Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei igjen!

Takk for sist, Lemming! :vinke:

Det var lenge siden, ja! :jepp:

Har du fått nummer to, enda? :klem:

Ingen nummer 2 enda.. :( Vi prøver enda, og har nylig vært hos lege for å undersøke saken!

Er det vanleg at eitåringar berre søv i tredve minuttar om dagen? :Gjesp: I tillegg holdt han det gåande i natt, men det pleiar han heldigvis ikkje å gjere. C har ein fæl uvane i at han sparker av seg dyna når han ikkje vil sove. (til dømes klokka fire om morgenen...:dry:)

Eg får ikkje tid til å lese til eksamenene mine før han legg seg om kvelden, og då er eg eigentleg nøgd av dagen og ønskjer berre å leike TV-zombie..... :sprettoy:

Min nr.1 sov urolig da han var liten, og jeg husker så godt hvor slitsomt det var å studere på den tiden. Det var utrolig tungt å få gjort innleveringer og lekser, eller lese til prøver, det var jo ikke sjangs å få gjort det på dagtid. Og når kvelden kom var jeg helt skutt, ikke akkurat spesielt opplagt til å ta fatt i skolearbeid... Særlig ikke når man hadde fått lite søvn den natten!

Men hold ut, det blir bedre! :Nikke:

Gratulerer med (overstått) bursdag i huset forresten, og :klovn::gave: E T T Å R I N G !!! :bursdag:

Endret av Lemming
Skrevet

Hei, alle saman! :vinke:

En god :klem: til dere alle. I dag har vi vore på helsestasjonen for å få ett-års-vaksina, og ho var ikkje populær! :daane: No søv C godt og trygt heime i vogna si...:)

Belle!! PM med Wordfeud-namn, please!! :jepp:

Mamma har vore her nokre dagar no for å hjelpe meg litt med C, så eg får lest. :)

Skrevet

Hei på dykkar! :vinke:

Her går dagane med til jobbing, lesing og baby...puh! Ikkje mykje tid til noko anna! Har endeleg fått eksamensdatoer nå, så da har eg noko å forhalde meg til! :jepp:

Håpar dykk alle har det strålande! Eg kjem sterkare tilbake når desse siste eksamanane er unnagjort! :sol:

Skrevet

Takk, Alyah! Eg saknar deg, også! :klem:

No har C sovna, så no skal eg gjere historieoppgåver....:sukk: Om to månader er eg feeeeeeeerdig!!! :jepp::danse:

*tek på seg puggehatten*

Skrevet

Stor klem til deg også! :klem:

Jeg er kjempeimponert over at du i tillegg til å være relativt ny mamma både studerer og jobber. Dødsflink er du! :jepp:

Håper du får en fin helg! :strix:

Skrevet

Tusen takk, Kokos! :happy:

God helg til deg, også!

Skrevet

C har endelig begynt å krabbe skikkelig! :jepp: Han har hatt en flott teknikk med åling bortover, men så har han funnet ut at det går enda litt fortere på denne måten!

Du verden som utviklinga har skutt i været fra 10-12 mndr!! :daane:

Ha en god dag, alle sammen? :goodbye:

OOOOOPS! Jeg glemte visst å skrive nynorsk.... :rosaengel:

Skrevet

...og jeg som nettopp skulle til å kommentere hvor imponert jeg var over at du holder på nynorsken! :hoho:

Skrevet

:ler:

No er det under to månadar til eg er ferdig med dei to muntlege eksamenane....:strix: Så...det vil seie eg har under to månadar å pugge på...:redd:

:sukk:

Eg kjenner det er mykje no om dagane...entan jobbar eg, ellers les eg. I mellomtida passar eg C, og mannen tek på seg mykje overtid så vi får litt meir å rutte med. Eg saknar kvalitetstid saman med kjæresten min.... :tristbla: Det vert betre når berre desse :sinnatagg: eksamenane er over! Da kan eg forhåpentlegvis få studere noko eg VIL etter det! :gjeiper:

Over til noko anna: korleis får ein bilete i "Draw Something"? Eg ser at fleire har ein liten avatar, men eg skjønner ikkje kva slags knapp eg skal trykke på for å få det til? :klo:

Draw Something er verkeleg artig! :happy: Viktig å leike litt mellom slaga! :jepp:

Er det nokon som ønskjer å spele DS med meg, så send meg gjerne ein PM med brukarnamn! :Nikke:

Ønskjer dykkar alle ein framifrå og førebels (:ler: for eit ord! I kva slags kontekst brukas det? Og kva tydar det, att?)kveld!

:vinke:

Skrevet

*tek svært sakte opp religionsboka og tek fatt på kristendommen. Liturgiske tekstar og katekismen ventar*

Skrevet

Tror nok bare du får det om du kobler den opp mot FB-profilen din.

Eg vil spele med deg! Brukarnamnet mitt er Ping10ng.

(om ikke vi gjør det allerede da, da får du ha meg unnskyldt - jeg går litt i surr i hvem som er hvem)

Skrevet

:hoho:

Førebels er det verste nynorske ordet jeg vet! Det betyr foreløpig ;)

Skrevet

Eg ber så inderleg om forlatelse, eg er vonbråten og lovar at det aldri skal gjentakast! :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...