Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper egentlig på at Lillemor skal våkne sånn at jeg MÅ gå :ler: Men nå ble det jo riktig så koselig her... Og jeg har da sovet godt det siste døgnet? :lur:

Edit: Om jeg trenger tissepause, så legger jeg meg like gjerne etterpå!! :opplyser:

Endret av chico
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Nå lukter det så jul i stua her, altså! Svibel, klementin og granbar...Billie Holiday surrer lavt i bakgrunnen...Me-time! :hjerte:

Fy fader'n...så dere den ene posten på "nye innlegg" angående en baby på en måned som har blitt voldtatt? Orka IKKE å klikke meg inn på den. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lukter det så jul i stua her, altså! Svibel, klementin og granbar...Billie Holiday surrer lavt i bakgrunnen...Me-time! :hjerte:

Fy fader'n...så dere den ene posten på "nye innlegg" angående en baby på en måned som har blitt voldtatt? Orka IKKE å klikke meg inn på den. :tristbla:

Ouææææh nei?! Ææsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fra det ene til det andre, liksom :fnise:

Vil jo si ååååååå så koselig du har det, men det ble så feil i sammenheng med neste avsnitt :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange har lagt ut linker på fb, men nei, jeg har heller ikke lest. Det byr meg rett og slett i mot. Kvalmt!! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komet faktisk :daane:

Kanskje jeg burde legge meg? :fnise:

Går forøvrig ikke så fort med meg på padden ;)

Hæ? :huh:

Det var fra det ene til det andre, liksom :fnise:

Vil jo si ååååååå så koselig du har det, men det ble så feil i sammenheng med neste avsnitt :overrasket:

Og nå vil jeg bare si: :hoho: til første avsnitt og :sukk: til andre!

Har sett mange har lagt ut linker på fb, men nei, jeg har heller ikke lest. Det byr meg rett og slett i mot. Kvalmt!! :tristbla:

Ble kvalm av å lese tittelen. Blir helt livredd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklaring:

Første setning; kommenterte min egen skrivefeil fra tidligere innlegh.

Andre setning: burde jeg gå å legge meg siden jeg er så trøtt at jeg bare skriver feil?

Tredje setning: det går tregt når jeg skriver på min ipad(padden) ergo ligger alltid tre innlegg bak føler jeg :)

Ok nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nei, nå syns jeg dere begynner å dabbe av her, så nå går jeg og køyer! Takk for praten, jenter! Dere er best! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...