Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

:klemmer: Skjønner hvordan du har det! :kose: Men det ordner seg! Det gjør det alltid :) det er ihvertfall mitt motto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sitter jeg benka på biblisen...skal sitte her og lese til klokka 18.00 i dag, tenkte jeg...stoor prøve i morgen...

Takk, Elysian! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Kokos! :klem:

Tror faktisk det gikk ganske greit i dag på prøven, til tross for lite lesing.... :biggrin: Satser på at jeg greide å skrive meg til en C, hvertfall, og siden denne prøven faktisk ikke blir stående noe sted: :bolledeig:

Nå er det bare eksamen igjen å grue seg til...+ to oppgaver...

BELLE: Jeg er også på Fairy Tail-kjøret igjen etter laaaaang pause! :fnise: Hvilken episode er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, er så deilig når sånt er overstått! Jeg ble ferdig med siste gruppeeksamen i dag, HALLELUJA! :bolledeig:

Så luksus med en ukes fri! Håper det blir masse fint vær :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Gratulerer! Vel overstått! :hoppendeglad:

Ja, håper på masse sol og deilig vær....Også får det vel bli litt lesing og oppgavegreier etterhvert....;)

Natta, 皆さん!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Woohoo, Fairy Tail! Det oasser vel ikke så bra å være på det kjøret midt i eksamensperioden? :fnise:

Jeg har sett alle. Dvs, frem til det startet opp igjen for et par-tre episoder siden. :nigo:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Fairy Tail starta opp igjen...? :hakeslepp:

Det står da inderlig at den er "completed"...?

Faktisk passer det veldig bra å være på det kjøret nå...;) Da får jeg språket mer inn i blodet, og hører nyanser og grammatikk uttalt! :opplyser::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Fairy Tail starta opp igjen...? :hakeslepp:

Det står da inderlig at den er "completed"...?

Faktisk passer det veldig bra å være på det kjøret nå...;) Da får jeg språket mer inn i blodet, og hører nyanser og grammatikk uttalt! :opplyser::jepp:

Jaaaa! :strix: Nye animasjoner, startet i april en gang.

:fnise: Det stemmer at det må være bra for deg allikevel. Ser du uten tekster også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Men jeg har jo ganske mange episoder igjen av den originale, da! ;) Nei, jeg ser med engelsk tekst for å få med meg alt som blir sagt!

I dag skulle jeg egentlig ha drevet med det jeg HATER mest: nemlig :husarbeid: , isteden har jeg og C vært ute i hagen og drevet med hagearbeid i hele dag! :nigo: Eeeeelsker å drive i hagen, haaaaater å drive med husarbeid...:fnise: Så da får gubben og jeg ta et skippertak i kveld etter at Lillemann har lagt seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koffer? Drikk kaffe, det hjelper. Det gjør sjokkis og, synes jeg å huske. Har slutta. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeel....Orker ikke å begynne på det...;) Føler meg litt bedre i dag: har løpt/gått 5 km. Intervalltrening så svetten silte! :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taaakk! :D Veldig fornøyd! Tenkte jeg skulle trene i morgen også...godt å få svetta ut litt frustrasjon, egentlig! :laugh:

Åh, nå er det såååå mye framover...to semesteroppgaver og avsluttende eksamen i japansk..... :sjokkert:

GANBAROU!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaakk! :D Veldig fornøyd! Tenkte jeg skulle trene i morgen også...godt å få svetta ut litt frustrasjon, egentlig! :laugh:

Åh, nå er det såååå mye framover...to semesteroppgaver og avsluttende eksamen i japansk..... :sjokkert:

GANBAROU!! :opplyser:

Det ER godt når man først får ut fingeren! Jeg merker det er skikkelig godt for psyken, er mer/oftere nedstemt i de periodene det blir lite fysisk aktivitet. Som nå :sjenert: Hadde eksamen i går (=ekstra sliten) og, BÆM, nedtur i dag. Skal bli sååå godt å bli ferdig med dette semesteret, og du har all min medfølelse! Trøsten er at dette er den siste innspurten :jepp:

Vet ikke hva det siste du skrev betyr, men det hørtes kult ut.. :fnise: Håper du får en fin helg tross mye å tenke på! SISTE INNSPURT! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Kokos! Du er flink som står på....vi får bare bite sammen tennene, og bli ferdig med semesteret! :hoppe: I går jogga jeg igjen, og du har rett i at det hjelper veldig på psyken...og ikke minst konsentrasjonen! Jeg blir rød som en peon hver gang jeg trener, så det tar jeg som et tegn på at hjernen har fått mye blod...:fnise:

Ganbarou betyr "la oss gjøre vårt beste" :jepp: Med hiragana: がんばろう og med kanji: 頑張ろう

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag jobber samboer overtid, og det vil si at jeg ikke får mulighet til å lese før i kveld etter at Lillemann har lagt seg...men er jeg trist av den grunn? Niks!! :fnise: Det er så koselig med helg når jeg ikke har muligheten til å lese på dagtid.... :laugh:

Verre i kveld, da...:glare:

Håper alle har en deilig søndag! Det er surt og kaldt ute, og ser ut som om det kan bli regn.....så i dag blir det mye inneværing og aaaaaavslapning! Deilig! :veslejenta:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...