Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Neeh. Kvaksen kommer fra kvakksalveren. :opplyser:

Ja, men det er hele poenget! Jeg er en...*trommevirvel*...QUAXALVER!!! Så det, så!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ikke sant! Får prøve å dra ham med på en ridetur på Island, islandshester er jo knøttsmå. Det må han tørre :fnise:

Jeg liker best arabere og engelsk fullblods og sånne beist jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ridd på nordlandshest, islandshest og fjording. :sukk: Og så red jeg på en appaloosa en gang da jeg var liten. Vil også prøve stooor hest! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*prøver desperat å ikke tenke koffert*

:hoho:

Og åssen går det, da ? :ler:

Gaby: Enig med deg...også glad i å ri "beist"....( jada, Pingting....:fnise: ) Har veldig sansen for halvblodser av alle slag, arabere ( de litt større; gjerne shagya og anglo ) men også de tyngre: norsk dølahest er helt konge så lenge det er driv i den!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og Wind: fjordinger er treeeege 90% av tilfellene og resten du ramsa opp blir for smått ( for ikke å nevne STA!! ) Appaloosaen kan det jo være grei størrelse på, da! Hvordan er den i lynne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med de små hestene er at du holder jo på å ristes helt forderves når de løper :ler:

Hesten jeg passet et år er en nordlandshest. Søt da, men herregud som det skumper avgårde. Får liksom ikke den mektige følelsen det er å sette avgårde med en engelsk fullblods!

Haha, fjordinger er dritlate ja. Men de har jo sååå fin man :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med de små hestene er at du holder jo på å ristes helt forderves når de løper :ler:

Hesten jeg passet et år er en nordlandshest. Søt da, men herregud som det skumper avgårde. Får liksom ikke den mektige følelsen det er å sette avgårde med en engelsk fullblods!

Haha, fjordinger er dritlate ja. Men de har jo sååå fin man :)

Ja, det er liksom ingen KRAFT i småtteriet!! Følelsen av mektige muskler idet en skikkelig gamp setter av gårde....ubeskrivelig herlig!! Det beste på denne jord!! :jepp:

Fjordingene har søt ål, ja...men jeg syns faktisk de ser bedre ut med lang man og pannelugg! Da ser de liksom ikke så....Oompa loompa ut....:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Oompa loompa!!

Men du har rett altså, det er litt dvergepreg over dem :ler: Og så har de så enorme mager syns jeg, føler jo at beina står rett ut etter å ha ridd en fjording!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Oompa loompa!!

Men du har rett altså, det er litt dvergepreg over dem :ler: Og så har de så enorme mager syns jeg, føler jo at beina står rett ut etter å ha ridd en fjording!

Jeg veit! :jepp: De har skikkelig bollemager...ridebukselårene får seg en ordentlig strekk etter en luntetur med Oompa Loompaene ;)

Elsker utseendet på kaldblodser, jeg. :rødme:

Æ'kke så mange "skikkelige" hester oppi nord, vettu. :sukk:

Ja, både dølen og lettdølen er nydelige! :) Er du nordlending, du, a, Wind ? Man lærer noe nytt hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...