Hinata Skrevet 9. desember 2011 #4003 Skrevet 9. desember 2011 Gratulerer med 5!! Da kan du ta jul med god samvittighet
kisskissbangbang Skrevet 9. desember 2011 #4005 Skrevet 9. desember 2011 Gratulerer med femmern! Så flink du er!
Sequax Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #4006 Skrevet 9. desember 2011 Takk, jenter! :happy: ****** I natt har det snødd noe helt vilt her i skogen! Grantrærne er tunge med snø, og jeg har dompap på fuglebrettet. Jeg og C har sett på Skomaker'n...Med andre ord: skikkelig julestemning! :happy: Snart skal jeg på jobb, selv om jeg egentlig har lyst til I stua er det godt og varmt....mmmmm peisvarme..... Har blitt lite og dårlig søvn i det siste, men nå kan jeg sakte, men sikkert hente meg inn fram mot jul. Ha en fin dag, alle sammen! Og god helg!
Gjest Gaby Skrevet 9. desember 2011 #4007 Skrevet 9. desember 2011 Ååå nå fikk jeg også skikkelig julestemning! Du er så heldig som bor på landet!
Kokos Skrevet 9. desember 2011 #4010 Skrevet 9. desember 2011 Grattis! Du er dødsflink og har all grunn til å være stolt! Ha en super helg, uten lesing!
Sequax Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #4011 Skrevet 9. desember 2011 Tusen takk! Kjempedeilig å ikke ha lesing hengende over seg! Og hva I ALL VERDEN er det som skjer her på KG? Nesten 800 gjester leser i den idiotiske tråden angående "poking" på Facer'n...
*appifany* Skrevet 10. desember 2011 #4013 Skrevet 10. desember 2011 Hvor er alle sammen i kveld, da? - Skål, Kvaksen! - SKÅÅÅÅÅL!!!! - BRA JOBBA!!! - Syns absolutt du fortjente en vodka til! - Nå kan du ta en velfortjent juleferie fra skolen! Tnaaaw! Takk, Kvaksen! Men jeg er helt enig da!!! Gratulerer så masse, nå kan du ta en velfortjent ferie
Sequax Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #4015 Skrevet 11. desember 2011 Digger deg også, Al! Piff: ******** Søndag, juleferie og gyllen solskive som lyser bak snødekte grantrær! :happy: Lillegutt ligger og skravler i vogna si, iført rød genser og julebukse! I dag skal vi på julemarked! Blir koselig!
Gjest Tekola Skrevet 11. desember 2011 #4016 Skrevet 11. desember 2011 Får vel legge igjen spor her også, da. Som snikleser. Men det er så gøy å lese her! Dere finner på så mye rart! Åh, julemarked er så utrolig koselig! Håper du får en strålende dag!
Sequax Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #4017 Skrevet 11. desember 2011 Hei, Rosepiken! Snikleser! Jeg elsker sniklesere! :happy: Får skikkelig julestemning på marked... Ha en fantastisk dag, du også!
Neala Skrevet 11. desember 2011 #4018 Skrevet 11. desember 2011 Hei kvakselaks! Håper du har hatt en fin dag på julemarked! Her har vi laget pepperkaker og julemenn (eller kakemenn om du vil!) Og brente mandler Pluss gløgg, selvsagt
Sequax Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #4019 Skrevet 12. desember 2011 Var utrolig skuffende, det såkalte "julemarkedet". Åpen julegård med stands og dyr var det som ble sagt at det skulle være, bitteliten gård med neddriti stall og noen sauer i et fjøs var det som var. Julemusikk fra et vindu i huset. Skuffende, men C fikk nå sett på sau og hest, da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå