Sequax Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #4861 Skrevet 30. juli 2014 Terroristsvina greide jaggu å skremme en hel befolkning....men det kan jo (foreløpig) se ut som om de har fått kalde føtter.....håper jeg...:/ Ping: England og Frankrike lever med slike terrortrusler omtrent ukentlig...men de at Norge plutselig skulle være en del av "den store verden" der slike ting skjer er litt nervepirrende....om du skjønner hva jeg mener....
Sequax Skrevet 3. august 2014 Forfatter #4862 Skrevet 3. august 2014 Søndag og regn....trøtt fordi jeg var oppe tidlig. Annie Lennox mykt på i bakgrunnen. Liten tass som sitter med Pad og leker med alfabetet. Dunkelt i stua med tente lys. Kjenner at jeg begynner å få litt kunstnerisk inspirasjon igjen...den har vært borte lenge. Har allerede skrevet tre vers på ny sangtekst i dag. Den datt ut på 10 sekunder, akkurat som det skal være. Ha en god dag! 1
Sequax Skrevet 23. mars 2016 Forfatter #4864 Skrevet 23. mars 2016 Hvordan i alle verdens dager får jeg oppdatert den sticker-greia nederst her? For det første har jeg to barn nå, og for det andre er førstemann over fem år... Pingting..? Help..? Ellers er alt vel med meg og mine! Vi har blitt familie på fire siden sist jeg var her...håper alle jentene mine her inne har det bra? 🌷
kisskissbangbang Skrevet 23. mars 2016 #4865 Skrevet 23. mars 2016 19 minutter siden, Sequax skrev: Hvordan i alle verdens dager får jeg oppdatert den sticker-greia nederst her? For det første har jeg to barn nå, og for det andre er førstemann over fem år... Pingting..? Help..? Ellers er alt vel med meg og mine! Vi har blitt familie på fire siden sist jeg var her...håper alle jentene mine her inne har det bra? 🌷 Ååååh, gratulerer med nytt tilskudd til familien! Så gøy!
Gjest Tekola Skrevet 23. mars 2016 #4866 Skrevet 23. mars 2016 Oi! Gratulerer så mye! Ticker må du lage ny av for å oppdatere Hyggelig å se deg her inne igjen!
Sequax Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #4868 Skrevet 25. mars 2016 Takk, jenter! Har dere dagbøker nå, Kiss og Tekola?
kisskissbangbang Skrevet 25. mars 2016 #4869 Skrevet 25. mars 2016 5 minutter siden, Sequax skrev: Takk, jenter! Har dere dagbøker nå, Kiss og Tekola? En veldig inaktiv en, har ikke skrevet i den påå..et år?
Sequax Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #4870 Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, kisskissbangbang skrev: En veldig inaktiv en, har ikke skrevet i den påå..et år? Haha....som meeeeeeeeeg?
kisskissbangbang Skrevet 25. mars 2016 #4871 Skrevet 25. mars 2016 3 minutter siden, Sequax skrev: Haha....som meeeeeeeeeg? Litt sånn ja! Har du det bra? Hvor fersk er sistemann? Og er det sistemann eller siste..jente?
Sequax Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #4872 Skrevet 25. mars 2016 Det er ei jente på sju uker! ❤️ Jeg har det bra, men det blir jo ikke mest søvn eller tid til meg selv....hva er egentid, liksom? "NÅ går jeg meg en tur, og blir borte en TIME!" Får for fanken ikke melk denne gangen heller, så det er flaskemating her i gården. Kjiper'n, men har man ikke nok melk, så har man ikke det. Herregud, for et ammepress i dette landet! Helt vanlig når noen kvinner har altfor mye melk, åja, helt normalt det, men for lite melk? Niks, finnes ikke! Man er bare lat som ikke gidder å legge til ungen ofte nok! Om folk bare hadde skjønt hvor sårt det er å ikke kunne gi barnet sitt melk... Men, slik har det vært til alle tider! Noen prøver seg med at dette er noe dagens kvinner har funnet opp for å slippe å amme...les historie, uvitende fjols!!! Men, ja, ellers har jeg det bra! Hva er nytt med deg? 😊
Sequax Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #4873 Skrevet 25. mars 2016 Hæ? Nå trykka jeg på pluss-tegnet ved siden av "svar på innlegget" og da ble det stående "siter 1 innlegg"? Ok...åh, hellige teknikk.....
Sequax Skrevet 25. mars 2016 Forfatter #4874 Skrevet 25. mars 2016 11 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Litt sånn ja! Har du det bra? Hvor fersk er sistemann? Og er det sistemann eller siste..jente? Å, sånn ja.....nå skjønner jeg den siterings-greia....svarte deg lenger opp, KissKiss....😜
Gjest Tekola Skrevet 26. mars 2016 #4875 Skrevet 26. mars 2016 Ammepresset suger så innmari! "alle kan amme bare de prøver hardt nok" meg i rumpa Men flaskebarn blir veldig fine barn, mamming er viktigere enn amming! Jeg fikk stadige spørsmål med eldstejenta om hvorvidt jeg hadde prøvd hardt nok, av villt fremmede. De ble veldig stille da jeg spurte om det var nok at jeg prøvde til jeg ble deprimert og suicidal Med god og kyndig hjelp kom jeg meg heldigvis opp av gropa igjen og minstemann prøvde jeg i to uker med, før jeg så at det var på vei til å bli samme regla og ga meg. Syv uker, ja, tiden flyr! Hvordan tar eldstemann det foreløpig?
Småkjekset Skrevet 27. mars 2016 #4876 Skrevet 27. mars 2016 (endret) Gratulerer med nyeste tilskuddet Godt å høre det står bra til med dere alle Endret 27. mars 2016 av Småkjekset
Sequax Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #4877 Skrevet 31. mars 2016 Den 12.3.2015 at 20.18, Tekola skrev: Den 25.3.2016 at 9.04, Tekola skrev: Ammepresset suger så innmari! "alle kan amme bare de prøver hardt nok" meg i rumpa Men flaskebarn blir veldig fine barn, mamming er viktigere enn amming! Jeg fikk stadige spørsmål med eldstejenta om hvorvidt jeg hadde prøvd hardt nok, av villt fremmede. De ble veldig stille da jeg spurte om det var nok at jeg prøvde til jeg ble deprimert og suicidal Med god og kyndig hjelp kom jeg meg heldigvis opp av gropa igjen og minstemann prøvde jeg i to uker med, før jeg så at det var på vei til å bli samme regla og ga meg. Syv uker, ja, tiden flyr! Hvordan tar eldstemann det foreløpig? Hvordan står det til med deg og dere? Det er helt vanvittig så sårt det med amming er når man ikke får det til...skikkelig betent. Kan jeg spørre hva som gjorde at du ikke fikk til amminga? Svigermor trakk fram en bok fra 70-tallet forrige gang og pekte på et sitat der det sto: "alle kvinner kan amme". Yeah, right. Hun har ymta om det samme denne gangen også, for hun vil liksom ikke høre på det når jeg sier at "ja, jeg har lagt til svært ofte", "ja, jeg veit jeg må amme om natta". Det kommer jo bare ikke nok! Når jeg pumpa meg, kom det til sammen 20 ml. Yay. Nå har jenta mi blitt brystvegrer i tillegg, så nå får det bare tørke ut hele skiten. Go fuck yourselves, breasts!!
Sequax Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #4878 Skrevet 31. mars 2016 Den 26.3.2016 at 20.45, Småkjekset skrev: Gratulerer med nyeste tilskuddet Godt å høre det står bra til med dere alle Hei, Kjeksen! Tusen takk! Alt bra med deg og dine?
Sequax Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #4879 Skrevet 31. mars 2016 Eldstemann er så opptatt av døden for tiden...tenker masse på det, og bruker det i tillegg som en unnskyldning for å komme i stua og kose......gjerne mens lillesøster hyler i bakgrunnen og typen er på jobb, seffern. Vesla blir så urolig på kvelden, så når eldste har lagt seg, har jeg nok med å vugge/trøste/mate 20 ml hver halvtime når hun er i dét humøret...á propos det: logging off!
Gjest Tekola Skrevet 31. mars 2016 #4880 Skrevet 31. mars 2016 Manglende produksjonskapasitet. Jeg lånte dobbelpumpe og ammet, pumpet, rengjorde, ammet, pumpet, rengjorde, drakk masse, spiste masse, holdt meg unna de rette tingene, spiste de rette tingene og var til slutt så på felgen at helsesøster ba meg slutte. Husker jeg jublet da jeg fikk ut totalt 60 ml etter en halvtimes pumping på begge sider. Hylskrikende, sinna, frustrert og sulten baby, jeg gruet meg til hver mating. Tror jeg holdt ut i fem uker første runde, hvor jeg supplerte mer og mer med MME etter hvert, før jeg ga meg helt. Da var det henvisning direkte til DPS. Jeg gruet meg for å være alene med henne, for jeg var redd for å gjøre noe dumt med en av oss. Heldigvis hadde jeg et flott støtteapparat i form av fantastisk fastlege og helsesøster, en forståelsesfull mann som selv har slitt med sitt og flotte venner og familie. Med nummer to så prøvde jeg igjen, men etter to uker så jeg at det faktisk ikke var liv laga og kuttet det ut. Jeg opplevde melkespreng en gang, i løpet av hele ammekarrieren, og det var da jeg sluttet tvert med frøkna. Men det gikk over i løpet av den første kvelden... Jeg forsøkte å kontakte ammepoliklinikken første gangen, men fikk da bare beskjed om å amme oftere og ta kontakt om det ikke hjalp. Da var jeg alt så på felgen av å amme i en halvtime på hver pupp, og så stirre på klokka og bysse for harde livet for å håpe på at det fylte seg opp før jeg la henne til igjen. Det kan godt hende at jeg kunne fått mer hjelp, men jeg har store vansker med å tro på det ...Det var ikke meningen med wall of text! Men, jeg skjønner hvordan du har det! Og det er alt annet enn en god følelse! Når er det de oppdager døden, egentlig? Frøkna blir tre snart, og er veldig redd for dette med at vi skal bli borte, eller hun skal bli borte. Helt ut av det blå begynner hun å prate om det. Gruer meg til døden blir et tema Stor klem til deg! Håper du kommer deg gjennom kvelden på en ok måte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå