Sequax Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3521 Skrevet 3. august 2011 Takk, snuppa...men jeg føler ikke at jeg har lov til å klage...med alt som har skjedd/skjer i verden for tiden. Utøya, Afrikas horn...... Så mye elendighet.
Gjest Gaby Skrevet 3. august 2011 #3522 Skrevet 3. august 2011 Ååå, Kvakseheimen! Det var et så koselig navn. Her lukter det alltid reint og nystekte vafler Håper at ting kommer ovenpå igjen snart søta, det fortjener du! Det høres ut som en veldig fin plan med utenlandssemester, jeg krysser også fingrene for at det går som dere ønsker! Det er mye elendighet der ute, men man skal ikke ha dårlig samvittighet for at man gjerne vil ha det bra i hverdagen.
*Numi* Skrevet 3. august 2011 #3523 Skrevet 3. august 2011 Hei Sequax! Syntes jeg burde stikke innom her etter å ha møtt på deg i "små menn"-tråden. Skal oppdatere meg på dagboka litt senere, for nå er det natta her i heimen. Håper alt er bra med deg.
kisskissbangbang Skrevet 4. august 2011 #3524 Skrevet 4. august 2011 Det er veldig lov til å synes litt synd på seg sjøl selv om det er mye fælt som skjer rundt om i verden. Synes du er kjempeflink som jobber så hardt med å forbedre karakterene dine. Jeg burde, men det er så tiltak ...
Gjest Katee Skrevet 4. august 2011 #3525 Skrevet 4. august 2011 Du har lov til å klage! Jeg er stolt over deg, Kvaksen Du står på og gir deg ikke
Sequax Skrevet 5. august 2011 Forfatter #3526 Skrevet 5. august 2011 Ååå, Kvakseheimen! Det var et så koselig navn. Her lukter det alltid reint og nystekte vafler Håper at ting kommer ovenpå igjen snart søta, det fortjener du! Det høres ut som en veldig fin plan med utenlandssemester, jeg krysser også fingrene for at det går som dere ønsker! Det er mye elendighet der ute, men man skal ikke ha dårlig samvittighet for at man gjerne vil ha det bra i hverdagen. Takk, Gaby...Koselige ord! Hei Sequax! Syntes jeg burde stikke innom her etter å ha møtt på deg i "små menn"-tråden. Skal oppdatere meg på dagboka litt senere, for nå er det natta her i heimen. Håper alt er bra med deg. Hei, Numi!! Husker ikke hvor lenge det er siden sist, men jeg har iallefall en liten sønn på snart seks måneder! Det er veldig lov til å synes litt synd på seg sjøl selv om det er mye fælt som skjer rundt om i verden. Synes du er kjempeflink som jobber så hardt med å forbedre karakterene dine. Jeg burde, men det er så tiltak ... Ja, jeg veit...men jeg føler det litt sånn "stakkars lille, rike pike" når man leser om alt som skjer. Jeg er tross alt så innmari heldig, så derfor får jeg jo litt dårlig samvittighet når jeg klager... Vil du forbedre karakterer for å studere videre, du også? Du har lov til å klage! Jeg er stolt over deg, Kvaksen Du står på og gir deg ikke Tusen takk, min kjære Alyah!
Sequax Skrevet 5. august 2011 Forfatter #3527 Skrevet 5. august 2011 I dag regner det over Kvakseheimen, og temperaturen har sunket til ca. 18 grader ute...HIMMELSK!!! Det har vært alt for fuktig og varmt for både meg og Lillekvaksen og Quack Daddy...
Gjest Katee Skrevet 5. august 2011 #3528 Skrevet 5. august 2011 Quack Daddy Herlige kallenavn du har på dem Hvordan går det, vennen?
Pupsilure Skrevet 5. august 2011 #3529 Skrevet 5. august 2011 Skjønner godt at du er trist, for det er ikke noe gøy når man ikke har penger Regner med at du sparer inn på det du kan, så du trenger vel ingen sparetips. Når er permisjonen din slutt? Har du en jobb å gå til?
Sequax Skrevet 5. august 2011 Forfatter #3531 Skrevet 5. august 2011 Quack Daddy Herlige kallenavn du har på dem Hvordan går det, vennen? Det går bra! Vi har lånt litt av vår egen spare-til-neste-års-marsregningsbunke-fra-helvete-kasse, som vi får spe på litt i når det står litt bedre til. Det vil si at det har blitt sjokkis på Kvaksen og Quack Daddy= mye bedre humør! Skjønner godt at du er trist, for det er ikke noe gøy når man ikke har penger Regner med at du sparer inn på det du kan, så du trenger vel ingen sparetips. Når er permisjonen din slutt? Har du en jobb å gå til? Jada, vi sparer der vi kan! Permen min tar slutt i slutten av september (etter sju måneder) og jeg begynner å jobbe i ekstrajobben min igjen! Bedriften min åpner igjen neste sommer! Har du begynt å jobbe igjen? **** I dag har vi hatt det skikkelig koselig! Har spilt "Majin and the forsaken kingdom på PS3" og kosa oss med sjokkis! :happy: Jeg elsker å spille adventure-spill og QD (Quack Daddy...)elsker å se på...det blir mange timer med kos, det! God natt, alle herlige mennesker her inne!
Pupsilure Skrevet 6. august 2011 #3532 Skrevet 6. august 2011 Jeg hadde også ganske kort permisjon, men tok 4 uker ferie i mai, og så plusset jeg på 5 ukers ferie fra i fjor også. Har jobbet i over to måneder allerede. Helt grusomt i starten, men nå er det bare gøy egentlig Var litt godt å komme igang med det, og få snakke med voksne mennesker om annet enn baby Godt å høre at dere fikk dere litt sjokkis Alt blir bedre da
Sequax Skrevet 6. august 2011 Forfatter #3533 Skrevet 6. august 2011 Jeg hadde også ganske kort permisjon, men tok 4 uker ferie i mai, og så plusset jeg på 5 ukers ferie fra i fjor også. Har jobbet i over to måneder allerede. Helt grusomt i starten, men nå er det bare gøy egentlig Var litt godt å komme igang med det, og få snakke med voksne mennesker om annet enn baby Godt å høre at dere fikk dere litt sjokkis Alt blir bedre da Kan tenke meg det er litt tøft å komme i gang, men jeg må si jeg gleeeeder meg! Sjokkis løser mye!
Sequax Skrevet 6. august 2011 Forfatter #3534 Skrevet 6. august 2011 Vi har fått en vanvittig ekkel nabo...
Neytiri Skrevet 6. august 2011 #3537 Skrevet 6. august 2011 Innom og oppdatere meg litt, skjønner det er ikke noe alright når man ikke har alt man skulle ønsket på plass.......håper du får opp karakterene dine så du kommer in på studiene du ønsker til neste år da
Sequax Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3538 Skrevet 7. august 2011 Håper du har hatt en fin helg, Al! Neytiri! Er det bra med deg? Egentlig, når jeg nå har tenkt nøye gjennom det, er det greit at jeg ikke kom inn, for det blir jo mye lettere når minsten er i barnehagen til neste år. Det som ikke er så artig er fagene jeg må ta opp... Ikke at jeg har vanskeligheter med noen av dem, heldigvis, men jeg har ikke akkurat lyst! *banne over at jeg var så skolelei og lat på vgs* Jeg må skaffe meg over 5 i snitt i år og neste år...blir vel to-tre eksamener i år og to-tre neste år, for å helgardere meg litt.
Sequax Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3539 Skrevet 7. august 2011 Å, i natt har jeg sovet så godt!! Lillemann våkna så vidt ved 05-tiden, men ble lett kost i søvn med mammas halvsovende hånd (og smokken, da...), og deretter sov han til 07.30. Tenkte jeg skulle stå opp da, men etter at jeg løfta ham over i senga vår, sovna han igjen! Har ikke følt meg så uthvilt på lenge!
Hinata Skrevet 7. august 2011 #3540 Skrevet 7. august 2011 Så deilig å få sove ut da. Håper dagen blir like god som natta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå