Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

積極的にダイエットをしましょう!:opplyser:

Ne?

Gjeeeesp.

Nei, skal jeg ta meg en dusj og finne senga?

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg er en tynn person i en tjukkskropp akkurat nå, dét er frustrerende det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg er en tynn person i en tjukkskropp akkurat nå, dét er frustrerende det! :P

Det er faen meg jeg, og! Særlig når jeg har drukket noen enheter, finner den tynne personen veien ut og føler seg hot hot hot! (men når var sist gang jeg drakk, hadde det gøy og følte meg hot? :dry: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjukkiskropp....:hoho:

Nå går jeg og dusjer tjukkiskroppen min, så den i det minste er rein! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God natt, 皆さん!Dere får bare tåle noen japanske gloser her inne...hvertfall til eksamen er vel overstått! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjukkis kropp du nei. Synes du ser kjempefin ut på bilder! :kyss:

Jeg vil også kunne spise hva jeg vil og ikke gå opp et gram. Som min bedre halvdel. :dry: Han gikk på vekta etter å ha kommet hjem fra fråtseparadiset i Nordsjøen og hadde faktisk gått NED flere kilo. :snurt: Og her sitter jeg og tygger knekkebrød, drikker vann (okei da, pepsi max. Klarer aldri å slutte med pepsi max!) og lørdagskosen min er eple med sukkerfri yoghurt. :lol: Men det har faktisk hjulpet da, enn så kjedelig det er. Jeg har gått ned 11 kg fra pre-M. *stolt*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh....den rosen gjorde godt for en tjukkissjel, Belle....! :klem: Syns KissKiss skal ta patent på det ordet, for det har jeg faktisk aldri hørt før, selv om det er rasende festlig! :hoho: Tjukkas er vel ordet som brukes/ble brukt mer på Østlandet.

Så flink du har vært! :hakeslepp: All ros til deg! :blomst:

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og de som er våkne tidlig på morran er oss mødre! Bare vent du, Pingting! :lur: Snart er du her før hanen en gang vurderer å åpne et øye.... :twisted:

Skal forøvrig vekke P snart, så han kan ta seg av C som skal være hjemme fra barnehagen i dag. P ville ha en far og sønn-dag, og det skal han jo få lov til! :biggrin: Bare dem kommer seg ut av huset så jeg får lest i fred, så! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Tjukkis er hyggeligere enn tjukkas :jepp:

Tidlig oppe, sier du? Skjønner ikkr hva du mener :plystre:

Jeg har begynt å våkne før vesla. Ble vant med at hun våknet rundt seks en stund, så når hun nå sover til halv åtte blir jeg av og til liggende og vente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig, ja! Her er det morgen mellom 5 og 5:30 hver eneste dag. Jeg dør! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig?! Syns 06-30-07.00 er tidlig jeg! Mitt nye mål er forøvrig å komme meg i seng kl. 23.30. Det begynte i går, og da ble klokka 23.50 da jeg slukket lyset, så absolutt en forbedring fra i seng 00.30-01.00! Jeg får for lite søvn, da P jobber skift, og det dermed er jeg som oftest må opp med Lillemann. Men at jeg har meg selv å takke at jeg får for lite søvn...innså jeg i går... :rolleyes: Så: heretter skal jeg prøve å komme meg i seng til 23.30, roe ned med ei god bok før søvnen skal lulle meg inn i sin myke favn kl. 23.00...bortsett fra i kveld, da, siden det er min tur å sove i morgen... :lur:

Så: en milepæl i hver mors liv: når barnet slutter helt med bleier...:rodmer: Nå er det bare nattbleie som brukes, ellers er han så flink og går på do selv; står og tisser, holder selv, tørker selv, trekker ned og vasker hender selv. :danse: Noen uhell skjer selvfølgelig enda, men de får bare skje: bleier er passé! :laugh:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg snart ferdig med dagens leseøkt! Ikveld: kylling og fetasalat, og opptak av Slankekrigen! :jepp:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink C er! :hoppe: Her har hun stålkontroll på tissingen, mens bæsjingen er vanskelig. Dvs, det er vanskelig å treffe do. :lol: Jeg har ikke tall på hvor mange truser jeg har kastet fordi jeg ikke orker å skylle det griseriet. :spy: Alle har fått streng beskjed om at hun ønsker seg truser til bursdagen. Mange! :fnise:

Jeg sover (per vår definisjon) lenge om jeg får sove til klokka ringer. Det skjer seriøst 1 gang i måneden. Den ringer klokken 5:45. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen, Belle....I dag hadde jeg sovedag, og hvem var lys våken kl. 07.00?!?!?!?!?!?!?!?!? :rasende:

Nok en lesedag er straks igang....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, som jeg gleder meg til det er OVER!!!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Kiss! :ler:

Snubla dessverre innom bæsje-tråden som ligger ute nå..... :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Kiss! :ler:

Snubla dessverre innom bæsje-tråden som ligger ute nå..... :omg:

*kjemperimotveldigtrangtilåsjekkeuthvaihulestedetteerfornoe*

Det er stadig kortere tid til semesteret er over nå! :hoppe:

Jeg har hatt nest siste eksamen i dag, siste er kommende tirsdag :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...