Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ASS-fri, bare så det er sagt. Brownies i ovnen, oppskrift funnet her på Kvinneguiden!

God påske!

Skrevet (endret)

*putter et lommetørkle på hodet*

:trist:

Endret av Alyah
Skrevet

Jeg har ASS-fri, bare så det er sagt. Brownies i ovnen, oppskrift funnet her på Kvinneguiden!

God påske!

You are not alone!! :spise: Men ETTER påske er det full skjerpings for ASSerne! :jepp:

*putter et lommetørkle på hodet*

:trist:

Usj, da....vil ikke se deg trist mer! Tipper du har smekre elfenbensfingre! :jepp:

Skrevet

:jepp:

De er sukkerfrie også :opplyser: (Ikke det at noen skal spise dem altså!) Jeg skal sitte her og være flink for dere i påsken jeg :nigo:

Skrevet

:jepp:

De er sukkerfrie også :opplyser: (Ikke det at noen skal spise dem altså!) Jeg skal sitte her og være flink for dere i påsken jeg :nigo:

:kose:

Natta! :klem:

Skrevet

Hmmm..har fått litt småblødninger av Cerazette...har Googlet det og det ser ut som om det er helt vanlig.....

Natta, alle sammen! :klem:

Skrevet

Hmmm..har fått litt småblødninger av Cerazette...har Googlet det og det ser ut som om det er helt vanlig.....

Natta, alle sammen! :klem:

Jeg er litt sløv, men går ut ifra at det er det du bruker nå?

Det er jo uansett ikke uvanlig at man blør litt de første månedene, vi får håpe du er en av dem som slipper det etter noen måneder. Det er visst mange som ikke blør i det hele tatt etter en stund.

Skrevet

Jeg er litt sløv, men går ut ifra at det er det du bruker nå?

Det er jo uansett ikke uvanlig at man blør litt de første månedene, vi får håpe du er en av dem som slipper det etter noen måneder. Det er visst mange som ikke blør i det hele tatt etter en stund.

Ja, legen min anbefalte dette i tre måneder (eller til jeg slutter å amme) for virkestoffet i Cerazette går ikke i melka. Etter det tenkte jeg å prøve p-plaster. Har også fått litt hjertebank i det siste....hmmmm...

Skrevet

God påske :hug:

Jeg er ikke en flink ASS for tiden :sukk:

Skrevet

Ja, legen min anbefalte dette i tre måneder (eller til jeg slutter å amme) for virkestoffet i Cerazette går ikke i melka. Etter det tenkte jeg å prøve p-plaster. Har også fått litt hjertebank i det siste....hmmmm...

Jeg fikk hjertebank og hadde masse småblødninger med p-stav, det er jo de samme virkestoffene som cerazette. Det ble så ille at jeg bare måtte ta den ut igjen - men jeg krysser fingrene for at det funker for deg :)

Skrevet

Jeg fikk hjertebank og hadde masse småblødninger med p-stav, det er jo de samme virkestoffene som cerazette. Det ble så ille at jeg bare måtte ta den ut igjen - men jeg krysser fingrene for at det funker for deg :)

Aha! Jeg skal nevne dette for legen...skal dit igjen snart på GU...Takk for svar, snuppa! :klem:

Appifany: GOD PÅSKE! Du har lov til å gi ASSen en liten pause nå...vi kjører på igjen etter ferien!! :jepp:

Skrevet

Jeg er SÅ med på den ;):5:

Skrevet

Siden vi var inne på det liksom, kan du ikke si hvordan plasteret funket for deg om du prøver det ut? Litt nysgjerrig på det egentlig :)

Skrevet

Siden vi var inne på det liksom, kan du ikke si hvordan plasteret funket for deg om du prøver det ut? Litt nysgjerrig på det egentlig :)

Har ikke prøvd plasteret enda, for jeg må bruke cerazette så lenge jeg ammer. Etter det skal jeg prøve det ut! :)

Skrevet

I dag er den vakre babyen min hele to måneder gammel!

:blomst::babygutt:

Skrevet

Gratulerer med snuppas tomånedersdag!!!!

Etter påske skal jeg prøve å bli med på ASS-prosjektet. Jeg er blitt inspirert av å bestille tur til Spania i sommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...