Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet

Å, har den steget såå mye?! :troest: Lykke til! Du finner sikkert noe på restetorget! :hoppe: Jeg heier på deg! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:(

Jeg kom heller ikke inn :sukk: Men jeg har ikke studiekompetanse, så kommer til å bruke dette året på å skaffe meg det... Realkompetansen min var godkjent, men jeg var ikke bra nok. :sur:

Skrevet

Nei, så utrolig leit å høre :tristbla: Har du fått plass på venteliste sånn at det er mulighet for at du kommer inn senere?

Du hadde virkelig fortjent å komme inn der du ville, så dette synes jeg var blodig urettferdig. :troest:

:klemmer:

Takk, Kokos...ja, du vet jo hvordan jeg slet med matten...det var jo en enorm seier å endelig "naile" den, men så må jeg forsyne meg forbedre flere karakterer, også...Strek i regninga!

Jeg står på venteliste, ja, men det sto at det ikke var noen stor sannsynlighet for at jeg kom inn....:sukk:

Å, har den steget såå mye?! :troest: Lykke til! Du finner sikkert noe på restetorget! :hoppe: Jeg heier på deg! :klem:

Håper det! :klem:

:(

Jeg kom heller ikke inn :sukk: Men jeg har ikke studiekompetanse, så kommer til å bruke dette året på å skaffe meg det... Realkompetansen min var godkjent, men jeg var ikke bra nok. :sur:

Æsj....:troest:

Jeg har generell studiekompetanse, men ikke høyt nok snitt...Blir kjedelig å lese fag fra videregående, men det får bare være. Bør være relativt greit å forbedre seg, da jeg var pisselei av skolen på vgs og absolutt ikke utførte fagene som jeg egentlig var i stand til.

:sukk:

Hadde gleda meg så veldig...hadde planlagt livet i...tja...to år framover, eller noe...:fnise:

Skrevet

Restetorget åpnet klokka 09.00...Noen i Norge som kommer inn på siden?!!!?!?!??!?!

Hurra for serverkapasitet!!! :kjefte:

Skrevet

Driver å titter litt der jeg også, har fått opp siden og sett på hva som er ledig, men nå ble den borte igjen. Får nok ikke søkt på noe uansett, for det kreves studiekompetanse. Men kan være greit for meg å vite hvordan restetorget fungerer i tilfelle jeg får brukt for det til neste år :)

Lykke til :klem:

Skrevet

Takk, Pupsi! :klem:

Nå har jeg en liten en som skal mates...kommer sikkert inn når begge hender er opptatte! :ler:

Skrevet

Håper du får en restplass da, hva søkte du da nå??

Ellers veldig fraværende i dagbøke e om dagen, alt bra med dere ?? :)

Skrevet

Nysgjerrig som jeg er så har jeg også prøvd å komme inn på restetorget selv om jeg ikke skal søke, men får fortsatt bare feilmelding hos SO. :rolleyes:

Så bra at du fant studier som var interessante! Vil du dele hva du har søkt? PM kanskje? :sjenert:

:klem:

Skrevet

Jeg lurer også på hva du har søkt :klem: Hadde restetorget et greit alternativ til studiet du ikke kom inn på?

Skrevet

Hei, jenter! :)

Søkte på tysk og midtøstenstudier med tyrkisk som studieretning. Hvis jeg kommer inn på en av disse, kommer jeg til å gå et år på den linja for å opparbeide meg studiepoeng, også søke det språket jeg ønsker å studere til neste år igjen.

:sol:

Skrevet

Så spennende! :jepp: Når får du svar på om du får plass?

Gjest Krizzy
Skrevet

Hei, jenter! :)

Søkte på tysk og midtøstenstudier med tyrkisk som studieretning. Hvis jeg kommer inn på en av disse, kommer jeg til å gå et år på den linja for å opparbeide meg studiepoeng, også søke det språket jeg ønsker å studere til neste år igjen.

:sol:

Så spennende! Lykke til! :) Tysk er jo ganske ålreit.

Hvilket språk er det du ønsker å studere? :)

[beklager, at jeg har vært så dårlig til å legge spor i det siste.... :sjenert:]

Skrevet

Så spennende! :jepp: Når får du svar på om du får plass?

29. juli! :hoppe:

Å, det høres spennende ut! :hoppe:

:kose:

Yes, ma'am! :Nikke:

Så spennende! Lykke til! :) Tysk er jo ganske ålreit.

Hvilket språk er det du ønsker å studere? :)

[beklager, at jeg har vært så dårlig til å legge spor i det siste.... :sjenert:]

Hei, Krizzy! :vinke:

Send meg PM om du vil vite! ;)

Skrevet

Var ingen ledige studier til meg på restetorget. :sukk: Godt du fant noe da! Krysser fingre og tær for at du kommer inn. :jepp:

Skrevet

Var ingen ledige studier til meg på restetorget. :sukk: Godt du fant noe da! Krysser fingre og tær for at du kommer inn. :jepp:

Så kjedelig, da, Dusten! :tristbla:

Takk for finger -og tærkryssing! :vinke:

Skrevet

Mammas vakreste, beste, skjønneste, blideste og goeste skatt ble fem måneder i går! :hjerte:

Satt og bladde gjennom bilder fra sjukehuset, fra da han ble født. Du verden som en liten en greier å rive og røske i hjerterota! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...