Gjest Gaby Skrevet 4. mai 2011 #3341 Skrevet 4. mai 2011 Åååå, så herlig Nattinatt til deg og C, håper han sover søtt og ikke holder mamman sin våken
Neala Skrevet 7. mai 2011 #3342 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har laget meg ny dagbok: Accept your destiny Mine skravlerier som alenemamma
Sequax Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #3344 Skrevet 9. mai 2011 I dag (eller igår ble det for 22 minutter siden)er lillegutt 11 uker gammel...som tiden flyr! Koser meg så veldig med den lille sønnen min...men det blir ikke tid til mye annet! Å prøve å planlegge en dag er bare å glemme: dagen blir ikke som du hadde tenkt deg... Men det er helt i orden... God natt, alle sammen!
Hinata Skrevet 10. mai 2011 #3345 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Gratulerer med 11 uker og 1 dag Endret 10. mai 2011 av Hinata
Kokos Skrevet 10. mai 2011 #3347 Skrevet 10. mai 2011 11 uker allerede Godt å høre at du koser deg sånn. Han er altså SÅ nydelig, også ligner han bra mye på mammaen sin da!
Sequax Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #3348 Skrevet 10. mai 2011 Gratulerer med 11 uker og 1 dag Tusen takk, Hinata! Innom og hilser litt på! Hei!! 11 uker allerede Godt å høre at du koser deg sånn. Han er altså SÅ nydelig, også ligner han bra mye på mammaen sin da! Tusen takk....
Neala Skrevet 10. mai 2011 #3349 Skrevet 10. mai 2011 Godt å se at du koser deg, snuppa! Kan jeg spørre om en ting? Hvordan går det med ammingen? Delammer du enda?
Sequax Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3351 Skrevet 11. mai 2011 Godt å se at du koser deg, snuppa! Kan jeg spørre om en ting? Hvordan går det med ammingen? Delammer du enda? Tja...det blir bare mindre og mindre i puppene, til tross for iherdig kjemping...må innrømme at jeg har mista motet og kun gir ham pupp for kosens skyld. Han slipper puppen selv etter bare et par minutter nå, og ser opp på meg med store, nesten spørrende øyne... Føkk hele ammingsdriten! Gratulerer med 11 uker! Takk for det, snuppa! Ser at den lille Murmelen din er over 5 måneder allerede?! Tiden flyyyyyyr!!
^^Belle^^ Skrevet 11. mai 2011 #3352 Skrevet 11. mai 2011 Så synd med ammingen da. Men det er jo ikke noe å gjøre med det, og da er det kjempefint å ha et så godt alternativ med MME som vi har.
Sequax Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3353 Skrevet 11. mai 2011 Så synd med ammingen da. Men det er jo ikke noe å gjøre med det, og da er det kjempefint å ha et så godt alternativ med MME som vi har. Ja, det ble bare pes til slutt, og ikke noe kos...ikke sånn det skal være! Nå har jeg lagt bort pumpa, og slutta å amme om natta...hvis han er utrøstelig får han ligge og sutte litt, men jeg merker jo selv også at det ikke akkurat er store greiene som kommer ut. Ja, ja...can't win 'em all!!!
Gjest Katee Skrevet 11. mai 2011 #3354 Skrevet 11. mai 2011 Men du er så flink på andre områder, Kvaksen! Og du har prøvd og gitt det en sjanse! DET står det respekt av!
chikako Skrevet 11. mai 2011 #3355 Skrevet 11. mai 2011 Ja, det ble bare pes til slutt, og ikke noe kos...ikke sånn det skal være! Nå har jeg lagt bort pumpa, og slutta å amme om natta...hvis han er utrøstelig får han ligge og sutte litt, men jeg merker jo selv også at det ikke akkurat er store greiene som kommer ut. Ja, ja...can't win 'em all!!! Bra at du ikke ser på det som et nederlag - for det er det ikke Er det noen som har prøvd så er deg deg!
Sequax Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #3356 Skrevet 12. mai 2011 Men du er så flink på andre områder, Kvaksen! Og du har prøvd og gitt det en sjanse! DET står det respekt av! Bra at du ikke ser på det som et nederlag - for det er det ikke Er det noen som har prøvd så er deg deg! Dere er go'e, dere!
Sequax Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #3357 Skrevet 14. mai 2011 Elsker lørdag!! Nå skal jeg lage pannekaker!
Becky1 Skrevet 15. mai 2011 #3358 Skrevet 15. mai 2011 Nam, pannekaker Vanskelig å gå ned i vekt ass. Virker nesten som den ekstra vekta skal være der helt til amminga er ferdig. Apropos, jeg synes og de ter et styr. Jeg har masse melk, men synes det kan være veldig til styr for det. Det kan bli endel skriking og styr, noe som kan ha mange årsaker. Noen ganger er hun sulten og trøtt og klarer ikke å spise. Noen ganger er hun sulten og vondt i magen. Mens andre ganger ligger hun ikke i den stillingen hun foretrekker, og hun foretrekker litt forskjellig :dane: . Det er veldig hyggelig når det funker, men det er litt styr og. På en måte gleder jeg meg til det er ferdig. Og du trenger ikke tenke på at du blir helt låst, siden C tar flaske Også slipper du å sitte igjen med vrengte bukselommer siden puppene dine nok ikke har blitt helt spekkferdige fulle av melk. Synes du har vært flink jeg. Det virker som du har jobbet hardt med dette
Sequax Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3359 Skrevet 16. mai 2011 Takk for gode ord, Becks! I dag er C hele 12 uker gammel!
Neytiri Skrevet 16. mai 2011 #3360 Skrevet 16. mai 2011 12 uker synes du akkurat fødte jo! Synes du ikke skal ta dette negativt med ammingen snuppa, tenk hvor flink du var, jobben og insatsen du ga for å gi sønnen din morsmelk, tenk at han fikk amming til i det hele tatt, er ikke alle som klarer det engang! Nå får du finne andre måte å kose på. Bæring i bæretøy kan være kjempekos spesielt for å roe, hud mot hud kontakt sånn som å dusje sammen skal være veldig bra og jeg synes er kjemepkos..........og når han blir litt eldre finner dere andre ting.....sånn som nå får jeg stadig kysser av snuppa mi håper dere får til en fin feiring i morra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå