Elysian Skrevet 27. mai 2014 #4841 Del Skrevet 27. mai 2014 Hvordan går det? Nå er jeg ferdig med siste eksamen for denne gang. Sååå sliten Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #4842 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei! I går hadde jeg eksamen i japansk. En eksamen som har gått på nerver og stressnivå til de grader....Ferdig! Nå gjenstår bare en oppgave, så er det sommerferie fra skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 28. mai 2014 #4843 Del Skrevet 28. mai 2014 Åh, fantastisk Kvaksen! Jeg gleder meg med deg! Lykke til med den siste(!) oppgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 28. mai 2014 #4844 Del Skrevet 28. mai 2014 Lykke til! Tenk bare en oppgave igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #4845 Del Skrevet 2. juni 2014 Tusen takk, jenter! Og nå er jeg....FEEEEEERDIG!!! Utrolig deilig å endelig komme i mål etter et vanvittig slitsomt semester...På en måte litt bittersøtt, også...for nå er jeg faktisk ferdig med japansk-delen av bachelorgraden...Nå gjelder det å jobbe videre med språket på egenhånd. Til høsten blir det lingvistikk og ex-phil....Skal bli spennende med noe nytt også, kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 2. juni 2014 #4846 Del Skrevet 2. juni 2014 Tenk at du er kommet så langt, utrolig kult. Nå håper jeg du får en helt fantastisk sommer! Kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. juni 2014 #4847 Del Skrevet 2. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. juni 2014 #4848 Del Skrevet 2. juni 2014 Hurra, hurra, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #4849 Del Skrevet 3. juni 2014 Takk, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4850 Del Skrevet 8. juni 2014 Åh....blei C på eksamen.... Følte jeg virkelig gjorde det bra, men tydeligvis ikke over middels....: Nå venter jeg resultat på to oppgaver. Har ikke helt "kommet meg ned" etter skoleåret, men det begynner å hjelpe på! (Hm. Hva skal dette ikonet uttrykke, liksom?) Har registrert meg til neste semester i dag, og jeg skal innover to....ja, TO dager i uka! LUKSUS!! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #4851 Del Skrevet 27. juni 2014 PUH! For en dag! Businessen er i full gang, og "sommerferien" er i gang...Nå er det bare å jobbe på og få inn noen kroner før høsten og skolehverdagen er i gang igjen. Jeg er fortsatt på lavkarbo, og det funker veldig bra! I morra skal jeg prøve meg på å bake lavkarbo-sjokoladekake! Blir spennende! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #4852 Del Skrevet 29. juni 2014 Sjokoladekaka var overraskende god! Heia mandelmel og sukrin, altså! Lillemann har fått blemmer på tunga! Han klager over vondt i munnen, så i morgen får vi ta en tur til legen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. juni 2014 #4853 Del Skrevet 29. juni 2014 Hurra for sunne ting som smaker godt! Blemmer på tunga? Ævve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. juli 2014 Forfatter #4854 Del Skrevet 25. juli 2014 Terror..... Er så utrolig skummelt. Er redd, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. juli 2014 #4855 Del Skrevet 26. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. juli 2014 #4856 Del Skrevet 26. juli 2014 Skjønner det virker skummelt. Men husk at faren trolig er myyye større for å havne i en trafikkulykke, få en alvorlig sykdom eller få matforgiftning. Eh, eller gjorde jeg deg bare redd for å kjøre, leve og spise nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. juli 2014 #4857 Del Skrevet 27. juli 2014 Skjønner det virker skummelt. Men husk at faren trolig er myyye større for å havne i en trafikkulykke, få en alvorlig sykdom eller få matforgiftning. Eh, eller gjorde jeg deg bare redd for å kjøre, leve og spise nå? Sant det. Og du bor i hvert fall på et trygt og rolig sted, Kvaksen! Men media er utrolig dyktige på å skape frykt om dagen. I gårsdagens Klassekampen stod det egentlig beskrevet godt i en spalte - at ENDELIG er tørken slutt og journalistene har noe "ordentlig" å skrive om. Men altså, jeg skal til Oslo en tur til uka og selv om jeg synes hysteriet er litt teit så kjenner jeg litt på det å reise kollektivt til hovedstaden akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #4858 Del Skrevet 28. juli 2014 Skjønner det virker skummelt. Men husk at faren trolig er myyye større for å havne i en trafikkulykke, få en alvorlig sykdom eller få matforgiftning. Eh, eller gjorde jeg deg bare redd for å kjøre, leve og spise nå? Skjønner det virker skummelt, Ping? Måten du ordlegger deg på får meg til å tro at du tror jeg er redd for at terroren skal ramme meg, og kun meg, midt i planeten mens jeg sover. Jeg syns ikke terroren er så himla skummelt med tanke på meg sjøl som sitter uttafor alfarvei midt i skauen, men for landet vårt, og folket. For de som eventuelt skulle bli rammet av noe grusomt. Nå trapper PST ned bemanninga, og det skulle ikke forundre meg om det er akkurat dét terroristene venter på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. juli 2014 Forfatter #4859 Del Skrevet 28. juli 2014 Men altså, jeg skal til Oslo en tur til uka og selv om jeg synes hysteriet er litt teit så kjenner jeg litt på det å reise kollektivt til hovedstaden akkurat nå.. Skjønner den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. juli 2014 #4860 Del Skrevet 28. juli 2014 Skjønner godt at selve ideen på at ett eller annet skulle skje virker skummel! Det tror jeg vel de fleste (oppegående) av oss kan være enige i. Men uansett om man tenker på seg selv eller andre eller bare verden generelt, så er det stort sett lite sånt å frykte, altså. Og summen av alle de små katastrofene som rammer oss hver dag er mye større enn hva noen gærninger kan få til. Det var ikke meningen å bagatellisere, altså. Og definitivt ikke å gjøre narr av følelsene dine! ...selv om jeg på sett og vis liker bagatellisering og, for det tar fra de rasshøla endel av makten de tror de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå