Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #461 Del Skrevet 30. september 2010 BLÆ! Noen flere gravide som har en jævlig smak i kjeften, eller ??!! I dag føler jeg meg UFYSELIG!!!!!! :tanpuss: :tanpuss: :tanpuss: :tanpuss: :tanpuss: :tanpuss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. september 2010 #462 Del Skrevet 30. september 2010 Du? Ufyselig? Sånn, føler du deg bedre nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #463 Del Skrevet 30. september 2010 Du? Ufyselig? Sånn, føler du deg bedre nå eller? Nå føler jeg meg sånn: Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. september 2010 #464 Del Skrevet 30. september 2010 Nå føler jeg meg sånn: Thanks! Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2010 #465 Del Skrevet 30. september 2010 Hvis det er noen trøst, så hadde jeg en dag her med masse sure oppstøt og smågulp, og fikk beskjed av mannen min om at jeg hadde SKIKKELIG dårlig ånde, så han ba meg snakke en annen vei.. Det er takka for å bære frem ungen hans liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #466 Del Skrevet 30. september 2010 Hvis det er noen trøst, så hadde jeg en dag her med masse sure oppstøt og smågulp, og fikk beskjed av mannen min om at jeg hadde SKIKKELIG dårlig ånde, så han ba meg snakke en annen vei.. Det er takka for å bære frem ungen hans liksom... Jeg har ikke sure oppstøt, engang...men det smaker MØKK i kjeften min av og til, assa..... Kjøpte med ca. 100 tyggispakker fra USA.....og det har begynt å minke kraftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. september 2010 #467 Del Skrevet 30. september 2010 I min munn smaker det spy, så jeg hadde dødd uten Listerine. Heldigvis har jeg ikke dårlig ånde, da hadde jeg låst meg inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. september 2010 #468 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg fikk beskjed av tannlegen min at det samler seg ekstra mye matrester og dritt mellom tenna/i tannkjøttet nå som vi er gravide, fordi tannkjøttet blir hovent og kan løsne litt rundt tenna, så det er superviktig å bruke tanntråd godt nedi tannkjøttet mellom tenna (gjorde visst ikke noe at det begynte å blø litt) Når jeg fikk opp litt av det som lå der, merka jeg at det lukta ikke akkurat parfyme og blomster, så det er jo mulig det er det som gjør at man får litt dårlig ånde!? :klø: Hvis ikke spy og sure oppstøt er grunnen da.. Fikk beskjed om tanntråd to ganger om dagen + munnskyllevann nå når jeg er gravid (enda jeg alltid får skryt for at jeg passer på tenna mine så godt). Det er ikke bare en dans på roser å gå gravid, det er mye ekkelt vi må slite med og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 30. september 2010 #469 Del Skrevet 30. september 2010 Hvis det er noen trøst, så hadde jeg en dag her med masse sure oppstøt og smågulp, og fikk beskjed av mannen min om at jeg hadde SKIKKELIG dårlig ånde, så han ba meg snakke en annen vei.. Det er takka for å bære frem ungen hans liksom... Utakknemmelig disse mannfolka altså Jeg som har supernoia for å lukte vondt, kanskje jeg aldri skal bli gravid Neida, min tid kommer vel en gang den også, i fjerne tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #470 Del Skrevet 30. september 2010 I min munn smaker det spy, så jeg hadde dødd uten Listerine. Heldigvis har jeg ikke dårlig ånde, da hadde jeg låst meg inne. Gubben sa jeg hadde dårlig ånde her om dagen, men det var på morgenen, så da blåste jeg i det! Lukter ikke akkurat gull og grønne skoger av noen sin ånde ved dagens første pust... Jeg fikk beskjed av tannlegen min at det samler seg ekstra mye matrester og dritt mellom tenna/i tannkjøttet nå som vi er gravide, fordi tannkjøttet blir hovent og kan løsne litt rundt tenna, så det er superviktig å bruke tanntråd godt nedi tannkjøttet mellom tenna (gjorde visst ikke noe at det begynte å blø litt) Når jeg fikk opp litt av det som lå der, merka jeg at det lukta ikke akkurat parfyme og blomster, så det er jo mulig det er det som gjør at man får litt dårlig ånde!? :klø: Hvis ikke spy og sure oppstøt er grunnen da.. Fikk beskjed om tanntråd to ganger om dagen + munnskyllevann nå når jeg er gravid (enda jeg alltid får skryt for at jeg passer på tenna mine så godt). Det er ikke bare en dans på roser å gå gravid, det er mye ekkelt vi må slite med og Uff, ja...Jeg er flink med munnhygienen og skyller med gode, gamle Vademecum flere ganger om dagen i tillegg til tannpuss og tanntråd Utakknemmelig disse mannfolka altså Jeg som har supernoia for å lukte vondt, kanskje jeg aldri skal bli gravid Neida, min tid kommer vel en gang den også, i fjerne tider Må bli litt kjent med deg, Inwe; har du type, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 30. september 2010 #471 Del Skrevet 30. september 2010 Må bli litt kjent med deg, Inwe; har du type, eller ? Samboer på andre året :rødme: Akkurat nå kom han hjem fra jobb, og tror aldri jeg har lukta værre føtter, så driver å jager han i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 30. september 2010 Forfatter #472 Del Skrevet 30. september 2010 Samboer på andre året :rødme: Akkurat nå kom han hjem fra jobb, og tror aldri jeg har lukta værre føtter, så driver å jager han i dusjen Sånn er det når min kommer hjem fra jobb også!! Marsj i dusjen med møkkete gubber! Har dere vært inne på temaet "baby", eller...? Vet at mange gruer seg til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 30. september 2010 #473 Del Skrevet 30. september 2010 Sliter ikke med ekkel smak i munnen jeg....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 30. september 2010 #474 Del Skrevet 30. september 2010 Sånn er det når min kommer hjem fra jobb også!! Marsj i dusjen med møkkete gubber! Har dere vært inne på temaet "baby", eller...? Vet at mange gruer seg til det... Vi har så vidt vært innom det, men må nok ha litt bedre økonomi først gitt. Vi har iallefall samme meninger om at skjer det så skjer det, vi klarer det alltid på et vis (i tilfelle pillebarn). Vi er vel også enige i at det ikke er så alt for mange årene til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #475 Del Skrevet 1. oktober 2010 Sliter ikke med ekkel smak i munnen jeg....? Neivel, nei!! Vi har så vidt vært innom det, men må nok ha litt bedre økonomi først gitt. Vi har iallefall samme meninger om at skjer det så skjer det, vi klarer det alltid på et vis (i tilfelle pillebarn). Vi er vel også enige i at det ikke er så alt for mange årene til Greit at dere har vært inne på temaet, da! Da blir det kanskje ikke noen bombe når en av dere tar opp emnet når tiden er rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #476 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Bedre humør idag, jenter! ( bare jeg slipper å se meg i speilet ) Jeg er sulten hele tiden...flere i andre tri som er det ? Kunne ha eti tomt hele kjøleskapet på en gang! ( og nei, det bugner ikke akkurat over av fristende mat der...) Ha en god dag, alle sammen! Endret 1. oktober 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. oktober 2010 #477 Del Skrevet 1. oktober 2010 Godt å høre det går bedre med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #478 Del Skrevet 1. oktober 2010 Godt å høre det går bedre med deg! Hei! Ja..har heldigvis flere solskinnsdager enn regnværsdager i livet mitt!! Er bare sånn at man våkner med RÅTTENT humør enkelte dager...er det noe man har drømt, eller ??? ALT er feil de dagene! Tar du helga snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. oktober 2010 #479 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er en klisjé, men det er jo på grunn av de dårlige dagene at man virkelig kan sette pris på de gode. Næh, det blir nok litt sentjobbing på meg i dag. Kom sent på lesesalen og er ikke akkurat frk. effektiv. Men det er så greit så Du'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #480 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er en klisjé, men det er jo på grunn av de dårlige dagene at man virkelig kan sette pris på de gode. Næh, det blir nok litt sentjobbing på meg i dag. Kom sent på lesesalen og er ikke akkurat frk. effektiv. Men det er så greit så Du'a? Har fullt kjør her i høstferien, så jeg koser meg! Innom her litt mellom slagene, da Sliter meg gjennom pensum, da, men... Har eksamen i slutten av november.......Kommer aldri til å føle meg klar, dessverre, men jeg gjør mitt beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå