Neala Skrevet 9. september 2011 #3602 Skrevet 9. september 2011 Sutrebaby her også i dag. De har sikkert alliert seg med hverandre
Sequax Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3603 Skrevet 9. september 2011 Kanskje det er tennene i overmunnen som gjør sin fremtreden? Ej hekje peiling Håper det roer seg! N sutrer en del i dag, hun også. Men her tror jeg det er en liten forkjølelse som gnurer. Kan være det....Blitt dårlig med lesing i dag, altså, og nå skal jeg strax på jobb....Jaja! :gjeiper:
Sequax Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3604 Skrevet 9. september 2011 AHA! Det er den offisielle "Sutrebabyenes dag" idag!
Gjest Katee Skrevet 9. september 2011 #3605 Skrevet 9. september 2011 Ja, tenk på det!! Det har gått fort, ja! Bra med deg, Al? Skal innom dagboka di, også, men der NYTTER det IKKE å oppdatere seg uten å lese ca. 100 sider først... God helg, alle sammen!! :klem: (PS! Have I told you lately that I love you? I DO! ALLTID en god kommentar som venter meg her inne...Dere er toppen! og til alle dere flotte jentene her inne) Påstår du at jeg skravler? Det går bra!! har energi, så jeg skal ikke klage!!
Sequax Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3606 Skrevet 12. september 2011 Nei, ikke så mye du, Al....men alle andre i tråden din! (sier vi...) Forrige natt våkna lillemann bare én gang....OH BLISS BLISS BLISS! Tror jeg fikk ca. 5 timers sammenhengende søvn...Er på vei i seng nå for å gjenta suksessen! *krysse fingre og tær* God natt, alle sammen!
Sequax Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3608 Skrevet 13. september 2011 Hvordan gikk det? Det gikk omtrent sånn: ***** Nå har vi vært på legesjekk! Alt var bra, bortsett fra at han var litt "overernært", så vi må kutte litt ned på maten, og gi melk til sist og ikke først når han spiser. Har tenkt til å begynne å lage babymat selv, så alle tips mottas med takk! Hva fryser dere maten ned i, for eksempel? Tenker å lage litt store kvanta som jeg kan fryse i porsjoner og fryse ned.
Neala Skrevet 13. september 2011 #3609 Skrevet 13. september 2011 (endret) Jeg lager babymat selv, og de to tingene jeg har funnet ut er virkelige slagere: søtpotet og brokkoli! Og så bruker jeg fisk eller kylling. Mikser gjerne med blomkål, gulrot, mais o.l. - det er bare å prøve seg frem Jeg kjøpte en sånn pakke med masse bokser på Europris, og bruker de største av de til å fryse i Når jeg lager i store kvanta koker og moser jeg det hver for seg, og mikser litt forskjellig Husk å introdusere en og en ting om gangen for å utelukke allergi og sånt Edit: Her er en liste i dagboken til Jesse som er kjempefin Endret 13. september 2011 av chico 1
Sequax Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3611 Skrevet 14. september 2011 Takk skal du ha chico! Kos på deg også, AL!
Gjest Katee Skrevet 18. september 2011 #3612 Skrevet 18. september 2011 Hvordan går det, Kvaksen? Hatt en fin søndag?
Sequax Skrevet 18. september 2011 Forfatter #3613 Skrevet 18. september 2011 Hvordan går det, Kvaksen? Hatt en fin søndag? Hei, søteste Al! Har en kjempefin søndag! Kjæreste og babykos på planen! Nå skal minsten snart legge seg, og foreldrene hans skal kose seg med rødvin! Bra med deg?
Gjest Katee Skrevet 18. september 2011 #3614 Skrevet 18. september 2011 Å, så fint! Oppfører C seg bra? Alt er bra med Al Men gleder meg til det blir helg igjen Skulle ønske hver dag var søndag
Sequax Skrevet 19. september 2011 Forfatter #3615 Skrevet 19. september 2011 Å, så fint! Oppfører C seg bra? Alt er bra med Al Men gleder meg til det blir helg igjen Skulle ønske hver dag var søndag Jada, han er så god og snill, atte! Men nå gleder vi oss til barnerommet kommer i stand, for han våkner veldig lett hvis vi snur oss eller severer en skikkelig brakfis ()! Godt å høre at alt er bra med deg! Har liten tid til KG for tiden; her går det i puggings! (men godt jeg ikke blir helt glemt, da... ) Kommer sterkere tilbake etter at siste eksamen er ferdig! Gleder meg til å dele juleforberedelser og julestemning med dere koselig jentene her inne! :happy:
Sequax Skrevet 19. september 2011 Forfatter #3616 Skrevet 19. september 2011 Å, må forresten nevne at jeg har begynt å lage babymat, nå! Inspirert av Jesse's flotte liste! Så langt har jeg lagd fiskebollemiddag og kyllinggryte med ananas, kardemomme, hvitløk og svart pepper. Bittelitt salt. Skal si det smaker!
Gjest Katee Skrevet 19. september 2011 #3617 Skrevet 19. september 2011 Å, det høres flott ut! Så flink du er som lager hjemmelaget Jeg ble litt sulten nå jeg Snille C
^^Belle^^ Skrevet 19. september 2011 #3619 Skrevet 19. september 2011 Gleder meg til å lage mat til A jeg også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå