Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Nå skumleste jeg og fant ordene "parfyme" og "pinnekjøtt" i samme innlegg, også gjorde hjernen sin helt egen konklusjon! :ler:

Godt nyttår søtis! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Parfymert pinnekjøtt! :happy:

Godt nyttår til deg også, Pingting!

Jo, Al, det skal eg fortelle deg: eit av fagene eg har tenkt til å ta opp denne våren er nynorsk...:daane: Så frå dette augneblinket og til nynorskeksamen er vel overstått skal eg forsøke å skrive nynorsk og tenkje så mykje som mogleg på nynorsk. Eg veit at vertfall(?) eit par av dagbokleserane mine har nynorsk som hovudmål, så eg ber derfor på mitt mest ydmyke om å bli retta og veileda fram imot eksamen. Eg tek imot råd, tips, rettingar og forslag med stor takknemnd!

:pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Gaby! Det skal eg gjere! Det fyrste eg skal kjøpe er bokmål-nynorsk ordbok... :gjeiper:

Fant dessuten (hva er dessuten på nynorsk? Dessutan?)ei fin grammatikkbok på nettet, som eg tenkjer på å kjøpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg anbefaler Are Kalvø, han er verkelig morosam.

Det heiter uansett på nynorsk og, men du kan og skriva "utan omsyn til" vess du heller følar for det :fnise:

Ordbok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for linken! *notere seg Are Kalvø bak øret*

Har du ei god side med nynorsk verbbøying også, kanskje? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, nynorsk. Jeg likte faktisk nynorsk og vurderte å melde meg inn i Norsk Målungdom husker jeg. Kanskje litt for å trasse alle de som haaaaata faget. ;)

Husker Vesaas'ene spesielt godt. Fuglane av Tarjei Vesaas, og dette diktet av Halldis Moren Vesaas:

Du går fram til mi inste grind

Og eg går fram til di

Innanfor den er kvar av oss einsam

Og det skal vi alltid bli

Aldri trenge seg lenger fram

Var lova som gjaldt oss to

Anten vi møttes tidt eller sjeldan

Var møtet tillit og ro

Står du der ikkje ein dag eg kjem

Fell det meg lett å snu

Når eg har stått litt og sett mot huset

Og tenkt på at der bor du

Så lenge eg veit du vil koma i blant

Som no over knastrande grus

Og smile glad når du ser meg stå her

Skal eg ha ein heim i mitt hus

Får frysninger av det diktet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å....eg visste dere (hvorfor får jeg ikke opp "dere" i nynorskordboka? Heiter det ikkje "dere"?) ville hjelpe meg! :rodmer: Go'jentene! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dessuten (hva er dessuten på nynorsk? Dessutan?)ei fin grammatikkbok på nettet, som eg tenkjer på å kjøpe meg.

Det heiter uansett på nynorsk og, men du kan og skriva "utan omsyn til" vess du heller følar for det :fnise:

ihvertfall - i alle fall

dessuten - dessutan

Det var jaggu godt at eg svara på det eg vart spurd etter. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, nynorsk. Jeg likte faktisk nynorsk og vurderte å melde meg inn i Norsk Målungdom husker jeg. Kanskje litt for å trasse alle de som haaaaata faget. ;)

Husker Vesaas'ene spesielt godt. Fuglane av Tarjei Vesaas, og dette diktet av Halldis Moren Vesaas:

Du går fram til mi inste grind

Og eg går fram til di

Innanfor den er kvar av oss einsam

Og det skal vi alltid bli

Aldri trenge seg lenger fram

Var lova som gjaldt oss to

Anten vi møttes tidt eller sjeldan

Var møtet tillit og ro

Står du der ikkje ein dag eg kjem

Fell det meg lett å snu

Når eg har stått litt og sett mot huset

Og tenkt på at der bor du

Så lenge eg veit du vil koma i blant

Som no over knastrande grus

Og smile glad når du ser meg stå her

Skal eg ha ein heim i mitt hus

Får frysninger av det diktet jeg :)

Dette diktet las vi også....På barne- eller ungdomsskulen! Veldig bra! Eg har lest "Fuglane", men hugser ikkje så mykje av innhaldet. Kanskje eg skal lese nokre klassikarar, også, ja! :jepp: (klassikarar? :huh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jaggu godt at eg svara på det eg vart spurd etter. :hoho:

Eg lot den lille glippen fare.......:plystre: Du ga meg jo opplysingar som var nyttige! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heiter ikkje 'dere'

I de pers pron, obj-form dykk, gen.-form dykkar (utt de el. di; norr þér, ér og þit, it 'de (to)', dat-akk. þykkr, ykkr 'dykk to', gen. ykkar 'dykkar to') 2. pers fl, brukt som fl av du i vanleg tiltale til fleire: har de fått med dykk alle tinga dykkar? / kjære dykk! / no må de gje dykk! / i høfleg tiltale til ein el. fleire (skrive med stor førebokstav): greier De Dykk sjølv (til ein) el. sjølv(e) (til fleire)?

;)

Ordbok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk C på en 15-siders hjemmeeksamen på nynorsk hvor språket var 1/3 av karakteren. Mye takket være nynorsk-nøkkelen!

Nynorsknøkkel er bestilt! Tusen takk for tipset!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...