Gå til innhold

Kvakseheimen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! :sol:

Mange bra ASS-rapporter her, altså! :jepp: Jeg har vært :strix: og :nigo: hele uka, bortsett fra en bursdagsfeiring med kake, da...;) Og det er lov!

Chikako: smart å fråtse i deilig, eksotisk frukt i steden for sjokkis! Jeg er også KRIMINELL når det kommer til sjokkis!! :gjeiper:

I går var C så slitsom som han aldri har vært før...ingen sammenhengende søvn hele dagen og masse hyling og skriking (og sutring) så han hadde nok kanskje litt vondt i magen sin! Bedre start i dag! :Nikke:

Ha en god dag, alle sammen! Nå skal jeg snart ut og kose meg med en bok i sola! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bok i sola hørtes deilig ut! :sol:

Jeg må nesten bekjenne at jeg har fortrengt ASS den siste tiden.. :sjenert:

Det står et gigantisk påskeegg med smågodt på jobb, og jeg er så svaaak når det kommer til smågodt. :grine:

Skrevet

Jeg har :strix: i dag også jeg. Nei, :nigo: har jeg. Har ikke bevegd noe særlig på meg, men det får være den forferdelige nattens skyld. :fnise: (Jeg klarte det selv om vi hadde toffeecups-kjeks på møterommet i dag - min favorittkjeks :sikle: )

Gjest Krizzy
Skrevet

Her har det blitt godteri i dag, og! :fnise: Men hadde en lang gåtur i dag, og! :)

Husker ikke koden for det. :ler:

Når jeg leste her så fikk jeg skikkelig lyst på kake! :lol:

Skrevet

Jeg er veldig :strix: for tiden. Litt godteri i helgene, og beveger meg VELDIG på jobb. Løper tilogmed i trappene på skolen :tommelopp:

Skrevet

Nå har jeg tatt meg en velfortjent toffecup som ''dessert'' til lunsj. :happy: Det er helg! :hoppendeglad: (Teller feriedager som helg? :fnise: )

Skrevet

Jeg spiste en porsjonsbit troika i går :sjenert: Ikke har jeg trent hele uka heller :tristbla:

Skrevet

Jeg har spist litt for mange Nugatti-skiver denne uka...*gjemme seg bak at det er lov med søtpålegg*

Kanskje vi ASS'ere skal bli enda strengere i uka og ikke spise søtpålegg...? Eller.....? :daane: Tror iallefall jeg skal prøve på det...etter påske, selvsagt! :fnise:

Ellers må jeg si, til mitt forsvar, at det er utrolig energikrevende med en liten en....;)

(Ooooops, nå har siste flaskene kokt i en halvtime!!)

God fredag alle sammen, og for de som reiser i løpet av helga:

GOOOOOOOOOOD PÅÅÅÅÅÅÅSKEEEEEEE!!!!! :kaklehone:

Skrevet

Spiser dere sjokoladepålegg i uka? :gjeiper: Det gjør ikke jeg, det blir jo som godteri på brødskiva. :fnise:

Skrevet

Jeg lurte på å melde meg inn i ASS-gjengen, men merker at jeg er litt svak... :sjenert: Jeg skulle ha godtefri uke for en tid siden og startet liksågodt mandagen med smågodt til frokost! :lol: Denne uka startet bra med gulrotsnacks og eples som substitutt! (har lov til å ha en liten sukkerbit i kaffen da..) men så sprakk det i dag (egentlig i går :ler: ). Men så er jeg syk da.. :sjenert: og det er nå fredag :jepp:

Skal joine dere snart! Så flinke dere er! :hoppe:

Skrevet

Sjokoladepålegg???? :blink: Nei og nei!

:fnise:

(Dere frister meg med ting jeg ikke kan spise :sjenert:)

Skrevet

Jeg spiser hapå på skiven. Og syltetøy. Men jeg er gravid. Da har jeg lov, nemlig. :fnise:

Nå har jeg forresten lagt ASS på hylla for helgen, og storkoser meg med sørlandschips og brus. :skaal:

Skrevet

Jeg liker ikke søtpålegg jeg. Det er ganske så praktisk skal jeg si dere :ler:

Skrevet

*kose seg med kjempestort påskeegg....*

GOD PÅSKE, ALLE SAMMEN! :vinke:

(ASSen har pause!)

:fnise:

Skrevet

PS! ASS strammer inn reglene etter påske:

For å fortjene en :strix: kan man ikke spise følgende:

- godteri

- kaker

- kjeks

- søtpålegg av alle slag, også syltetøy...(og Nugatti... :sjenert:)

Spiser man noe av det over har man ikke fått :strix: , selv om man har trent.

Etter påske må jeg fokusere på at ASSen min skal bli strammere mot sommeren, og da nytter det ikke med å prøve å lure seg selv lenger....

:opplyser:

Er dere med meg, jenter? Let's step it up after easter!!

:)

• Liker 1
Skrevet

Oi, så stor gutten din var på 6 ukerskontroll :jepp: Her veide M litt over 5 kg og var dermed over gjennomsnittet. Hun er ganske så god og rund, men så er jo gutten din egentlig over to uker eldre, selv om M er født en dag før.

Tror kanskje jeg kvalifiserer til å være med i klubben deres. Jeg er superflink til å holde meg unna søtt nå. SKAL ned! (uten å slanke) Når det er sagt; jeg døøør. Dette er dritt. Merker jeg har skikkelig fråtsebehov. GLeder meg til jeg kan spise søtt med god samvittighet :jepp:

Ha en fin påske :klemmer:

Skrevet

Oi, så stor gutten din var på 6 ukerskontroll :jepp: Her veide M litt over 5 kg og var dermed over gjennomsnittet. Hun er ganske så god og rund, men så er jo gutten din egentlig over to uker eldre, selv om M er født en dag før.

Tror kanskje jeg kvalifiserer til å være med i klubben deres. Jeg er superflink til å holde meg unna søtt nå. SKAL ned! (uten å slanke) Når det er sagt; jeg døøør. Dette er dritt. Merker jeg har skikkelig fråtsebehov. GLeder meg til jeg kan spise søtt med god samvittighet :jepp:

Ha en fin påske :klemmer:

Hei, Becks!!

Ja, gutten min er skikkelig robust, kan man si! :ler: Tror strengt talt ikke det var behov for de ti ekstra dagene han lå og godtet seg inni magen...:fnise:

Flott at du vil være med i ASS! Poster oppdatert ASS-liste under! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...