Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #501 Del Skrevet 1. oktober 2010 Neeh. Kvaksen kommer fra kvakksalveren. Ja, men det er hele poenget! Jeg er en...*trommevirvel*...QUAXALVER!!! Så det, så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #502 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. oktober 2010 #503 Del Skrevet 1. oktober 2010 Sambo har prøvd å ri en gang, men han syns det var så fryktelig langt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #504 Del Skrevet 1. oktober 2010 Skulle foreslått en shettis. Menn, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. oktober 2010 #505 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ja ikke sant! Får prøve å dra ham med på en ridetur på Island, islandshester er jo knøttsmå. Det må han tørre Jeg liker best arabere og engelsk fullblods og sånne beist jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. oktober 2010 #506 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har bare ridd på nordlandshest, islandshest og fjording. Og så red jeg på en appaloosa en gang da jeg var liten. Vil også prøve stooor hest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. oktober 2010 #507 Del Skrevet 2. oktober 2010 *prøver desperat å ikke tenke koffert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. oktober 2010 #508 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det måtte jo komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #509 Del Skrevet 2. oktober 2010 *prøver desperat å ikke tenke koffert* Og åssen går det, da ? Gaby: Enig med deg...også glad i å ri "beist"....( jada, Pingting.... ) Har veldig sansen for halvblodser av alle slag, arabere ( de litt større; gjerne shagya og anglo ) men også de tyngre: norsk dølahest er helt konge så lenge det er driv i den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #510 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja, og Wind: fjordinger er treeeege 90% av tilfellene og resten du ramsa opp blir for smått ( for ikke å nevne STA!! ) Appaloosaen kan det jo være grei størrelse på, da! Hvordan er den i lynne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. oktober 2010 #511 Del Skrevet 2. oktober 2010 Problemet med de små hestene er at du holder jo på å ristes helt forderves når de løper Hesten jeg passet et år er en nordlandshest. Søt da, men herregud som det skumper avgårde. Får liksom ikke den mektige følelsen det er å sette avgårde med en engelsk fullblods! Haha, fjordinger er dritlate ja. Men de har jo sååå fin man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #512 Del Skrevet 2. oktober 2010 Problemet med de små hestene er at du holder jo på å ristes helt forderves når de løper Hesten jeg passet et år er en nordlandshest. Søt da, men herregud som det skumper avgårde. Får liksom ikke den mektige følelsen det er å sette avgårde med en engelsk fullblods! Haha, fjordinger er dritlate ja. Men de har jo sååå fin man Ja, det er liksom ingen KRAFT i småtteriet!! Følelsen av mektige muskler idet en skikkelig gamp setter av gårde....ubeskrivelig herlig!! Det beste på denne jord!! Fjordingene har søt ål, ja...men jeg syns faktisk de ser bedre ut med lang man og pannelugg! Da ser de liksom ikke så....Oompa loompa ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. oktober 2010 #513 Del Skrevet 2. oktober 2010 Oompa loompa!! Men du har rett altså, det er litt dvergepreg over dem Og så har de så enorme mager syns jeg, føler jo at beina står rett ut etter å ha ridd en fjording! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. oktober 2010 #514 Del Skrevet 2. oktober 2010 Elsker utseendet på kaldblodser, jeg. :rødme: Æ'kke så mange "skikkelige" hester oppi nord, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #515 Del Skrevet 2. oktober 2010 Oompa loompa!! Men du har rett altså, det er litt dvergepreg over dem Og så har de så enorme mager syns jeg, føler jo at beina står rett ut etter å ha ridd en fjording! Jeg veit! De har skikkelig bollemager...ridebukselårene får seg en ordentlig strekk etter en luntetur med Oompa Loompaene Elsker utseendet på kaldblodser, jeg. :rødme: Æ'kke så mange "skikkelige" hester oppi nord, vettu. Ja, både dølen og lettdølen er nydelige! Er du nordlending, du, a, Wind ? Man lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. oktober 2010 #516 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er også det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #517 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg er skikkelig østlending! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 2. oktober 2010 #518 Del Skrevet 2. oktober 2010 ÆÆÆÆÆSJ, østlending! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #519 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hmfr!! Slike frekkheter vil jeg ha meg frabedt!! ( ja, fan tykje!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 2. oktober 2010 #520 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hahaha, dæven han steike!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå