vært noen hestejente da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. oktober 2010 #525 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nei, det var nok hestene. Får da være måte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 2. oktober 2010 #526 Del Skrevet 2. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. oktober 2010 #527 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jasså, så du liker ikke store beist du altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. oktober 2010 #528 Del Skrevet 2. oktober 2010 Vær nå litt snill med disse sarte østlendingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #529 Del Skrevet 3. oktober 2010 Wind: sarte østlendinger??!! Nei, nu får du fan tykje mæ holde kjæftn! Pingting: Trodde først du hadde en sær reaksjon til Rolling Stones, jeg... Veit at Micker'n er litt pervo, men.... Gaby: Jeg digger digre beist! Hestebeist! Jeg mener...hester som er store som beist, da... Altså...ja. Jeg holder kjeft, nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #530 Del Skrevet 3. oktober 2010 GABY!! Hva er det for noe med dagboka di ?? Kommer jo ikke inn i'n? Prøvde både i går og idag...men får bare opp: " en feil oppsto.." bla bla bla.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #531 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er det noen våkne, eller ?? Her prøver jeg å finne unnskyldninger for å ikke begynne med matematikk-driten, også er det ingenting som SKJER her inne??!! Ok, da... Matematikk, here I come.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2010 #532 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Tenk så utrolig digg det er når du er ferdig med det! Endret 3. oktober 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #533 Del Skrevet 3. oktober 2010 Tenk så utrolig digg det er når du er ferdig med det! Uff, orker ikke idag... Er bare for uopplagt og trøtt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2010 #534 Del Skrevet 3. oktober 2010 Neineinei! You can do it! You can do it! Eller: prøv! Sett deg ned og prøv en liten oppgave. Funker ikke det, så kan du i det minste si at du har prøvd, og så ha fri med god samvittighet og glemme alle tanker om at "jeg burde...". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. oktober 2010 #535 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Kos deg med matte, du, Kvaksen. Gaby sin er borte.. Endret 3. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. oktober 2010 #536 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er med på å heier her jeg. Detta klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #537 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gjorde som Pingting sa: jeg prøvde....Konsentrasjonen er lik null i dag! Ny frisk i morgen! Takk for heiing, da, folkens! Skikkelig regnvær idag! Litt koselig også, selv om det er bedre å være inne enn ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. oktober 2010 #538 Del Skrevet 3. oktober 2010 Regner det i hele landet, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #539 Del Skrevet 3. oktober 2010 Regner det oppi nord, også ? Da sitter det vel mange nordlendinger ved kjøkkenbordet og ser ut mens bannereglene kommer flittig, tenker jeg! Fanken, som dere banner, altså!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 3. oktober 2010 #540 Del Skrevet 3. oktober 2010 Regn ute, regn inne, regn i hjertet, regn i sinnet, regn, bare regn. Neida! Men det regner her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå