Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei, Go'jentene mine!!!

Takk for koselige feriehilsener!! :jepp:

Jeg har hatt det helt fantastisk deilig, men det var også godt å komme hjem igjen til huset og frisk, deilig høstluft!!

Gleder meg til å oppdatere meg i dagbøkene deres!!! Har allerede vært innom mamma Belle sin dagbok......SÅÅÅÅÅÅÅ FANTASTISKE NYHETER!!!!! Go, Belle! Go, Belle! Oh yeah, yeah, yeah!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen her:

Hvordan har du det? Har du hatt det fint? var det en bra ferie? Ææææh, herregud, du er jo halvveis i svangerskapet jo! Kjenner du noe til lille krapyl?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det heeelt toppers, Ping! :strix:

Ja, tenk at jeg er halvveis allerede...:rødme: Jeg kjenner noe ubeskrivelig der nede...blanding av en fisk som svømmer og en boble som sprekker! :ler: Noen få spark....tror jeg....:klø:

Bra med deg ? Du står på med skole og graving, du ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, den beskrivelsen med bobler som sprekker har jeg hørt før. Høres bare merkelig ut i min verden. Må være rart å vite at det er et lite vesen inne i seg som driver og bajaser rundt...

:rødme: Du merker det jo bedre etterhvert. Ei til jeg kjenner som er gravid nå driver stadig og "klager" over kraftige spark. Og hun går på kampsport! :ler:

jeg har det bra! Bare oppgaveskriving nå, ikke noe mer graving i år.(heldigvis)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro du meg; veldig merkelig i min verden også!! :ler:

Skulle egentlig ønske at jeg kjente litt mer...og at magen var litt mer "gravidaktig" og ikke bare så feit ut.....:sjenert: Men det kommer vel rekende!! :fnise:

Vil du ikke grave, da ? Trudde det var hele poenget med utdannelsen, jeg...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:hakeslepp:

Du er hvafforno!?

Joda, jeg jobber 12-timers dag. Jobber skift da, så har 12 dager på og 9 dager av. By the way, den personen som kom på idéen om å ha den ordningen burde blitt halshugget. :dry: Mannen min har 2-4 han, altså 2 uker på og 4 uker av! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...