Sequax Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3561 Del Skrevet 8. august 2011 Takk, Al! Jeg får heller skrive til noen andre vgs-folk, om ikke admin på skolen jeg har prøvd å få svar ut av kommer opp med noe bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3562 Del Skrevet 8. august 2011 God natt, alle sammen...nå skal jeg gå og legge meg ved siden av sønnen min. Snart kommer mannen hjem fra jobb og legger seg ved siden av meg...bliss! Vi har forresten kommet oss i gang med igjen... :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 8. august 2011 #3563 Del Skrevet 8. august 2011 så bra, kjennes alt som før? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. august 2011 Forfatter #3564 Del Skrevet 9. august 2011 så bra, kjennes alt som før? *nysgjerrig* Som å sykle! Tok keisersnitt, så intet er forandret i nytelseskanalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 9. august 2011 #3565 Del Skrevet 9. august 2011 Nytelseskanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. august 2011 Forfatter #3566 Del Skrevet 9. august 2011 Nytelseskanalen. Ja, var ikke det et fint ord? *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 9. august 2011 #3567 Del Skrevet 9. august 2011 Så dere på Adult-kanalen på tv samtidig eller? Eller kanskje nytelseskanalen bare er Adult-kanalen IRL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. august 2011 Forfatter #3568 Del Skrevet 9. august 2011 Så dere på Adult-kanalen på tv samtidig eller? Eller kanskje nytelseskanalen bare er Adult-kanalen IRL Hey, ikke gjør narr av mitt eksklusive ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. august 2011 #3569 Del Skrevet 9. august 2011 Ååja, haha! Da er jo alt i god stand der nede ja. Leste "nyhetskanalen" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. august 2011 Forfatter #3570 Del Skrevet 9. august 2011 Intet forandret i nyhetskanalen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 9. august 2011 #3571 Del Skrevet 9. august 2011 Stusset litt på den, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. august 2011 #3572 Del Skrevet 10. august 2011 Her går det for seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. august 2011 Forfatter #3573 Del Skrevet 12. august 2011 God morgen, alle sammen! I dag har jeg og C sovet til 08.30! :happy: Han våkna av at han var kald i natt kl. 04.00, og fikk sove resten av natta i mammas seng...Kosebabyen min! Han trenger ikke mat på natta lenger, og det er utrolig deilig! **** Nå har jeg sett på et matprogram på TV som heter "Indian food made easy". Å, du steike! For noen kryddere! Spisskummen, koriander, sennepsfrø, kardemomme....hvitløk og ingefær....kokos... Lurer på om jeg må prøve meg på å lage litt indisk etter hvert! Elsker indisk mat; veldger alltid indisk restaurant når jeg har valget.... Lurer på om jeg skal ta meg en tur til den lokale tyrkersjappa snart og kjøpe inn forskjellige kryddere, og prøve meg fram litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. august 2011 #3574 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg elsker indisk mat jeg også!! Men tør ikke å eksperimentere med krydder selv da Innvandrersjappa på senteret her jeg bor har masse ferdigposer med kryddermarinader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 12. august 2011 #3575 Del Skrevet 12. august 2011 Innom og ønsker folket i Kvakseheimen en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. august 2011 Forfatter #3576 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg elsker indisk mat jeg også!! Men tør ikke å eksperimentere med krydder selv da Innvandrersjappa på senteret her jeg bor har masse ferdigposer med kryddermarinader Man må begynne i det små! Jeg leker meg foreløpig med gurkemeie og tikka masala-krydder. Førstnevnte gir kjøttet en nydelig, gyllen farge! Innom og ønsker folket i Kvakseheimen en god helg! Takk, i like måte, Numi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. august 2011 #3577 Del Skrevet 13. august 2011 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. august 2011 Forfatter #3578 Del Skrevet 15. august 2011 Innom med en Takk, Al! Her får du en tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. august 2011 #3579 Del Skrevet 15. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. august 2011 Forfatter #3580 Del Skrevet 25. august 2011 God formiddag, alle sammen! I natt har jeg sovet fryktelig dårlig, noe som ser ut til å være normen nå for tiden; minsten våkner ca. annenhver time. Lurer på om det er flere tenner på gang, og at det er derfor han ikke sover noe godt.... Nok en regnværsdag her på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå