Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 uker :hakeslepp: synes du akkurat fødte jo!

Synes du ikke skal ta dette negativt med ammingen snuppa, tenk hvor flink du var, jobben og insatsen du ga for å gi sønnen din morsmelk, tenk at han fikk amming til i det hele tatt, er ikke alle som klarer det engang! Nå får du finne andre måte å kose på. Bæring i bæretøy kan være kjempekos spesielt for å roe, hud mot hud kontakt sånn som å dusje sammen skal være veldig bra og jeg synes er kjemepkos..........og når han blir litt eldre finner dere andre ting.....sånn som nå får jeg stadig kysser av snuppa mi :rodmer:

håper dere får til en fin feiring i morra :flagg:

:klem:

Takk, snuppa! :klem:

Litt nedtur angående amminga er det...men han får fortsatt kose ved brystet, og jeg ammer som regel før han får flaska, nå også. Han sitter mye på fanget og koser, og er en skikkelig going som elsker klemmer og nusser! :)

Håper du har hatt en flott 17.mai! :jepp:

:klemmer:

Håper alle har hatt en koselig feiring i dag! Vi har faktisk bare vært hjemme alene, jeg og C...orker ikke styret med en eventuell flaskemating i folkemylder...:daane:

Skrevet

Jeg og sambo har også bare vært hjemme! :hoppe: Det skal man ikke kimse av ;)

Jeg har ikke bunaden min her, og kan i grunn styre meg for folkemengden, samt unger som løper rundt og klisser is og blåser i fløytene sine..

Gjest Katee
Skrevet

Jeg gikk i tog, ble klissvåt og frøs, fikk med meg en tale og så tok jeg to fly :) Det var min 17. mai. Kunne gjerne byttet med deg :)

Skrevet

Koselig å være hjemme og slippe ståk og mas på 17. mai :Nikke:

Tok det veldig rolig selv og så nesten ikke folk. Deilig :fnise:

Skrevet

Stor :klem: til deg og C! Håper dere har det fint :)

Skrevet

Hei, jinter! :vinke:

Innom en liten tur for å hilse på!

:babygutt: opptar mye tid, men vi koser oss jo veldig, da! Nå er han over tre måneder: 13 uker i dag! Han har blitt så mye mer bevisst og granskende, han smiler og ler og er bare verdens go'este lille baby!

Merker at han har fått god styrke i beina; han spenner i fra når jeg holder ham mot et fast underlag.

På onsdag skal han på tremånederskontroll og få vaksine. ( nå må jeg stikker over til GUNS' dagbok for å se hvordan det gikk med NH og sprøytene...Eller skal jeg heller si Mamma GUNS og sprøytene? :ler:)

Føler meg ganske dvask for tiden...jeg har jo gitt meg selv lov til å skeie ut i helgene, men jeg har tatt av...:sukk: Har veldig liten viljestyrke når det kommer til mat og godis, altså....men, skal prøve å være flink i uka nå og bare unne meg EN LITEN SJOKOLADE på lørdag. Ikke uendelige mengder godis på fredag, lørdag OG søndag...:blush:

Håper alle har en deilig dag i sola! :sol:

Skrevet

:hoppe: 13 uker gammel Sequel :hoppe:

Håper dere får en fantastisk dag i det flotte været :sol:

:klemmer:

Skrevet

Hei, jinter! :vinke:

Innom en liten tur for å hilse på!

:babygutt: opptar mye tid, men vi koser oss jo veldig, da! Nå er han over tre måneder: 13 uker i dag! Han har blitt så mye mer bevisst og granskende, han smiler og ler og er bare verdens go'este lille baby!

Merker at han har fått god styrke i beina; han spenner i fra når jeg holder ham mot et fast underlag.

På onsdag skal han på tremånederskontroll og få vaksine. ( nå må jeg stikker over til GUNS' dagbok for å se hvordan det gikk med NH og sprøytene...Eller skal jeg heller si Mamma GUNS og sprøytene? :ler:)

Føler meg ganske dvask for tiden...jeg har jo gitt meg selv lov til å skeie ut i helgene, men jeg har tatt av...:sukk: Har veldig liten viljestyrke når det kommer til mat og godis, altså....men, skal prøve å være flink i uka nå og bare unne meg EN LITEN SJOKOLADE på lørdag. Ikke uendelige mengder godis på fredag, lørdag OG søndag...:blush:

Håper alle har en deilig dag i sola! :sol:

:sjenert: Var vel verre for mora enn dattera i forkant ja ;) Men det gikk fint, svarte i boka mi!

N er også supersterk i føttene sine! Og så ruller hun stadig fra mage til rygg. Stolt mamma :rodmer:

C er bare sååååå skjønn! -Og lik mammaen sin! :hjerte:

Skrevet

C er knuseherlig. :rodmer:

Jeg klarer å døyve sukkersuget ved å spise vannmelon. Skjærer opp i biter og spiser med gaffel. :jepp: Kjempegodt! :sikle: (Trikset her er å spise såpass mye at magen blir litt mett. :fnise: )

Skrevet

:sjenert: Var vel verre for mora enn dattera i forkant ja ;) Men det gikk fint, svarte i boka mi!

N er også supersterk i føttene sine! Og så ruller hun stadig fra mage til rygg. Stolt mamma :rodmer:

C er bare sååååå skjønn! -Og lik mammaen sin! :hjerte:

NH er helt nydelig, hun også! Til å spise opp! :jepp:

C rulla fra mage til rygg veldig tidlig, han også! Første gang i påsken! :nigo:

C er knuseherlig. :rodmer:

Jeg klarer å døyve sukkersuget ved å spise vannmelon. Skjærer opp i biter og spiser med gaffel. :jepp: Kjempegodt! :sikle: (Trikset her er å spise såpass mye at magen blir litt mett. :fnise: )

Hvorfor, Å, HVORFOR oppdaga mennesket sukkerplanten?!!! Curse, curse and cuuuuuuuuuurse!!! :kjefte:

Men vannmelon er superdigg, da!! :jepp:

Skrevet

Lurer mer på hvorfor mennesket ikke har oppfunnet en pille man kan ta i stedet for mat. Hadde vært lettere å kutte ut alt godteriet da.. :fnise:

Du, eh, jeg har også lyst å se C... :sjenert:

Skrevet

Lurer mer på hvorfor mennesket ikke har oppfunnet en pille man kan ta i stedet for mat. Hadde vært lettere å kutte ut alt godteriet da.. :fnise:

Du, eh, jeg har også lyst å se C... :sjenert:

Ikke sant? Så enkelt det hadde vært å være på slanker'n, da..."nei, nå har jeg lagt på meg litt....pille de neste ukene"!

Og de pillene gjorde at du følte deg deilig mett og sukkerhøy, selvfølgelig! :jepp:

:ler:

Gjest Katee
Skrevet

Det går faktisk fint an å holde seg unna sukker :opplyser: Der er håp! :) Sukkerfri i 4 mnd på lørdag :danse: Men jeg må innrømme at jeg har grådig lyst på sukker nå :sjenert:

Å, så kos å høre om C. Han er superherlig! :rodmer:

Skrevet

Sukkerfri i 4 mnd på lørdag :danse:

:daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...