Sequax Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3321 Del Skrevet 21. april 2011 Gratulerer med snuppas tomånedersdag!!!! Etter påske skal jeg prøve å bli med på ASS-prosjektet. Jeg er blitt inspirert av å bestille tur til Spania i sommer. Takk! (du mener vel Snuppen? ) Bare å si ifra når du er klar for ASS så fører jeg deg på lista!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. april 2011 #3322 Del Skrevet 21. april 2011 Ehh, ja jeg mener nok det! Jeg roter litt her nå skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3323 Del Skrevet 21. april 2011 Ikke tenk på det, Cypress! Går surr for meg også! Det var ei tuppe du fikk, ikke sant? :kgbaby: Husk å si ifra når du er med i ASS offisielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. april 2011 #3324 Del Skrevet 21. april 2011 Hipp hurra for lille C som er to måneder gammel! :kgbaby: Håper du har det fint, Kvaksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3325 Del Skrevet 26. april 2011 OK, FOLKENS!! Påsken er ferdig og Kvaksen trenger å skjerpe matinntaket sitt.... Jeg kommer til å følge 2000 kcal-planen til melk.no for å ikke overspise: http://www.melk.no/kosthold-ernaering/sunn-hverdag/ernaering/dagsmenyer/dagsmeny-kvinner-2000-kalorier/ Denne "dietten" er mat som jeg allerede spiser, så det er vel egentlig porsjonskontroll jeg er ute etter. Jeg skal tillate meg en sjokolade på lørdag, samt kosemat som pizza o.l. KUN på lørdag... Det blir veiedag på tirsdager. (veiing er unnagjort for i dag...og resultatet var ) (har egentlig lyst på vekttap-ticker, men da må man vise litt for sensitiv informasjon, spør du meg! ) Frokost: to ristede grovskiver med skrapet smørlag, skinke og agurk. Kaffe. (skal på butikken idag, for kjøleskapet er nitrist! ) Ellers gjelder ASS-reglene fortsatt: ikke godteri i uka og ikke noe søtpålegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. april 2011 #3326 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg må melde meg ut av ASS dersom søtpålegg ikke er godkjent. Jeg MÅ bare ha det. Men jeg kan jo ha min egen lille gravid-ASS da, eller? Holde meg unna kaker, kjeks, chips og brus på hverdager. Og all gange/bevegelse teller som trim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3327 Del Skrevet 26. april 2011 Belle, det er godkjent at du er pregnASS, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. april 2011 Forfatter #3328 Del Skrevet 26. april 2011 I dag har jeg vært avgårde og handla...med Lillemann på slep... Det gikk veldig bra; han begynte ikke å sutre før vi sto i kassa på matbutikken, og da hadde vi vært innom Babyshopen først. Lillemann har fått babygym idag! Han skjønner ikke helt hvorfor det blir lyd når hånda hans slår borti saker og ting, men han smiler og ler og syns nok fargene er veldig morsomme! Det har ikke blitt mye morsjon på meg i dag, men det ble plenty i går. Det har gått veldig fint å følge dagsplanen, selv om jeg kjenner at jeg er litt sulten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. april 2011 #3329 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg synes det har vært forferdelig vanskelig med første ASS-dag etter påsken... Men jeg har holdt meg! Flinke likke C som er så tålmodig NH elsker babygymmen sin, den har hun hatt glede av lenge allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. april 2011 #3330 Del Skrevet 28. april 2011 Lykke til med matplanen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. april 2011 Forfatter #3331 Del Skrevet 29. april 2011 Hei, alle dere søte jentene! Blir lite KG for tiden...når det er fint vær driver jeg på i hagen, og mellom slagene krever jo Lillemann sitt! Håper dere alle har en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 29. april 2011 #3332 Del Skrevet 29. april 2011 Håper du koser deg i finværet, med C og ute i hagen! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. mai 2011 #3333 Del Skrevet 1. mai 2011 Du er oftere på KG enn meg for tiden ! Jeg er en dårlig ass, jeg klarer ikke helt å skjerpe meg! Er for glad i godsaker! Spiser ikke mye, men må liksom ha noe søtt. Kalles vel avhengighet Jeg skal skjerpe meg, skal jo tross alt til USA om litt over 2 mnd! Jeg må btw lage ticker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 1. mai 2011 #3334 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er egentlig veldig flink med ASS, men i dag har jeg bursdag, så da kommer jeg til å spise kake og burgere i mengder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3335 Del Skrevet 1. mai 2011 Gratulerer med dagen, Inwe! Klart du har lov til å spise god mat og kaker på bursen din! :happy: Hei, App og Kokos! I dag har jeg gått berserk med fotoprinteren.. Har lagd dåpsinvitasjoner og satt inn bilder i et fotoalbum...hele stua er full av utklippsrester....Får vel sette i gang og sope opp skiten! God natt, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3336 Del Skrevet 3. mai 2011 God ettermiddag, alle søte jentene! I dag er det overskya og surt! Lurer på om det ikke blir en liten fyrings i peisen etterpå! Lillemann er like ved å ta på lekene på babygymmen! :happy: Han holder hendene prøvende foran seg mens han nistirrer på lekene. Har ikke helt kontroll på hendene enda, men jeg merker at han har mye mer kontrollerte bevegelser! Han er så skjønn når jeg nusser ham på overleppa: da skravler han skikkelig og hviner! Lillemann har også begynt å vise interesse for "borte! Titt-tei"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 3. mai 2011 #3337 Del Skrevet 3. mai 2011 Skravling og hvining! Så skjønn han høres ut! Også ser han ut som en skikkelig god og blid skøyerunge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mai 2011 #3338 Del Skrevet 4. mai 2011 til besteKvaksen, og til småen. Hilsen fra :fise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. mai 2011 #3339 Del Skrevet 4. mai 2011 Koser du deg med C? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #3340 Del Skrevet 4. mai 2011 Skravling og hvining! Så skjønn han høres ut! Også ser han ut som en skikkelig god og blid skøyerunge! Det er han! Han er som regel i godt humør, så vi er veldig heldige! til besteKvaksen, og til småen. Hilsen fra :fise: Hei, Wind! Koser du deg med C? Jeg koser meg veldig med C, Al! Tiden går med til ham og hagen i disse dager! *** Lover å ta en dagbokrunde snart, jenter! Har jo ikke fått fulgt med noe i det siste! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå