Lemming Skrevet 27. februar 2012 #4342 Skrevet 27. februar 2012 (endret) Hei igjen! Takk for sist, Lemming! Det var lenge siden, ja! Har du fått nummer to, enda? Ingen nummer 2 enda.. Vi prøver enda, og har nylig vært hos lege for å undersøke saken! Er det vanleg at eitåringar berre søv i tredve minuttar om dagen? I tillegg holdt han det gåande i natt, men det pleiar han heldigvis ikkje å gjere. C har ein fæl uvane i at han sparker av seg dyna når han ikkje vil sove. (til dømes klokka fire om morgenen...) Eg får ikkje tid til å lese til eksamenene mine før han legg seg om kvelden, og då er eg eigentleg nøgd av dagen og ønskjer berre å leike TV-zombie..... Min nr.1 sov urolig da han var liten, og jeg husker så godt hvor slitsomt det var å studere på den tiden. Det var utrolig tungt å få gjort innleveringer og lekser, eller lese til prøver, det var jo ikke sjangs å få gjort det på dagtid. Og når kvelden kom var jeg helt skutt, ikke akkurat spesielt opplagt til å ta fatt i skolearbeid... Særlig ikke når man hadde fått lite søvn den natten! Men hold ut, det blir bedre! Gratulerer med (overstått) bursdag i huset forresten, og E T T Å R I N G !!! Endret 27. februar 2012 av Lemming
Sequax Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #4343 Skrevet 28. februar 2012 Hei, alle saman! En god til dere alle. I dag har vi vore på helsestasjonen for å få ett-års-vaksina, og ho var ikkje populær! No søv C godt og trygt heime i vogna si... Belle!! PM med Wordfeud-namn, please!! Mamma har vore her nokre dagar no for å hjelpe meg litt med C, så eg får lest.
Sequax Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #4346 Skrevet 6. mars 2012 Hei på dykkar! Her går dagane med til jobbing, lesing og baby...puh! Ikkje mykje tid til noko anna! Har endeleg fått eksamensdatoer nå, så da har eg noko å forhalde meg til! Håpar dykk alle har det strålande! Eg kjem sterkare tilbake når desse siste eksamanane er unnagjort!
Sequax Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #4348 Skrevet 9. mars 2012 Takk, Alyah! Eg saknar deg, også! No har C sovna, så no skal eg gjere historieoppgåver.... Om to månader er eg feeeeeeeerdig!!! *tek på seg puggehatten*
Kokos Skrevet 9. mars 2012 #4349 Skrevet 9. mars 2012 Stor klem til deg også! Jeg er kjempeimponert over at du i tillegg til å være relativt ny mamma både studerer og jobber. Dødsflink er du! Håper du får en fin helg!
Sequax Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #4350 Skrevet 9. mars 2012 Tusen takk, Kokos! :happy: God helg til deg, også!
Sequax Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #4351 Skrevet 10. mars 2012 C har endelig begynt å krabbe skikkelig! Han har hatt en flott teknikk med åling bortover, men så har han funnet ut at det går enda litt fortere på denne måten! Du verden som utviklinga har skutt i været fra 10-12 mndr!! Ha en god dag, alle sammen? OOOOOPS! Jeg glemte visst å skrive nynorsk....
Pingting Skrevet 10. mars 2012 #4352 Skrevet 10. mars 2012 ...og jeg som nettopp skulle til å kommentere hvor imponert jeg var over at du holder på nynorsken!
Sequax Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #4354 Skrevet 11. mars 2012 No er det under to månadar til eg er ferdig med dei to muntlege eksamenane.... Så...det vil seie eg har under to månadar å pugge på... Eg kjenner det er mykje no om dagane...entan jobbar eg, ellers les eg. I mellomtida passar eg C, og mannen tek på seg mykje overtid så vi får litt meir å rutte med. Eg saknar kvalitetstid saman med kjæresten min.... Det vert betre når berre desse eksamenane er over! Da kan eg forhåpentlegvis få studere noko eg VIL etter det! :gjeiper: ****** Over til noko anna: korleis får ein bilete i "Draw Something"? Eg ser at fleire har ein liten avatar, men eg skjønner ikkje kva slags knapp eg skal trykke på for å få det til? Draw Something er verkeleg artig! :happy: Viktig å leike litt mellom slaga! Er det nokon som ønskjer å spele DS med meg, så send meg gjerne ein PM med brukarnamn! Ønskjer dykkar alle ein framifrå og førebels ( for eit ord! I kva slags kontekst brukas det? Og kva tydar det, att?)kveld!
Sequax Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #4355 Skrevet 11. mars 2012 *tek svært sakte opp religionsboka og tek fatt på kristendommen. Liturgiske tekstar og katekismen ventar*
Pingting Skrevet 11. mars 2012 #4356 Skrevet 11. mars 2012 Tror nok bare du får det om du kobler den opp mot FB-profilen din. Eg vil spele med deg! Brukarnamnet mitt er Ping10ng. (om ikke vi gjør det allerede da, da får du ha meg unnskyldt - jeg går litt i surr i hvem som er hvem)
Gjest Gaby Skrevet 11. mars 2012 #4357 Skrevet 11. mars 2012 Førebels er det verste nynorske ordet jeg vet! Det betyr foreløpig
Gjest Gaby Skrevet 11. mars 2012 #4360 Skrevet 11. mars 2012 Eg ber så inderleg om forlatelse, eg er vonbråten og lovar at det aldri skal gjentakast!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå