Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JÆ'KKE FRA OSLO, JÆ'R FRA ØSTFÅLL!

(og nei, jeg sier ikke bilær og båtær, jeg er ikke fra DEN delen av østfold)

*trassanfall*

Skrevet

Oh noes! Må veie opp.

potter-loreal.gif

Skrevet

ÅÅÅ, det er så koseleg å komme heim frå arbeid og sjå at de har vore innom her!

Gaby: er du imponert fordi du trur eg fekk fem i nynorsk....? :fnise: Har ikkje kome så langt enda! Men, om Al spår rett, så får eg fem eller betre på nynorskeksamen til våren! :Nikke:

Vi får krysse fingra og håpe det beste!

Fytti katta, så slitsamt det var på jobb i dag...:roll: Eg er heilt utsliten. Tenkjer de har lagt dykkar alle saman no, så eg får vel ingen medynk...? *fiskar i vonlause*

God natt, vi pratast i morgon! :klem:

Skrevet

Kva i alle....er du vaken?!! :hakeslepp:

:strix:

Skrevet

Sjølvsagd :nigo: Det er ikkje utan grunn at eg kallar meg sjølv eit b-menneske!

Skrevet

Eit B-menneskje som brukar nesten ein time på å svare, er du...:dry:

Og no skal Kvaksen finne senga si... :sovne: Eg skal opp med guten om ikkje mange timane.......:Gjesp:

Skrevet

Hehe, omforlates kvaksemor! Eg vart så oppteke av alle seriane på sumo, at eg gløymde meg heilt bort. No er det vel tid for å leggja seg her og, vi snakkast i morgon :klemmer:

:sove:

Skrevet

God morgon, godtfolk! :Gjesp::kaffekopp:

Det blei ikkje mange timane på auget i natt...dels fordi eg var utmatta, og dels fordi dette sjølvsagd var natta da samboer bestemde seg for å brølsnorke noe heilt inni granskauen....:dry:

OG sjølvsagd vakna guten før klokka åtte.......Eg har fri idag, så eg legg meg nok ned og søv saman med C om ikkje lenge.

Det som er fint med å stå opp så tidleg er at ein får sjå den flotte soloppgången! :jepp: Eg elskar vintervéret sånn som det er i desse dagar: mykje snø med glitrande grantoppar rett utanfor vindauget. :happy: :sno:

Eg ynskjer dykk ei heidundrandes god dag! :goodbye:

Skrevet

Korleis byter eg frå graviditetsdagbok til generell dagbok? :klo: Eg er ikkje som Pingting som heile tida forlét dagbøkene sine og dannar nye... :snurt:

Skrevet (endret)

Jeg savner snø :lete:

Hurra for snorkesamboere. :dry: Har en sånn en jeg og. Heldigvis har vi også en ganske behagelig sofa, det hender jeg gir opp og legger meg der. :fnise:

Ha en fin dag, Kvakken! :klemmer:

Endret av Pingting
Skrevet

Kvakken? :overraska:

Ha ein strålande dag, du også! :goodbye:

Eg har forresten fått ei kvise akkurat på kjevebeinet...:dry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...