Sequax Skrevet 14. april 2011 Forfatter #3261 Skrevet 14. april 2011 Hei! Mange bra ASS-rapporter her, altså! Jeg har vært og hele uka, bortsett fra en bursdagsfeiring med kake, da... Og det er lov! Chikako: smart å fråtse i deilig, eksotisk frukt i steden for sjokkis! Jeg er også KRIMINELL når det kommer til sjokkis!! :gjeiper: ***** I går var C så slitsom som han aldri har vært før...ingen sammenhengende søvn hele dagen og masse hyling og skriking (og sutring) så han hadde nok kanskje litt vondt i magen sin! Bedre start i dag! Ha en god dag, alle sammen! Nå skal jeg snart ut og kose meg med en bok i sola!
Kokos Skrevet 14. april 2011 #3262 Skrevet 14. april 2011 Bok i sola hørtes deilig ut! Jeg må nesten bekjenne at jeg har fortrengt ASS den siste tiden.. Det står et gigantisk påskeegg med smågodt på jobb, og jeg er så svaaak når det kommer til smågodt.
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2011 #3263 Skrevet 14. april 2011 Jeg har i dag også jeg. Nei, har jeg. Har ikke bevegd noe særlig på meg, men det får være den forferdelige nattens skyld. (Jeg klarte det selv om vi hadde toffeecups-kjeks på møterommet i dag - min favorittkjeks )
Gjest Krizzy Skrevet 14. april 2011 #3264 Skrevet 14. april 2011 Her har det blitt godteri i dag, og! Men hadde en lang gåtur i dag, og! Husker ikke koden for det. Når jeg leste her så fikk jeg skikkelig lyst på kake!
Inwe Skrevet 15. april 2011 #3265 Skrevet 15. april 2011 Jeg er veldig for tiden. Litt godteri i helgene, og beveger meg VELDIG på jobb. Løper tilogmed i trappene på skolen
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2011 #3267 Skrevet 15. april 2011 Nå har jeg tatt meg en velfortjent toffecup som ''dessert'' til lunsj. :happy: Det er helg! (Teller feriedager som helg? )
chikako Skrevet 15. april 2011 #3268 Skrevet 15. april 2011 Jeg spiste en porsjonsbit troika i går Ikke har jeg trent hele uka heller
Sequax Skrevet 15. april 2011 Forfatter #3269 Skrevet 15. april 2011 Jeg har spist litt for mange Nugatti-skiver denne uka...*gjemme seg bak at det er lov med søtpålegg* Kanskje vi ASS'ere skal bli enda strengere i uka og ikke spise søtpålegg...? Eller.....? Tror iallefall jeg skal prøve på det...etter påske, selvsagt! Ellers må jeg si, til mitt forsvar, at det er utrolig energikrevende med en liten en.... (Ooooops, nå har siste flaskene kokt i en halvtime!!) God fredag alle sammen, og for de som reiser i løpet av helga: GOOOOOOOOOOD PÅÅÅÅÅÅÅSKEEEEEEE!!!!!
Gjest Iril Skrevet 15. april 2011 #3270 Skrevet 15. april 2011 Spiser dere sjokoladepålegg i uka? :gjeiper: Det gjør ikke jeg, det blir jo som godteri på brødskiva.
siebaeo Skrevet 15. april 2011 #3271 Skrevet 15. april 2011 Jeg lurte på å melde meg inn i ASS-gjengen, men merker at jeg er litt svak... Jeg skulle ha godtefri uke for en tid siden og startet liksågodt mandagen med smågodt til frokost! Denne uka startet bra med gulrotsnacks og eples som substitutt! (har lov til å ha en liten sukkerbit i kaffen da..) men så sprakk det i dag (egentlig i går ). Men så er jeg syk da.. og det er nå fredag Skal joine dere snart! Så flinke dere er!
Gjest Katee Skrevet 15. april 2011 #3272 Skrevet 15. april 2011 Sjokoladepålegg???? Nei og nei! (Dere frister meg med ting jeg ikke kan spise )
^^Belle^^ Skrevet 15. april 2011 #3273 Skrevet 15. april 2011 Jeg spiser hapå på skiven. Og syltetøy. Men jeg er gravid. Da har jeg lov, nemlig. Nå har jeg forresten lagt ASS på hylla for helgen, og storkoser meg med sørlandschips og brus.
Inwe Skrevet 16. april 2011 #3274 Skrevet 16. april 2011 Jeg liker ikke søtpålegg jeg. Det er ganske så praktisk skal jeg si dere
Sequax Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3275 Skrevet 19. april 2011 *kose seg med kjempestort påskeegg....* GOD PÅSKE, ALLE SAMMEN! (ASSen har pause!)
Sequax Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3276 Skrevet 19. april 2011 PS! ASS strammer inn reglene etter påske: For å fortjene en kan man ikke spise følgende: - godteri - kaker - kjeks - søtpålegg av alle slag, også syltetøy...(og Nugatti... ) Spiser man noe av det over har man ikke fått , selv om man har trent. Etter påske må jeg fokusere på at ASSen min skal bli strammere mot sommeren, og da nytter det ikke med å prøve å lure seg selv lenger.... Er dere med meg, jenter? Let's step it up after easter!! 1
Becky1 Skrevet 19. april 2011 #3277 Skrevet 19. april 2011 Oi, så stor gutten din var på 6 ukerskontroll Her veide M litt over 5 kg og var dermed over gjennomsnittet. Hun er ganske så god og rund, men så er jo gutten din egentlig over to uker eldre, selv om M er født en dag før. Tror kanskje jeg kvalifiserer til å være med i klubben deres. Jeg er superflink til å holde meg unna søtt nå. SKAL ned! (uten å slanke) Når det er sagt; jeg døøør. Dette er dritt. Merker jeg har skikkelig fråtsebehov. GLeder meg til jeg kan spise søtt med god samvittighet Ha en fin påske
Sequax Skrevet 19. april 2011 Forfatter #3279 Skrevet 19. april 2011 Oi, så stor gutten din var på 6 ukerskontroll Her veide M litt over 5 kg og var dermed over gjennomsnittet. Hun er ganske så god og rund, men så er jo gutten din egentlig over to uker eldre, selv om M er født en dag før. Tror kanskje jeg kvalifiserer til å være med i klubben deres. Jeg er superflink til å holde meg unna søtt nå. SKAL ned! (uten å slanke) Når det er sagt; jeg døøør. Dette er dritt. Merker jeg har skikkelig fråtsebehov. GLeder meg til jeg kan spise søtt med god samvittighet Ha en fin påske Hei, Becks!! Ja, gutten min er skikkelig robust, kan man si! Tror strengt talt ikke det var behov for de ti ekstra dagene han lå og godtet seg inni magen... Flott at du vil være med i ASS! Poster oppdatert ASS-liste under!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå