Gjest Misteltein Skrevet 12. november 2011 #3761 Skrevet 12. november 2011 (endret) *liste seg forsiktig inn igjen etter å ha vært lite på KG* Du hadde detti ut av mine innlegg. Hva er det du skal ha eksamen i? Er det norsk? Det heter ikke særemne lengre Det heter fordypningsoppgave Jeg får også den Tøfferud på hjernen. Men her går det mest i drømmehagen..... "Hei, jeg heter Hinkel Pinkel. Hinkel Pinkel tinkel dinkel vinkel" eller noe sånt. (Hilsen Krizzy ) Endret 12. november 2011 av Misteltein
Sequax Skrevet 12. november 2011 Forfatter #3762 Skrevet 12. november 2011 Hei, jenter! Koselig at dere har vært innom dagboka mi... Det går i leeeeeeeesing! Har fått unna stoff som krever skikkelig fokus nå i helga, mens pappa og C har kost seg sammen. Leste i en tråd her at det liksom er fy-fy at barn ser TV? Jeg har Disney Junior surrende i bakgrunnen hele dagen her, jeg... Han kravler jo rundt i stua og ser på kun om han vil, så kan da ikke skjønne hvorfor det skulle være så ille? Hei, Misteltein! Sender deg en PM, jeg!
Gjest Gaby Skrevet 13. november 2011 #3763 Skrevet 13. november 2011 Vi så da på tv vi også da vi var små, kan ikke si vi har tatt nevneverdig skade Det viktigste er nok å passe på hva barna ser! Disney er jo veldig fint da
Gjest Misteltein Skrevet 13. november 2011 #3764 Skrevet 13. november 2011 Hei, jenter! Koselig at dere har vært innom dagboka mi... Det går i leeeeeeeesing! Har fått unna stoff som krever skikkelig fokus nå i helga, mens pappa og C har kost seg sammen. Leste i en tråd her at det liksom er fy-fy at barn ser TV? Jeg har Disney Junior surrende i bakgrunnen hele dagen her, jeg... Han kravler jo rundt i stua og ser på kun om han vil, så kan da ikke skjønne hvorfor det skulle være så ille? Hei, Misteltein! Sender deg en PM, jeg! Ser han mye, da? Om jeg hadde hatt på så hadde L sett hele dagen.
Gjest Katee Skrevet 13. november 2011 #3765 Skrevet 13. november 2011 Jeg så Falcon Crest når jeg var baby Mamma sier at jeg snudde meg mot tven hver gang introsangen kom på TV til babyene!!!
^^Belle^^ Skrevet 14. november 2011 #3766 Skrevet 14. november 2011 Jeg også lar henne se på tv, mer enn samvittigheten tilsier, ihvertfall etter å ha lest den tråden. Kanskje det bare er en KG-ting? ''Alle'' jeg kjenner med babyer har tv'en på store deler av dagen. A får alltid se Disney junior før hun skal legge seg.
Gjest Misteltein Skrevet 14. november 2011 #3767 Skrevet 14. november 2011 Jeg også lar henne se på tv, mer enn samvittigheten tilsier, ihvertfall etter å ha lest den tråden. Kanskje det bare er en KG-ting? ''Alle'' jeg kjenner med babyer har tv'en på store deler av dagen. A får alltid se Disney junior før hun skal legge seg. Ja, egentlig jeg også. En ett-åring er ikke enkel å få til å sitte stille i 20-40 minutter. Så noe måtte man bare finne på!
Sequax Skrevet 22. november 2011 Forfatter #3770 Skrevet 22. november 2011 Kan ikke skjønne hva for galt det skal være å ha disney på i bakgrunnen mens han leker på matta si. Han sitter jo ikke og glaner på tv'n, heller, men kikker bort av og til. Men han får jo stimuli i form av lyder og musikk, for ikke å snakke om farger, så jeg kan ikke fatte at det skulle være ille. Har et inntrykk av at det sitter en god del mødre rundt omkring i de tusen hjem som overanalyserer hver minste ting til blods....
Neala Skrevet 22. november 2011 #3771 Skrevet 22. november 2011 Er C blitt ni måneder, alt? Tenk at barna våre er blitt så store Ha en fin dag, Kvaksen
Sequax Skrevet 22. november 2011 Forfatter #3772 Skrevet 22. november 2011 Er C blitt ni måneder, alt? Tenk at barna våre er blitt så store Ha en fin dag, Kvaksen Tenk på det!! Også vesla di, da! Ha en fin dag, du også, snuppa! Og lykke til på eksamen!
Pingting Skrevet 22. november 2011 #3773 Skrevet 22. november 2011 Har du ikke skjønt enda at alt er farlig? Hei forresten. Jeg er veldig i rykk og napp på KG for tiden. Er alt bra?
Gjest Misteltein Skrevet 22. november 2011 #3774 Skrevet 22. november 2011 Gratulerer med ni månedersdag i går!
Sequax Skrevet 25. november 2011 Forfatter #3775 Skrevet 25. november 2011 Har du ikke skjønt enda at alt er farlig? Hei forresten. Jeg er veldig i rykk og napp på KG for tiden. Er alt bra? PING! Ja, alt er veeeeldig farlig.... Man blir jo bombadert med alt også... Hvordan er det med deg, da? Savner å ha deg her mer jevnlig, men nå skal vel ikke jeg snakke så høyt om akkurat det... Gratulerer med ni månedersdag i går! Tusen takk!!
Sequax Skrevet 25. november 2011 Forfatter #3776 Skrevet 25. november 2011 God kveld, jenter! Er det noen av dere som har sett filmen "Desert flower"? Fy søren...den var bra! Waris Dirie er virkelig en fantastisk kvinne! Utrolig sterk historie...Kvinnelig kjønnslemlestelse er så ufattelig langt fra vår kultur, så det er virkelig bra at noen er talskvinne for dette forferdelige som skjedde (og som fortsatt skjer hver dag...6000 små jenter får skjært av klitoris og kjønnslepper, og får vagina sydd igjen.) Det verste ved det hele er vel nesten at det er kvinner som utfører denne kjønnslemlestelsen......... Jeg satt og holdt C tett, tett inntil meg mens jeg så filmen, og jeg føler meg så heldig som bor i et land der kvinner ikke bare er dritt og fødemaskiner...
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2011 #3777 Skrevet 25. november 2011 Huff, det er en film jeg ikke kommer til å se tror jeg. Har holdt meg unna sånne heavy filmer etter at A kom til verden (og etter at jeg så Trainspotting mens hun lå i sprinkelsengen sin ved siden av meg ). Lettrørt ja. Men ja, det er helt jævlig at mennesker er i stand til å gjøre sånn mot andre mennesker.
Sequax Skrevet 25. november 2011 Forfatter #3778 Skrevet 25. november 2011 Huff, det er en film jeg ikke kommer til å se tror jeg. Har holdt meg unna sånne heavy filmer etter at A kom til verden (og etter at jeg så Trainspotting mens hun lå i sprinkelsengen sin ved siden av meg ). Lettrørt ja. Men ja, det er helt jævlig at mennesker er i stand til å gjøre sånn mot andre mennesker. Rart du nevnte Trainspotting, for den tenkte jeg på (den scena du beskriver) da jeg lagde mat til C i stad......helt jævlig hvor mange som får unger som IKKE burde hatt det.... Jeg kommer ALDRI til å se Trainspotting igjen.....
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2011 #3779 Skrevet 25. november 2011 Rart du nevnte Trainspotting, for den tenkte jeg på (den scena du beskriver) da jeg lagde mat til C i stad......helt jævlig hvor mange som får unger som IKKE burde hatt det.... Jeg kommer ALDRI til å se Trainspotting igjen..... Herreguuud, den er så fæææl. Den scenen kom så brått på, og selv om jeg egentlig visste hva som kom til å komme på skjermen klarte jeg ikke å se bort i tide. Jeg lå resten av den natten og holdt A i hånden mens hun sov.
Sequax Skrevet 25. november 2011 Forfatter #3780 Skrevet 25. november 2011 Herreguuud, den er så fæææl. Den scenen kom så brått på, og selv om jeg egentlig visste hva som kom til å komme på skjermen klarte jeg ikke å se bort i tide. Jeg lå resten av den natten og holdt A i hånden mens hun sov. Skjønner jeg godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå