Sequax Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3881 Del Skrevet 5. desember 2011 Tissepause! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. desember 2011 #3882 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Håper egentlig på at Lillemor skal våkne sånn at jeg MÅ gå Men nå ble det jo riktig så koselig her... Og jeg har da sovet godt det siste døgnet? Edit: Om jeg trenger tissepause, så legger jeg meg like gjerne etterpå!! Endret 5. desember 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 5. desember 2011 #3883 Del Skrevet 5. desember 2011 Du kan sikkert oppnå både det ene og det andre med den, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. desember 2011 #3884 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg poster ett innlegg så er det komet tre i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 5. desember 2011 #3885 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg poster ett innlegg så er det komet tre i mellomtiden Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3886 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå lukter det så jul i stua her, altså! Svibel, klementin og granbar...Billie Holiday surrer lavt i bakgrunnen...Me-time! Fy fader'n...så dere den ene posten på "nye innlegg" angående en baby på en måned som har blitt voldtatt? Orka IKKE å klikke meg inn på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. desember 2011 #3887 Del Skrevet 5. desember 2011 Komet faktisk Kanskje jeg burde legge meg? Går forøvrig ikke så fort med meg på padden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. desember 2011 #3888 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå lukter det så jul i stua her, altså! Svibel, klementin og granbar...Billie Holiday surrer lavt i bakgrunnen...Me-time! Fy fader'n...så dere den ene posten på "nye innlegg" angående en baby på en måned som har blitt voldtatt? Orka IKKE å klikke meg inn på den. Ouææææh nei?! Ææsj!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 5. desember 2011 #3889 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå lukter det så jul i stua her, altså! Svibel, klementin og granbar...Billie Holiday surrer lavt i bakgrunnen...Me-time! Fy fader'n...så dere den ene posten på "nye innlegg" angående en baby på en måned som har blitt voldtatt? Orka IKKE å klikke meg inn på den. Det var fra det ene til det andre, liksom Vil jo si ååååååå så koselig du har det, men det ble så feil i sammenheng med neste avsnitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. desember 2011 #3890 Del Skrevet 5. desember 2011 Fy fader'n...så dere den ene posten på "nye innlegg" angående en baby på en måned som har blitt voldtatt? Orka IKKE å klikke meg inn på den. Har sett mange har lagt ut linker på fb, men nei, jeg har heller ikke lest. Det byr meg rett og slett i mot. Kvalmt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3891 Del Skrevet 5. desember 2011 Komet faktisk Kanskje jeg burde legge meg? Går forøvrig ikke så fort med meg på padden Hæ? Det var fra det ene til det andre, liksom Vil jo si ååååååå så koselig du har det, men det ble så feil i sammenheng med neste avsnitt Og nå vil jeg bare si: til første avsnitt og til andre! Har sett mange har lagt ut linker på fb, men nei, jeg har heller ikke lest. Det byr meg rett og slett i mot. Kvalmt!! Ble kvalm av å lese tittelen. Blir helt livredd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. desember 2011 #3892 Del Skrevet 5. desember 2011 Forklaring: Første setning; kommenterte min egen skrivefeil fra tidligere innlegh. Andre setning: burde jeg gå å legge meg siden jeg er så trøtt at jeg bare skriver feil? Tredje setning: det går tregt når jeg skriver på min ipad(padden) ergo ligger alltid tre innlegg bak føler jeg Ok nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3893 Del Skrevet 5. desember 2011 *leter etter teskje* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. desember 2011 #3894 Del Skrevet 5. desember 2011 Du bør ha funnet den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3895 Del Skrevet 5. desember 2011 *gotcha!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. desember 2011 #3896 Del Skrevet 5. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3897 Del Skrevet 5. desember 2011 Nei, nå syns jeg dere begynner å dabbe av her, så nå går jeg og køyer! Takk for praten, jenter! Dere er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3898 Del Skrevet 5. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. desember 2011 #3899 Del Skrevet 5. desember 2011 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3900 Del Skrevet 5. desember 2011 Natta, Piff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå