kisskissbangbang Skrevet 11. mai 2014 #4801 Del Skrevet 11. mai 2014 Så trasig med lesefri dag, da! Kos deg med innedag med lillemannen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mai 2014 #4802 Del Skrevet 11. mai 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #4803 Del Skrevet 11. mai 2014 Hei, Piff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4804 Del Skrevet 13. mai 2014 Ååååh....gjeeeesp! Trøtt som en dupp...har begynt på en diett med lite karbo i dag....må bare komme meg litt nedover, for har stått på stedet hvil vektmessig så lenge. Mulig det er idiotisk å begynne med lavkarbo nå før eksamen... Får jeg ikke konsentrert meg, tar jeg heller hardere tak etter eksamen. Ingen leselyst. Skal liksom starte på oppgaven min nå, men zzzzzzzzzz......sååååå mye å gjøre for tiden....SNORK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4805 Del Skrevet 13. mai 2014 Stadig leser jeg her inne på KG, på Facebook og andre steder om slanke folk som sitter og gafler i seg mat og kaker av alle sorter. HVORDAN I STEIKE GREIER DERE Å VÆRE SLANKE, DA?! En annen skotter bort på sjokoladehylla i butikken, og VIPS fem kg opp. Og ikke kom og si at dere alle er superaktive og trener fem timer om dagen, for det trur jeg ikke noe på. (Er så misunnelig på dere at jeg kunne ) Fortell meg hemmelighetene deres.... Og gi meg litt inspirasjon, om dere har. Det verste med å være overvektig er når man må ha seg nye klær. HATER å prøve klær, for ingenting sitter pent lenger. Samtidig har jeg et klesskap fullt med nydelige klær fra den gang jeg var slang. Åh.........................Kom igjen, Kvaksen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4806 Del Skrevet 13. mai 2014 Slang, faktisk.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. mai 2014 #4807 Del Skrevet 13. mai 2014 "Den gang jeg var ung og slang dere...." Men, ja, jeg kjenner følelsen Etter mine to tette skal jeg ned igjen! Samboerkilo, studentkilo, to tette barn... Jauda, hva er vel 30 kg på fem år? Si ifra om du finner en magisk oppskrift! Jeg har igjen tre måneder før jeg kan begynne å tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4808 Del Skrevet 13. mai 2014 Takk, Tekola... godt å vite at vi er flere....Jeg er på stadig søken etter den magiske oppskriften, men jeg vet jeg går ned med lavkarbo, har gjort det før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. mai 2014 #4809 Del Skrevet 13. mai 2014 Åeh. Så noe man faktisk må endre på, altså? Jeg håper fortsatt på en magisk knapp eller et sånt fantastisk treningsappart på The Sims hvor man bare trenger å trene en dag og så VIPS er man slank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4810 Del Skrevet 13. mai 2014 Drittsmak i munnen. Ser fram til å ha ånde fra helvete på min lavkarbovei framover, for tyggis inneholder noe dritt som gjøres om til noe annen dritt i kroppen, som igjen fører til at dritten gjør det umulig å gå ned i vekt. For noe dritt! Hvorfor har jeg gått opp i vekt? Noen ideer: - Ni års samboerskap med ni års kos i sofaen (og da mener jeg ikke sex ) - En apetitt som hadde gjort Ola Diger stolt. - Nytelsesmenneske - Glad i å sitte på ræva - Liker å ha noe i munnen hele tiden. (i det siste har jeg snust så mye at jeg har fått sår) - Glad i å bevege meg, men tydeligvis ikke nok til at ratioen taler til min fordel. - Lite sosialt liv - Graviditet (åh...appetitten DA!) Så ut fra dette er formelen for å bli SLANG (den magiske oppskrift, Tekola!): - Bli singel - Bli asket - Drit i ditt sanne jeg: spis kjedelig mat uten smak - Ut og løp - Ikke ha noe i munnen - Vær sosial (men for all del: ikke spis noe! Og drikk vann!) - Skru tilbake klokka og ansett en surrogatmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 13. mai 2014 #4811 Del Skrevet 13. mai 2014 Åeh. Så noe man faktisk må endre på, altså? Jeg håper fortsatt på en magisk knapp eller et sånt fantastisk treningsappart på The Sims hvor man bare trenger å trene en dag og så VIPS er man slank! Det treningsapparatet skulle jeg med glede brukt hver dag tenk å kunne spise akkurat det man vil. Kake til frokost, pinnekjøtt hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. mai 2014 #4812 Del Skrevet 13. mai 2014 *Noterer* Dumpe mann. Dumpe barn. Leve kjedelig. Eeeeeller: Ta over verden. Innføre Sims-treningsapparater. Og KG-smileyer over alt. Vanskelig valg Men, synes du er flink som går over på lavkarbo! Jeg er litt for lat (der var det igjen ja ) og litt for glad i boller og brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4813 Del Skrevet 13. mai 2014 Er det RART man elsker å spille the Sims! Har du sett hvor lekre vi ser ut der? Jeg elsker boller, brus, sjokkis, frukt....ja....alt egentlig. Heretter blir det cottage cheese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. mai 2014 #4814 Del Skrevet 13. mai 2014 Cottage cheese er nam, da! Oooh, det minner meg på at jeg fortsatt har igjen en eller to bokser med hjemmelaget, rørt jordbærsyltetøy. Fra sommeren 2012 hvor bærene var så søte at jeg brukte under en fjerdedel av sukkeret som stod i oppskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4815 Del Skrevet 13. mai 2014 Du får vente til barnet har kommet, Tekola! おめでとうございますね! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4816 Del Skrevet 13. mai 2014 ... hjemmelaget, rørt jordbærsyltetøy. Fra sommeren 2012 hvor bærene var så søte at jeg brukte under en fjerdedel av sukkeret som stod i oppskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. mai 2014 #4817 Del Skrevet 13. mai 2014 Uuuunnskyld Bah. Japansken, ja. "Kommer sikkert til å klare å holde den ved like det kommende året" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4818 Del Skrevet 13. mai 2014 Uuuunnskyld Bah. Japansken, ja. "Kommer sikkert til å klare å holde den ved like det kommende året" Si ifra hvis du trenger hjelp til japansken! ETTER at jeg er ferdig med eksamen, vel å merke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4819 Del Skrevet 13. mai 2014 omedetougozaimasu betyr forøvrig gratulerer, Tekola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #4820 Del Skrevet 13. mai 2014 - En apetitt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå