Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forberedet meg på regn her også, men her skinner sola.

Kjedelig med lite søvn om dagen da, Sequax! Håper det går seg til med sovingen for minstemann snart. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Usj da, kjedelig å sove dårlig. Lykke til med tannebissene! :)

Takk! :klem: Blir det ny dagbok snart? :nigo:

Forberedet meg på regn her også, men her skinner sola.

Kjedelig med lite søvn om dagen da, Sequax! Håper det går seg til med sovingen for minstemann snart. :kose:

:sove: Ja, jeg håper det, altså....Sola kom jammen meg her også!! :sol: Skal snart ut og traske en tur! Deilig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Kos på deg også, Al! :klemmer:

Nå har jeg begynt så smått å jobbe igjen! Hadde første arbeidsdag i går på ekstrajobben min. Ble sliten i beina! :daane: Skal jobbe fire dager i strekk nå, så her setter vi gang med et brak! :ler:

Tar opp tre fag til høsten for å få opp snittet så jeg kan søke på UiO igjen neste høst....Så det går i ett her om dagen!

Håper det er bra med dere alle! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!:)

Hvordan synes du det er å jobbe? Jeg har allerede begynt å grue meg til jeg må tilbake i jobb, er og bekymrer meg litt for hvordan ting skal bli med barnehage og sånn. Verdensmester i å ta sorgene på forskudd, her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg også har begynt å grue meg til å begynne å jobbe igjen. ''Bare'' 7 måneder til. :hoho:

Synes du er flink, jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!:)

Hvordan synes du det er å jobbe? Jeg har allerede begynt å grue meg til jeg må tilbake i jobb, er og bekymrer meg litt for hvordan ting skal bli med barnehage og sånn. Verdensmester i å ta sorgene på forskudd, her! :ler:

Jeg syns det er helt topp å jobbe igjen! Skikkelig sliten på slutten av dagen etter lesing og kosungen på dagtid og deretter jobbing på kvelden. Jeg har en fantastisk ekstrajobb der jeg bestemmer selv om jeg jobber eller ikke. En slags 0-timerskontrakt, og arbeidsgiver kontakter meg og spør om jeg kan jobbe da og da, og jeg kan svare ja når det passer (dvs når mannen er hjemme og kan passe C)

Vi får nok ikke barnehageplass før neste høst (urteit at man skal søke et og et halvt år i forveien! Det siste jeg tenkte på i mars i år da C var en måned gammel)

Hvordan går det med deg og lillemannen din? :klem:

:ler: Jeg også har begynt å grue meg til å begynne å jobbe igjen. ''Bare'' 7 måneder til. :hoho:

Synes du er flink, jeg. :jepp:

Det blir jo litt ensformig å gå hjemme etterhvert, så du kommer nok til å sette pris på å komme deg ut litt! :jepp::klem:

Du er kjempeflink! :jepp: Lykke til de første dagene på jobb! :klem:

Takk! Hvordan går det med deg, da? Skal innom dagboka di NEXT! :klemmer:

Å, herlighet! Er C snart 7 måneder???! :bond: Skal si det går fort!

Så flink du er! :duskedame:

Ja, tenk på det!! Det har gått fort, ja! :daane:

Bra med deg, Al? Skal innom dagboka di, også, men der NYTTER det IKKE å oppdatere seg uten å lese ca. 100 sider først...:fnise:

God helg, alle sammen!! :klem: :klem: :klem:

(PS! Have I told you lately that I love you? I DO! ALLTID en god kommentar som venter meg her inne...Dere er toppen! :hjerte: og :dagens-rose: til alle dere flotte jentene her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok...får vel lese litt vgs-fag.....Kapittel tre av ni: here we go! Eksamen i slutten av november (tre stk), så her er det bare å lese på!

:redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok...får vel lese litt vgs-fag.....Kapittel tre av ni: here we go! Eksamen i slutten av november (tre stk), så her er det bare å lese på!

:redd:

:duskedame: Dette får du til!

Tenk så deilig når desember er her og du kan senke skuldrene og bare glede deg til julekos! :jepp:

Heia, heia! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE SÅ LETT Å LESE MED EN UNGE SOM SUTRER NONSTOP TILSYNELATENDE UTEN GRUNN!

Hva ER det med C i dag?!??!?!??!?!?!??!!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er tennene i overmunnen som gjør sin fremtreden? Ej hekje peiling ;) Håper det roer seg! N sutrer en del i dag, hun også. Men her tror jeg det er en liten forkjølelse som gnurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...