Pingting Skrevet 5. januar 2012 #4103 Skrevet 5. januar 2012 JÆ'KKE FRA OSLO, JÆ'R FRA ØSTFÅLL! (og nei, jeg sier ikke bilær og båtær, jeg er ikke fra DEN delen av østfold) *trassanfall*
Gjest Katee Skrevet 5. januar 2012 #4105 Skrevet 5. januar 2012 Eg syns det hadde vore litt søtt om du sa bilær
Sequax Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #4111 Skrevet 6. januar 2012 ÅÅÅ, det er så koseleg å komme heim frå arbeid og sjå at de har vore innom her! Gaby: er du imponert fordi du trur eg fekk fem i nynorsk....? Har ikkje kome så langt enda! Men, om Al spår rett, så får eg fem eller betre på nynorskeksamen til våren! Vi får krysse fingra og håpe det beste! Fytti katta, så slitsamt det var på jobb i dag... Eg er heilt utsliten. Tenkjer de har lagt dykkar alle saman no, så eg får vel ingen medynk...? *fiskar i vonlause* God natt, vi pratast i morgon!
Gjest Gaby Skrevet 6. januar 2012 #4114 Skrevet 6. januar 2012 Sjølvsagd Det er ikkje utan grunn at eg kallar meg sjølv eit b-menneske!
Sequax Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #4115 Skrevet 6. januar 2012 Eit B-menneskje som brukar nesten ein time på å svare, er du... Og no skal Kvaksen finne senga si... Eg skal opp med guten om ikkje mange timane.......
Gjest Gaby Skrevet 6. januar 2012 #4116 Skrevet 6. januar 2012 Hehe, omforlates kvaksemor! Eg vart så oppteke av alle seriane på sumo, at eg gløymde meg heilt bort. No er det vel tid for å leggja seg her og, vi snakkast i morgon
Sequax Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #4117 Skrevet 6. januar 2012 God morgon, godtfolk! Det blei ikkje mange timane på auget i natt...dels fordi eg var utmatta, og dels fordi dette sjølvsagd var natta da samboer bestemde seg for å brølsnorke noe heilt inni granskauen.... OG sjølvsagd vakna guten før klokka åtte.......Eg har fri idag, så eg legg meg nok ned og søv saman med C om ikkje lenge. Det som er fint med å stå opp så tidleg er at ein får sjå den flotte soloppgången! Eg elskar vintervéret sånn som det er i desse dagar: mykje snø med glitrande grantoppar rett utanfor vindauget. :happy: Eg ynskjer dykk ei heidundrandes god dag!
Sequax Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #4118 Skrevet 6. januar 2012 Korleis byter eg frå graviditetsdagbok til generell dagbok? Eg er ikkje som Pingting som heile tida forlét dagbøkene sine og dannar nye...
Pingting Skrevet 6. januar 2012 #4119 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Jeg savner snø Hurra for snorkesamboere. Har en sånn en jeg og. Heldigvis har vi også en ganske behagelig sofa, det hender jeg gir opp og legger meg der. Ha en fin dag, Kvakken! Endret 6. januar 2012 av Pingting
Sequax Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #4120 Skrevet 6. januar 2012 Kvakken? :overraska: Ha ein strålande dag, du også! Eg har forresten fått ei kvise akkurat på kjevebeinet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå