Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Ja...Egentlig tia før man blei "voksen"...

Husker hvordan jeg lengta etter å bli voksen! Å få bestemme selv, være oppe så lenge man ville, gjøre hva man ville!

Men noen ganger føler man seg nesten som et barn igjen. Litt hjelpesløs over alt ansvaret som hviler på skuldrene, litt overraska over at man faktisk har blitt voksen.

If you know what I mean.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. Innimellom frister det aller mest å bare reise hjem til mamma og pappa, og la dem ta seg av alle de viktige voksentingene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S-L-I-T-E-N.....bissnissen er i full gang, C er alltid i full gang, huset flyter, og jeg lengter bare etter å sove...Også er sommeren bare så vidt i gang! :daane:

Fellessensuren faller liksom i dag og i morgen, men vi får ikke vite resultatet før på mandag etter 12.00 :rolleyes: Også skal alt ordnes på bare noen få dager før fristen er ute for etterlevering den 01.07......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sequax skrev (På 21.6.2012 den 16.52):

S-L-I-T-E-N.....bissnissen er i full gang, C er alltid i full gang, huset flyter, og jeg lengter bare etter å sove...Også er sommeren bare så vidt i gang! :daane:

Fellessensuren faller liksom i dag og i morgen, men vi får ikke vite resultatet før på mandag etter 12.00 :rolleyes: Også skal alt ordnes på bare noen få dager før fristen er ute for etterlevering den 01.07......

Høres hektisk ut! Når får du vite hvordan det har gått med opptaket? Er det rimelig sikkert at det blir studiene du vil inn på til høsten? Spennende. :jepp:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokos skrev (På 23.6.2012 den 14.01):

Høres hektisk ut! Når får du vite hvordan det har gått med opptaket? Er det rimelig sikkert at det blir studiene du vil inn på til høsten? Spennende. :jepp:

God helg! :klem:

Det ER hektisk, men gøy! :happy:

Jeg har kun søkt på ønskestudiet, og med sju forbedrede eksamenener bak beltet, stiller jeg hvertfall mye sterkere enn i fjor! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale meg en GOD, helst KNALLGOD bh? Er så lei av gnagende, nedskliende, oppskliende skitbh'er!!

Brede stropper og god støtte vil jeg ha!

Kjøpte Aire Bra på Tvins........og værre MØKK skal man leite lenge etter! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

De beste jeg har funnet sålangt er Demi Bra - Body by Victoria fra Victorias Secret, men så har jeg den beskjedne størrelse 70C da. Ikke all verdens støtte trengs her i gården ;)

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Mitt beste tips er å gå i en butikk som kan undertøy, Triumph eller Change for eksempel, og la de måle deg og anbefale noen som du kan prøve.

Jeg har små pupper og føler ikke at jeg har trengt så mye støtte så jeg har kjøpt billige BHer i dårlig kvalitet og heller byttet de ut ofte, men fikk en slags åpenbaring da jeg ble overfalt med målebånd i en Triumph-butikk. :fnise:

Har visst alltid brukt feil størrelse, men nå har jeg funnet den riktige og det er stor forskjell! Også i kvaliteten på BHene og jeg føler meg myye finere med de på :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode tips og råd, jenter! Takk! :Nikke: Skal la meg måles!

Da har jeg endelig fått vite resultatet på nynorsken, og det ble 4! Jeg er veldig fornøyd! :happy: Nå er det bare å få sendt de siste karakterene inn og deretter krysse fingre og tær! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Vil tipse deg om merker som Fantasie, Abecita, Freya... Har kjøpt mine på Netty. Anbefaler deg å bli målt :) Change er ganske rimelig, men jeg føler ikke de alltid gir like god støtte, men det kommer nok litt an på hvilken størrelse du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola
  Sequax skrev (På 25.6.2012 den 13.36):

Gode tips og råd, jenter! Takk! :Nikke: Skal la meg måles!

Da har jeg endelig fått vite resultatet på nynorsken, og det ble 4! Jeg er veldig fornøyd! :happy: Nå er det bare å få sendt de siste karakterene inn og deretter krysse fingre og tær! :jepp:

Så bra! Gratulerer!

Jeg bruker 80 F/G og har holdt meg til Change helt til lørdag. Da fikk jeg prøve BHer fra Freya, og, vel, frelst! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...