Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jenter! Takk for alle lykkeønskninger! :klem:

Hei på deg, Blåmor! Kjempekoselig å "se" deg igjen! :jepp:

Jeg har en veldig god følelse angående eksamen i går! :Nikke: Heldigvis! Hadde eksamen på PC for første gang i mitt liv. Var utrolig greit, for jeg skriver jo mye fortere på PC. I morgen er det muntlig eksamen........

Ønsk meg lykke til!! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med vel overstått! Og lykke til i morgen. Muntlig er skummelt, men går som regel bedre enn man tror. Hvis man er negativ ihvertfall! :ler:

Skrevet

SATAN, JEG HATER EDDERKOPPER!!!! Krypende jævelskap! Her sitter jeg og aner fred og ingen fare, så dukker det plutselig opp en edderjævel opp på armlenet. I det jeg skriker og er på vei opp, gjør den ikke som andre insekter og GET THE FUCK OUTA HERE, nei, den løper i 324 km/t MOT MEG!! Hva skjer, a, lissom?!!!!

Hvor er du, lille jævel? Komma til mor....:lete: *skrangle med blikkboks*

• Liker 1
Skrevet

Grattis med vel overstått! Og lykke til i morgen. Muntlig er skummelt, men går som regel bedre enn man tror. Hvis man er negativ ihvertfall! :ler:

Takk, Ping! :kose:

Skrevet

"Eg steikte lauk med kvitlauk"

NRK på en onsdag kl. 12.44.

Skrevet

Edderjævler og kvitlauk. Her er det eksamensforberedelser, ser jeg! :hoho:

Skrevet

Edderjævler og kvitlauk. Her er det eksamensforberedelser, ser jeg! :hoho:

:skratte:

Skrevet

SATAN, JEG HATER EDDERKOPPER!!!! Krypende jævelskap! Her sitter jeg og aner fred og ingen fare, så dukker det plutselig opp en edderjævel opp på armlenet. I det jeg skriker og er på vei opp, gjør den ikke som andre insekter og GET THE FUCK OUTA HERE, nei, den løper i 324 km/t MOT MEG!! Hva skjer, a, lissom?!!!!

:ler:

Ååh. Ser det for meg!! :ler:

Skrevet

;)

Uff, eg er kaffilaus. Og te smakar skit. Skal bli godt med kaffi når mannen kjem heim! :opplyser:

Skrevet

Eksamensforberedelser er ikke like lett alltid :sjenert:

Skal ha eksamen neste uke og uken etter der igjen, og i stedet for å lese til den jeg skla ha først fokuserer jeg på den jeg har en hel uke ekstra å forberede meg til.

Føler at løpet er kjørt før jeg i det hele tatt har startet :sukk:

Men men, man skal nok komme seg gjennom det ;)

Skrevet

Eksamensforberedelser er ikke like lett alltid :sjenert:

Skal ha eksamen neste uke og uken etter der igjen, og i stedet for å lese til den jeg skla ha først fokuserer jeg på den jeg har en hel uke ekstra å forberede meg til.

Føler at løpet er kjørt før jeg i det hele tatt har startet :sukk:

Men men, man skal nok komme seg gjennom det ;)

:troest:

Eksamen er noe forbanna pes! :kjefte: Føler at jeg begynne å komme i mål sånn forberedelsesmessig, egentlig...Håper magefølelsen stemmer! Lykke til på eksamenene dine, Kjeksen! :)

Skrevet (endret)

:hoho:

Samma skjedde med meg og, mens jeg satt i sofan...naken.. Der var den plutselig på sofaputa og i full fart mot?!?meg. WTF!!!!?

Hoppa inn på kjøkkenet fra sittende posisjon. Målte det etterpå, var 5 meter. Satte nok en eller annen slags verdensrekord.

Endret av *appifany*
Skrevet

Vær glad det ikke var midt under muntligeksamen at den dukket opp :ler:

Skrevet

Jeg er faktisk ferdig med julegavehandelen! Før 1. desember! :daane:

(Og C skal IKKE sove i kveld............Tullekroken!) :daane:

Skrevet

:kose:

Jeg skulle skrive noe fornuftig, men alt jeg ser for meg er nakne damer og edderkopper :skratte:

Skrevet

Ja....ser for meg at en edderkopp iler inn i rumpa på App, og DERMED får henne til å hoppe inn på kjøkkenet! :ler:

Skrevet

:ler:

Oh my God! Du gir meg de bildene i hodet nå altså! :skratte:

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...