Wind Skrevet 1. oktober 2010 #481 Del Skrevet 1. oktober 2010 Så lenge man gjør sitt beste kan ingen klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. oktober 2010 #482 Del Skrevet 1. oktober 2010 Så lenge man gjør sitt beste kan ingen klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 1. oktober 2010 Takk for det, jenter! Ja, jeg gjør mitt beste, så får vi se hvordan det går...ikke lett å ta opp et fag som suger lut, egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #484 Del Skrevet 1. oktober 2010 Equestrian World Games Kentucky på Eurosport for de som er hesteinteresserte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #485 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hva er det? Hestesport! World games!! Jeeeeei!!! ( ikke hestejente, Wind ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #487 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hest?! (jeg så ikke at du skrev at det var for hesteinteresserte. ) Elsker hester, jeg! Sambo er ekstremt allergisk, da, så jeg tør ikke skifte kanal. Dessuten er det nytt på nytt nå. Endret 1. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #488 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hest?! (jeg så ikke at du skrev at det var for hesteinteresserte. ) Elsker hester, jeg! Sambo er ekstremt allergisk, da, så jeg tør ikke skifte kanal. Dessuten er det nytt på nytt nå. Jeg er en av de som syns norske underholdningsshow er EKSTREMT kjedelige....Ser heller på spreke angloarabere, nydelige hannoveranere og ymse halvblodser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #489 Del Skrevet 1. oktober 2010 Åh, gud, nå fikk jeg lyst til å skifte kanal! Du er slem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #490 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fader'n...er det nettet mitt som er treig, eller er det det sedvanelige: KG ER I SIRUPSLAND.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #491 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Det er litt sirup her til tider, ja. Egentlig liker jeg ikke kg noe særlig. Diskusjon.no er et mye bedre forum, men der er det kjipere folk. Endret 1. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #492 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er litt sirup her til tider, ja. Egentlig liker jeg ikke kg noe særlig. Diskusjon.no er et mye bedre forum, men der er det kjipere folk. Jeg liker KG, men syns ledelsen tar ALT for lett på å vedlikeholde hurtigheten her inne...er sirup annen hver måned og da varer den gjerne i to-tre uker.... Er nå en del kjipinger her inne også, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #493 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er det. Men så er jo dere her og sånn. Og så kan man poste anonymt. Selv om jeg egentlig ikke liker den funksjonen (når den er uten begrensninger), så får den meg uten tvil til å poste mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #494 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg skifta kanal nå. Og jeg er halvsprø av kommentatoren allerede. At det går an å snakke sånn?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 1. oktober 2010 #495 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ååå, jeg liker også hester!! Passet en hest i et år. Har prøvd å få med samboer på ridekurs, men det har ikke lyktes helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #496 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg skifta kanal nå. Og jeg er halvsprø av kommentatoren allerede. At det går an å snakke sånn?! Jeg veit!! Tenkte jeg skulle si det til deg i stad, men siden du var opptatt med kjedelig, norsk underholdning, så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #497 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ååå, jeg liker også hester!! Passet en hest i et år. Har prøvd å få med samboer på ridekurs, men det har ikke lyktes helt Er'n itte kugutt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #498 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ååå, jeg liker også hester!! Passet en hest i et år. Har prøvd å få med samboer på ridekurs, men det har ikke lyktes helt Du får lure ham med deg! Er jo kjempegøy å ri! Kvaksen: Det var sambo. Han nekta å skifte kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #499 Del Skrevet 1. oktober 2010 Du får lure ham med deg! Er jo kjempegøy å ri! Kvaksen: Det var sambo. Han nekta å skifte kanal. Quaxen, om jeg får be!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 1. oktober 2010 #500 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Neeh. Kvaksen kommer fra kvakksalveren. Endret 1. oktober 2010 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå