Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3801 Skrevet 30. november 2011 Hei, jenter! Takk for alle lykkeønskninger! Hei på deg, Blåmor! Kjempekoselig å "se" deg igjen! Jeg har en veldig god følelse angående eksamen i går! Heldigvis! Hadde eksamen på PC for første gang i mitt liv. Var utrolig greit, for jeg skriver jo mye fortere på PC. I morgen er det muntlig eksamen........ Ønsk meg lykke til!!
Pingting Skrevet 30. november 2011 #3802 Skrevet 30. november 2011 Grattis med vel overstått! Og lykke til i morgen. Muntlig er skummelt, men går som regel bedre enn man tror. Hvis man er negativ ihvertfall!
Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3803 Skrevet 30. november 2011 SATAN, JEG HATER EDDERKOPPER!!!! Krypende jævelskap! Her sitter jeg og aner fred og ingen fare, så dukker det plutselig opp en edderjævel opp på armlenet. I det jeg skriker og er på vei opp, gjør den ikke som andre insekter og GET THE FUCK OUTA HERE, nei, den løper i 324 km/t MOT MEG!! Hva skjer, a, lissom?!!!! Hvor er du, lille jævel? Komma til mor.... *skrangle med blikkboks* 1
Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3804 Skrevet 30. november 2011 Grattis med vel overstått! Og lykke til i morgen. Muntlig er skummelt, men går som regel bedre enn man tror. Hvis man er negativ ihvertfall! Takk, Ping!
Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3805 Skrevet 30. november 2011 "Eg steikte lauk med kvitlauk" NRK på en onsdag kl. 12.44.
Pingting Skrevet 30. november 2011 #3806 Skrevet 30. november 2011 Edderjævler og kvitlauk. Her er det eksamensforberedelser, ser jeg!
Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3807 Skrevet 30. november 2011 Edderjævler og kvitlauk. Her er det eksamensforberedelser, ser jeg!
kisskissbangbang Skrevet 30. november 2011 #3808 Skrevet 30. november 2011 SATAN, JEG HATER EDDERKOPPER!!!! Krypende jævelskap! Her sitter jeg og aner fred og ingen fare, så dukker det plutselig opp en edderjævel opp på armlenet. I det jeg skriker og er på vei opp, gjør den ikke som andre insekter og GET THE FUCK OUTA HERE, nei, den løper i 324 km/t MOT MEG!! Hva skjer, a, lissom?!!!! Hvor er du, lille jævel? Komma til mor.... *skrangle med blikkboks* Ååh. Ser det for meg!!
Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3809 Skrevet 30. november 2011 ******* Uff, eg er kaffilaus. Og te smakar skit. Skal bli godt med kaffi når mannen kjem heim!
Småkjekset Skrevet 30. november 2011 #3810 Skrevet 30. november 2011 Eksamensforberedelser er ikke like lett alltid Skal ha eksamen neste uke og uken etter der igjen, og i stedet for å lese til den jeg skla ha først fokuserer jeg på den jeg har en hel uke ekstra å forberede meg til. Føler at løpet er kjørt før jeg i det hele tatt har startet Men men, man skal nok komme seg gjennom det
Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3811 Skrevet 30. november 2011 Eksamensforberedelser er ikke like lett alltid Skal ha eksamen neste uke og uken etter der igjen, og i stedet for å lese til den jeg skla ha først fokuserer jeg på den jeg har en hel uke ekstra å forberede meg til. Føler at løpet er kjørt før jeg i det hele tatt har startet Men men, man skal nok komme seg gjennom det Eksamen er noe forbanna pes! Føler at jeg begynne å komme i mål sånn forberedelsesmessig, egentlig...Håper magefølelsen stemmer! Lykke til på eksamenene dine, Kjeksen!
*appifany* Skrevet 30. november 2011 #3812 Skrevet 30. november 2011 (endret) SATAN, JEG HATER EDDERKOPPER!!!! Krypende jævelskap! Her sitter jeg og aner fred og ingen fare, så dukker det plutselig opp en edderjævel opp på armlenet. I det jeg skriker og er på vei opp, gjør den ikke som andre insekter og GET THE FUCK OUTA HERE, nei, den løper i 324 km/t MOT MEG!! Hva skjer, a, lissom?!!!! Hvor er du, lille jævel? Komma til mor.... *skrangle med blikkboks* Samma skjedde med meg og, mens jeg satt i sofan...naken.. Der var den plutselig på sofaputa og i full fart mot?!?meg. WTF!!!!? Hoppa inn på kjøkkenet fra sittende posisjon. Målte det etterpå, var 5 meter. Satte nok en eller annen slags verdensrekord. Endret 30. november 2011 av *appifany*
Gjest Gaby Skrevet 30. november 2011 #3814 Skrevet 30. november 2011 Vær glad det ikke var midt under muntligeksamen at den dukket opp
Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3816 Skrevet 30. november 2011 Jeg er faktisk ferdig med julegavehandelen! Før 1. desember! (Og C skal IKKE sove i kveld............Tullekroken!)
Gjest Katee Skrevet 30. november 2011 #3817 Skrevet 30. november 2011 Jeg skulle skrive noe fornuftig, men alt jeg ser for meg er nakne damer og edderkopper
Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3818 Skrevet 30. november 2011 Ja....ser for meg at en edderkopp iler inn i rumpa på App, og DERMED får henne til å hoppe inn på kjøkkenet!
Gjest Katee Skrevet 30. november 2011 #3819 Skrevet 30. november 2011 Oh my God! Du gir meg de bildene i hodet nå altså!
Sequax Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3820 Skrevet 30. november 2011 Oh my God! Du gir meg de bildene i hodet nå altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå