Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Enten ved å skrive LINKEN [/ IMG] (uten mellomrom) eller ved å trykke på det bittelitte bildet ved siden av linksybolet på verktøylinja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noen research i kveld? Nei. Blei det å sitte på data'n og surfe og spille Hay Day? Ja.

God natt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårreisende, Kokos! Hårreisende! :haar: Så mange eksamener!! Også gruppeeksamen, da... :dry: Finnes det noe verre enn å jobbe i grupper? Jeg hadde én gruppeframføring dette semesteret, og da sendte jeg mail til de to andre og foreslo at vi bare skulle dele oppgaven i 3 så vi slapp å jobbe sammen... :fnise:

Flink er du, Kokos! :danse: Bor du fortsatt på samme sted?

Ja, skal love deg at det er nok å henge fingrene i....oi oi oi....Blir liten tid til å gjøre noe morsomt, og det savner jeg..blir veldig hverdagslig hele tiden, men sånn er det bare for tia...

RElQwPP.jpg

Men for all del, har 1 gruppe som fungerer veldig bra og levert deleksamen i dag (woohoo!) med en annen gruppe som fungerte semibra, så det har ikke vært så aller verst. Men generelt sett må jeg si gruppearbeid kvalifiserer som I-landstortur. Er det noe bacheloroppgave på ditt studie? Individuelt arbeid eller gruppe?

Bor fortsatt på samme sted ja :)

Skjønner at det må bli lite tid til lek og moro, heldigvis er det for en begrenset periode. Og snart er det er par måneder fri fra studiedelen i hvert fall! :nigo:

Ble det noen research i kveld? Nei. Blei det å sitte på data'n og surfe og spille Hay Day? Ja.

God natt! :nigo:

:fnise:

God natt og god helg! :klem:

Endret av Kokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å...høres ut som nok arbeid, Kokos...:daane:

Nei, har ikke bacheloroppgave, men to oppgaver dette semesteret.

I dag har jeg drevet ute i hagen og kost meg skikkelig! Gravd fram mine stakkars rhododendroner, som nesten har blitt borte i vissent gress og mose. Bundet dem opp og kutta av blader og greiner. Litt gjødsel har dem også fått. Jeg og C er helt utslitte og røde i kinnene etter dagens strabaser! :) Nå sitter'n og spiser lørdagsgodis før han skal finne senga. P har vært på tidligvakt og er lettere slækk i godstolen sin der borte... :fnise: God lørdagskveld! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er det søndag! Strålende sol, varmt og deilig. Og jeg har benka meg til for å lese noen timer før gubben drar på jobb, for da har jeg jo Lillemann jeg skal ta meg av, og dermed ingen tid til lesing igjen før i kveld...(gleder meg til jeg kan legge fra meg bøkene...motivasjonen er litt så som så når sola skinner på denne måten...:fnise: )

Håper dere alle har en herlig søndag i sola! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Ping! Fikk da gjort litt...:nigo:

Åh....jeg må si jeg er skikkelig fan av kviser som veit å oppføre seg. Kjente'n bak øret, deretter POPP! Done and dusted. De sivende jeg-blir-aldri-tom-æda-bæda-kvisene kan dere få gratis av meg. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så innst i helvete, assa!!! Jeg finner ikke tema til oppgaven min, og disposisjon skal leveres innen onsdag. Hadde vært veldig greit å finne tema, hvis jeg bare kunne ha skrevet om det temaet og satt punktum! Problemet er jo selvfølgelig å finne problemet! Problemet med ditt og datt. Diskusjoner og uenighet. Eksperters syn på ditt og på datt. Akademiske oppgaver er HODEBRY for ei som egentlig ikke er så veldig akademisk i det hele tatt............. :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå orker ikke huet mitt mer...det får bli natta. I morgen er det lesing fra morgen til kveld, for selvfølgelig har jeg en kjempeprøve på onsdag i tillegg til dispen. Også jeg som bare vil være ute og drive i hagen...Usj, hvorfor begynte jeg egentlig å studere? Joda, jeg har bevist for meg sjøl at jeg KAN, jeg også. Jeg har fått gode resultater og hele pakka...men får jeg en bra jobb når jeg er ferdig, da? Jeg måtte jo selvfølgelig velge en studieretning som fører til en abstrakt jobbverden med en million veivisere som alle peker mot uidentifiserte jobbtitler og fløff. :klaske: Jeg kunne selvfølgelig ikke velge et studium som leder mot et konkret arbeidsmarked. :(

Nå går jeg og legger meg, så blir alt sikkert lysere igjen i morra, for nå er jeg skikkelig møkklei... :balltre:

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :nigo: Ting ser litt lysere ut i dag! :jepp: Man blir ofte så innmari mismotig på kvelden...solskinn og kaffe hjelper på! Ha en god dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...