chikako Skrevet 19. april 2011 #3303 Skrevet 19. april 2011 Jeg har ASS-fri, bare så det er sagt. Brownies i ovnen, oppskrift funnet her på Kvinneguiden! God påske!
Gjest Katee Skrevet 19. april 2011 #3304 Skrevet 19. april 2011 (endret) *putter et lommetørkle på hodet* Endret 19. april 2011 av Alyah
Sequax Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3305 Skrevet 19. april 2011 Jeg har ASS-fri, bare så det er sagt. Brownies i ovnen, oppskrift funnet her på Kvinneguiden! God påske! You are not alone!! Men ETTER påske er det full skjerpings for ASSerne! *putter et lommetørkle på hodet* Usj, da....vil ikke se deg trist mer! Tipper du har smekre elfenbensfingre!
Gjest Katee Skrevet 19. april 2011 #3306 Skrevet 19. april 2011 De er sukkerfrie også (Ikke det at noen skal spise dem altså!) Jeg skal sitte her og være flink for dere i påsken jeg
Sequax Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3307 Skrevet 19. april 2011 De er sukkerfrie også (Ikke det at noen skal spise dem altså!) Jeg skal sitte her og være flink for dere i påsken jeg Natta!
Sequax Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3309 Skrevet 20. april 2011 Hmmm..har fått litt småblødninger av Cerazette...har Googlet det og det ser ut som om det er helt vanlig..... Natta, alle sammen!
chikako Skrevet 20. april 2011 #3310 Skrevet 20. april 2011 Hmmm..har fått litt småblødninger av Cerazette...har Googlet det og det ser ut som om det er helt vanlig..... Natta, alle sammen! Jeg er litt sløv, men går ut ifra at det er det du bruker nå? Det er jo uansett ikke uvanlig at man blør litt de første månedene, vi får håpe du er en av dem som slipper det etter noen måneder. Det er visst mange som ikke blør i det hele tatt etter en stund.
Sequax Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3311 Skrevet 20. april 2011 Jeg er litt sløv, men går ut ifra at det er det du bruker nå? Det er jo uansett ikke uvanlig at man blør litt de første månedene, vi får håpe du er en av dem som slipper det etter noen måneder. Det er visst mange som ikke blør i det hele tatt etter en stund. Ja, legen min anbefalte dette i tre måneder (eller til jeg slutter å amme) for virkestoffet i Cerazette går ikke i melka. Etter det tenkte jeg å prøve p-plaster. Har også fått litt hjertebank i det siste....hmmmm...
*appifany* Skrevet 20. april 2011 #3312 Skrevet 20. april 2011 God påske Jeg er ikke en flink ASS for tiden
chikako Skrevet 20. april 2011 #3313 Skrevet 20. april 2011 Ja, legen min anbefalte dette i tre måneder (eller til jeg slutter å amme) for virkestoffet i Cerazette går ikke i melka. Etter det tenkte jeg å prøve p-plaster. Har også fått litt hjertebank i det siste....hmmmm... Jeg fikk hjertebank og hadde masse småblødninger med p-stav, det er jo de samme virkestoffene som cerazette. Det ble så ille at jeg bare måtte ta den ut igjen - men jeg krysser fingrene for at det funker for deg
Sequax Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3314 Skrevet 20. april 2011 Jeg fikk hjertebank og hadde masse småblødninger med p-stav, det er jo de samme virkestoffene som cerazette. Det ble så ille at jeg bare måtte ta den ut igjen - men jeg krysser fingrene for at det funker for deg Aha! Jeg skal nevne dette for legen...skal dit igjen snart på GU...Takk for svar, snuppa! Appifany: GOD PÅSKE! Du har lov til å gi ASSen en liten pause nå...vi kjører på igjen etter ferien!!
Gjest Katee Skrevet 20. april 2011 #3316 Skrevet 20. april 2011 Siden vi var inne på det liksom, kan du ikke si hvordan plasteret funket for deg om du prøver det ut? Litt nysgjerrig på det egentlig
Sequax Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3317 Skrevet 21. april 2011 Siden vi var inne på det liksom, kan du ikke si hvordan plasteret funket for deg om du prøver det ut? Litt nysgjerrig på det egentlig Har ikke prøvd plasteret enda, for jeg må bruke cerazette så lenge jeg ammer. Etter det skal jeg prøve det ut!
Sequax Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3318 Skrevet 21. april 2011 I dag er den vakre babyen min hele to måneder gammel!
cypress Skrevet 21. april 2011 #3320 Skrevet 21. april 2011 Gratulerer med snuppas tomånedersdag!!!! Etter påske skal jeg prøve å bli med på ASS-prosjektet. Jeg er blitt inspirert av å bestille tur til Spania i sommer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå