Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Tekola: Så spennende!! :jepp: Bare si ifra hvis jeg kan hjelpe på noen måte!! :klem:

Alyah og Kokos: :klem:

Ja, semesteret begynner så smått å nærme seg slutten! Føler jeg henger bra med på språk, men det er verre med japansk historie...vi har hatt kvalifiseringsoppgave nå, som jeg venter på å få tilbake...håper jeg greide det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk bestått på oppgaven, folkens! :happy:

*knasker negler av nervøsitet på grunn av forestående eksamener*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei på dere, jenter!!

Kvaksen calling from another planet! Nå har lufta gått ut av ballongen for nå, og eksamener er ferdig for denne gang! Kan nesten ikke tro at første semester er gjennomført! :daane: Syns ikke det er lenge siden jeg satt her og syta om nynorsk-eksamen!! :ler:

Nå er det straks julefilm og kokosboller her i heimen! :)

Håper alle har det godt i førjulstia?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konichiwa! Jeg har meldt meg på mitt første japanske språkkurs på Folkeuniversitetet her i Trondheim!

Er du fornøyd med eksamen?

Ååh, kokosboller! Jeg fikk overbevist mannen om å kjøpe riskrem og rød saus i stad, kanskje jeg skal finne frem litt? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Konnichiwa こんにちは、Tekola-san!! Så kult!! Håper du trives med språket, det gjør iallefall jeg!! Strålende fornøyd med B i språk og C i historie!! Nå er det juleferie!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra, Al! Koser meg med juleferie, og begynner å bli helt ferdig til jul. Skal bare kooooooose meg med familien! Alt bra med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slettet den :opplyser: Ble litt dagboklei liksom, men det kommer nok en ny en. Jeg skal si ifra :)

Her går det bra. Litt sliten. Gleder meg til juleferie og jubler over A-en jeg fikk i ex.phil :strix: Gratulerer med flotte eksamensresultat :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...