Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det, jenter! :)

Ja, jeg gjør mitt beste, så får vi se hvordan det går...ikke lett å ta opp et fag som suger lut, egentlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hest?! :hoppe: (jeg så ikke at du skrev at det var for hesteinteresserte. :sjenert: )

Elsker hester, jeg! Sambo er ekstremt allergisk, da, så jeg tør ikke skifte kanal. :fnise: Dessuten er det nytt på nytt nå.

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hest?! :hoppe: (jeg så ikke at du skrev at det var for hesteinteresserte. :sjenert: )

Elsker hester, jeg! Sambo er ekstremt allergisk, da, så jeg tør ikke skifte kanal. :fnise: Dessuten er det nytt på nytt nå.

:ler:

Jeg er en av de som syns norske underholdningsshow er EKSTREMT kjedelige....Ser heller på spreke angloarabere, nydelige hannoveranere og ymse halvblodser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor:

Fader'n...er det nettet mitt som er treig, eller er det det sedvanelige: KG ER I SIRUPSLAND.... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sirup her til tider, ja. Egentlig liker jeg ikke kg noe særlig. Diskusjon.no er et mye bedre forum, men der er det kjipere folk. :ler:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sirup her til tider, ja. Egentlig liker jeg ikke kg noe særlig. Diskusjon.no er et mye bedre forum, men der er det kjipere folk. :ler:

Jeg liker KG, men syns ledelsen tar ALT for lett på å vedlikeholde hurtigheten her inne...er sirup annen hver måned og da varer den gjerne i to-tre uker....:sukk:

Er nå en del kjipinger her inne også, da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det. Men så er jo dere her og sånn. :sjenert: Og så kan man poste anonymt. Selv om jeg egentlig ikke liker den funksjonen (når den er uten begrensninger), så får den meg uten tvil til å poste mer. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, jeg liker også hester!! Passet en hest i et år. Har prøvd å få med samboer på ridekurs, men det har ikke lyktes helt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skifta kanal nå. Og jeg er halvsprø av kommentatoren allerede. At det går an å snakke sånn?! :hakeslepp:

:ler:

Jeg veit!! Tenkte jeg skulle si det til deg i stad, men siden du var opptatt med kjedelig, norsk underholdning, så! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, jeg liker også hester!! Passet en hest i et år. Har prøvd å få med samboer på ridekurs, men det har ikke lyktes helt :fnise:

Er'n itte kugutt ? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lure ham med deg! Er jo kjempegøy å ri! :jepp:

Kvaksen: Det var sambo. Han nekta å skifte kanal. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lure ham med deg! Er jo kjempegøy å ri! :jepp:

Kvaksen: Det var sambo. Han nekta å skifte kanal. :snurt:

Quaxen, om jeg får be!!!!!! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...